Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Crazy ARHIHOLICS #25 *IO* (Page 65)

noclapsplease IF-Sizzlerz
noclapsplease
noclapsplease

Joined: 08 May 2012
Posts: 13481

Posted: 10 November 2012 at 8:48am | IP Logged
Originally posted by Riima_Azraa

Originally posted by aaliyahassan

Originally posted by -sweetgal19-

IT WAS SOO SOOO AWESOME talking to you Rima !!! OMG I so do love your accent !! And both of us were coughing like crazy ! ROFLROFL

Seriously ?? I wanna hear your accent too .. Embarrassed

ROFL ROFL  


shall I call you? but I'll be coughing like mad!!! if I talk too much I start coughing!!! ROFL 
I'll tell you at the right time Embarrassed  Don't worry I will talk on your behalf LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

Riima_AzraaNestleToulouse

NestleToulouse IF-Stunnerz
NestleToulouse
NestleToulouse

Joined: 03 November 2011
Posts: 37245

Posted: 10 November 2012 at 8:49am | IP Logged
Originally posted by Riima_Azraa

Originally posted by tash10

Buahahaha
 
Rima: Nayu *cough* Nayu *cough*  OMG we are talking *cough* to each other *cough*
 
Nayu: *cough* Rima *cough* Rima *cough* Yes *cough*
 
*cough*
 
ROFL


I can tell!!! NOW you are feleing J na? admit it??? just a little bit?? ROFL 

OMG that was exactly our convo !! ROFLROFL Tash,are u sure ur not eavesdropping ???ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

Riima_Azraanoclapsplease

Riima_Azraa IF-Sizzlerz
Riima_Azraa
Riima_Azraa

Joined: 04 April 2012
Posts: 19988

Posted: 10 November 2012 at 8:49am | IP Logged
Originally posted by tash10

Rima has a British accent Big smile

I have a Welsh/ British accent!! I used to live in Wales before I told you na? Big smile  


Nayu has an awesome accent too! 

The following 2 member(s) liked the above post:

noclapspleaseNestleToulouse

Riima_Azraa IF-Sizzlerz
Riima_Azraa
Riima_Azraa

Joined: 04 April 2012
Posts: 19988

Posted: 10 November 2012 at 8:50am | IP Logged
Originally posted by aaliyahassan

Originally posted by Riima_Azraa

Originally posted by aaliyahassan

Originally posted by -sweetgal19-

IT WAS SOO SOOO AWESOME talking to you Rima !!! OMG I so do love your accent !! And both of us were coughing like crazy ! ROFLROFL

Seriously ?? I wanna hear your accent too .. Embarrassed

ROFL ROFL  


shall I call you? but I'll be coughing like mad!!! if I talk too much I start coughing!!! ROFL 
I'll tell you at the right time Embarrassed  Don't worry I will talk on your behalf LOL

OK Big smile 

The following 1 member(s) liked the above post:

noclapsplease

noclapsplease IF-Sizzlerz
noclapsplease
noclapsplease

Joined: 08 May 2012
Posts: 13481

Posted: 10 November 2012 at 8:50am | IP Logged
Originally posted by Riima_Azraa

Originally posted by tash10

Rima has a British accent Big smile

I have a Welsh/ British accent!! I used to live in Wales before I told you na? Big smile  


Nayu has an awesome accent too! 

I agree she has a little south indian accent specially when she says Awesome and AWWLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

Riima_AzraaNestleToulouse

tash10 IF-Stunnerz
tash10
tash10

Joined: 28 May 2012
Posts: 34215

Posted: 10 November 2012 at 8:50am | IP Logged
Originally posted by Riima_Azraa

Originally posted by tash10

Originally posted by Riima_Azraa

Originally posted by tash10

Buahahaha
 
Rima: Nayu *cough* Nayu *cough*  OMG we are talking *cough* to each other *cough*
 
Nayu: *cough* Rima *cough* Rima *cough* Yes *cough*
 
*cough*
 
ROFL


I can tell!!! NOW you are feleing J na? admit it??? just a little bit?? ROFL 
 
Ermm

I get worried when you use that emoticon!! 


we love you baba Hug 
 
LOL LOL
 
HugHug

The following 3 member(s) liked the above post:

Riima_AzraanoclapspleaseNestleToulouse

NestleToulouse IF-Stunnerz
NestleToulouse
NestleToulouse

Joined: 03 November 2011
Posts: 37245

Posted: 10 November 2012 at 8:51am | IP Logged
Originally posted by tash10

Rima has a British accent Big smile

It was so so cute !!1 That was the first thing I noticed in between the coughing ! LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

Riima_Azraanoclapsplease

Riima_Azraa IF-Sizzlerz
Riima_Azraa
Riima_Azraa

Joined: 04 April 2012
Posts: 19988

Posted: 10 November 2012 at 8:51am | IP Logged
Nat, when am I gonna talk to you? 

The following 1 member(s) liked the above post:

noclapsplease

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~Crazy Rithvikians~ #1

2 3 4 5 6 7

Author: -ScarletRose-   Replies: 52   Views: 4433

-ScarletRose- 52 4433 09 August 2012 at 3:06pm by Julybaby22
**PRC Crazy Land 3** ||INVITES ONLY|| CLOSED

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Amor.   Replies: 1197   Views: 55553

Amor. 1197 55553 17 April 2012 at 4:30am by Amor.
|~FootBall MaNia~|*~Crazy Football Fans Era~*

2 3 4 5 6 7 ... 16 17

Author: -Zeeshan-   Replies: 135   Views: 13218

-Zeeshan- 135 13218 04 April 2012 at 5:27am by .SilentPrincess
Crazy Creatives: Geet VS IPKKND DONE

2 3 4 5 6 7 ... 27 28

Author: Perfangel5655   Replies: 216   Views: 34907

Perfangel5655 216 34907 01 August 2011 at 6:14pm by muffins2waffles
~Crazy Angels~

2 3 4 5 6 7 ... 14 15

Author: blossom1234   Replies: 119   Views: 7363

blossom1234 119 7363 13 June 2011 at 6:31am by blossom1234

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index