Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

Geet and IPKKND !Mod note Pg345 (Page 111)

x-affy-x IF-Stunnerz
x-affy-x
x-affy-x

Joined: 11 February 2011
Posts: 26615

Posted: 10 November 2012 at 12:47pm | IP Logged
Originally posted by aanappin

Hey twinnie Hug

Sorry I was in class LOL

How are you twinnieLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

..AnushaGeet..

..AnushaGeet.. IF-Addictz
..AnushaGeet..
..AnushaGeet..

Joined: 06 July 2011
Posts: 50243

Posted: 10 November 2012 at 12:52pm | IP Logged
Originally posted by x-affy-x

Originally posted by aanappin

Hey twinnie Hug

Sorry I was in class LOL

How are you twinnieLOL


I am fine...
Shouldn't I be asking you that..? ConfusedLOL

How are you..? LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

x-affy-x

..CountingStars IF-Stunnerz
..CountingStars
..CountingStars

Joined: 31 March 2009
Posts: 27812

Posted: 10 November 2012 at 12:54pm | IP Logged
Originally posted by x-affy-x

Originally posted by ..Sadiie..

Originally posted by x-affy-x

Originally posted by ..Sadiie..

At First I Thought IPKKND Members Decided To Pay A Small Visit Here In This Thread...Guess I Was Wrong...LOL

They are too busy saving their showLOL
Only Geetians here

ROFL
I Know It's Bad to actually...Rejoice...especially when a year ago that was me in the same situation as them..But Hey, they deserve it! I Remember so many of them used to troll here making topics like "Haha Geet Is Ending! IPK is so much better than Geet! IPK Will be this that this that Blah Blah" - Karma Hits Back Badly Doesn't It ;P

I Bet Many were waiting for this day to come, I Certainly Was!Evil Smile Jeez I sound so evil right now!ROFL

I know many may think i may be a bitch when i say this
I feel no plight for them, they deserve what they got
Now they have to realize all things come to an end
They made many people on IF have a miserable experience
Now they should go through it tooLOLWink
Nothing is better than karma squeezing their arrogance into tiny piecesROFL

Exactly, everything doesn't last forever!
Their First Mistake was to actually THINK Nothing is gonna happen to their show - Did GHSP Fans EVER In their wildest dreams think GHSP Was Gonna End? NO! Yet It Did... </3
So Yeah, They claimed nothing would happen - I Bet right now they're probably like "OH NO! Geet Fans Put Kaali Nazar On Our Show!" ROFLGimme A BREAK! Think Of something better will Ya!LOLLOL

Although, I Don't think they feel the pain yet...their Lead is leaving - the show isn't ending.
GHSP Was ending so it was more painful - They don't feel the pain of Geetians Yet...don't you think? Ermm

The following 2 member(s) liked the above post:

-BlushaLicious-x-affy-x

x-affy-x IF-Stunnerz
x-affy-x
x-affy-x

Joined: 11 February 2011
Posts: 26615

Posted: 10 November 2012 at 12:54pm | IP Logged
Originally posted by aanappin

Originally posted by x-affy-x

Originally posted by aanappin

Hey twinnie Hug

Sorry I was in class LOL

How are you twinnieLOL


I am fine...
Shouldn't I be asking you that..? ConfusedLOL

How are you..? LOL


Im fine lol 
Stop stressing, my little mum LOL
I got called a babysitter by my best friends dad
I was so confused, i laughed but was that an insult 
Is the fricking show finishingTongue

The following 1 member(s) liked the above post:

..AnushaGeet..

x-affy-x IF-Stunnerz
x-affy-x
x-affy-x

Joined: 11 February 2011
Posts: 26615

Posted: 10 November 2012 at 12:59pm | IP Logged
Originally posted by ..Sadiie..

Originally posted by x-affy-x

Originally posted by ..Sadiie..

Originally posted by x-affy-x

Originally posted by ..Sadiie..

At First I Thought IPKKND Members Decided To Pay A Small Visit Here In This Thread...Guess I Was Wrong...LOL

They are too busy saving their showLOL
Only Geetians here

ROFL
I Know It's Bad to actually...Rejoice...especially when a year ago that was me in the same situation as them..But Hey, they deserve it! I Remember so many of them used to troll here making topics like "Haha Geet Is Ending! IPK is so much better than Geet! IPK Will be this that this that Blah Blah" - Karma Hits Back Badly Doesn't It ;P

I Bet Many were waiting for this day to come, I Certainly Was!Evil Smile Jeez I sound so evil right now!ROFL

I know many may think i may be a bitch when i say this
I feel no plight for them, they deserve what they got
Now they have to realize all things come to an end
They made many people on IF have a miserable experience
Now they should go through it tooLOLWink
Nothing is better than karma squeezing their arrogance into tiny piecesROFL

Exactly, everything doesn't last forever!
Their First Mistake was to actually THINK Nothing is gonna happen to their show - Did GHSP Fans EVER In their wildest dreams think GHSP Was Gonna End? NO! Yet It Did... </3
So Yeah, They claimed nothing would happen - I Bet right now they're probably like "OH NO! Geet Fans Put Kaali Nazar On Our Show!" ROFLGimme A BREAK! Think Of something better will Ya!LOLLOL

Although, I Don't think they feel the pain yet...their Lead is leaving - the show isn't ending.
GHSP Was ending so it was more painful - They don't feel the pain of Geetians Yet...don't you think? Ermm

Sadie they literally pray for this guy, I bet they dont even pray for their own exams that muchLOL
The show will end for many if he leaves, so even if SP rope in a big actor
Itll cause the rating to dip like the titanicROFL
So it wont be long till they reach our destination like last yearLOL
Puhlease they put nazar on their own show my vandalising and butchering many other shows
Its their own dirty tongue that got them in trouble now
Secondly who told them to put the leads on such a high pedestal, that coming back to sanity seems so difficultROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

..AnushaGeet..

..AnushaGeet.. IF-Addictz
..AnushaGeet..
..AnushaGeet..

Joined: 06 July 2011
Posts: 50243

Posted: 10 November 2012 at 1:01pm | IP Logged
Originally posted by x-affy-x


Im fine lol 
Stop stressing, my little mum LOL
I got called a babysitter by my best friends dad
I was so confused, i laughed but was that an insult 
Is the fricking show finishingTongue


Oyi..Don't expect me to keep quiet...
I wont...after you told me about ur time you spent somewhere...
Babysitter...? ROFLROFL My twinnie is a baby sitter... LOL

Will you baby sit me..? EmbarrassedROFL

Its not finishing I guess...But the lead is out...he is quitting... Big smile
Now they will have to bear another face instead of him...
Worse than ending IMO LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

x-affy-x

..AnushaGeet.. IF-Addictz
..AnushaGeet..
..AnushaGeet..

Joined: 06 July 2011
Posts: 50243

Posted: 10 November 2012 at 1:04pm | IP Logged
Originally posted by x-affy-x


Sadie they literally pray for this guy, I bet they dont even pray for their own exams that muchLOL
The show will end for many if he leaves, so even if SP rope in a big actor
Itll cause the rating to dip like the titanicROFL
So it wont be long till they reach our destination like last yearLOL
Puhlease they put nazar on their own show my vandalising and butchering many other shows
Its their own dirty tongue that got them in trouble now
Secondly who told them to put the leads on such a high pedestal, that coming back to sanity seems so difficultROFL


So true Affy...
the other day I saw a post saying Barun vs Exam ROFLROFL I was like...Seriously..? He is a human after all..Not a angel for whom u already to neglect ur exam ROFL
yes...they are here cause they deserve it...

Is their any show whom they have left..? No...they bash everyone and everything...

losers..

The following 1 member(s) liked the above post:

_Darling_

x-affy-x IF-Stunnerz
x-affy-x
x-affy-x

Joined: 11 February 2011
Posts: 26615

Posted: 10 November 2012 at 1:06pm | IP Logged
Originally posted by aanappin

Originally posted by x-affy-x


Im fine lol 
Stop stressing, my little mum LOL
I got called a babysitter by my best friends dad
I was so confused, i laughed but was that an insult 
Is the fricking show finishingTongue


Oyi..Don't expect me to keep quiet...
I wont...after you told me about ur time you spent somewhere...
Babysitter...? ROFLROFL My twinnie is a baby sitter... LOL

Will you baby sit me..? EmbarrassedROFL

Its not finishing I guess...But the lead is out...he is quitting... Big smile
Now they will have to bear another face instead of him...
Worse than ending IMO LOL

Yes when he said that my face went so pale and red at the same time ROFL
Im perfectly fine, plus since i look after kids that dont exist ill have to take extra careLOLLOLLOL
Yep come here and ill have my jhooti readyLOL
Yep i got that for sure, the barun fever hit here and the local bbc station is taking messages
Seriously they hardly responded for GHSPAngry
They are literally forcing the dude, i feel sorry for him 
Poor BS

The following 1 member(s) liked the above post:

..AnushaGeet..

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Drashti Dhami- the beautiful Geet of Geet-Article!

2 3 4 5 6 7 ... 12 13

Author: cuteteddybear25   Replies: 97   Views: 65249

cuteteddybear25 97 65249 02 October 2012 at 12:01am by kalyanireddy
Maan and Geet or Dev and Geet

2 3 4 5 6 7 ... 35 36

Author: AyeshaMehmood   Replies: 287   Views: 67716

AyeshaMehmood 287 67716 27 January 2012 at 7:22pm by risaa
News about Geet ending from Geet page

2 3

Author: krndr   Replies: 22   Views: 6336

krndr 22 6336 17 December 2011 at 6:42am by kupkakes
Geet is Geet our sweet geet ... marjanie nandini

2 3 4

Author: dewdropred   Replies: 24   Views: 8248

dewdropred 24 8248 14 October 2011 at 9:27am by afrz
GEET GEET ALWAYS GEET

Author: ..VeenaGcian..   Replies: 2   Views: 3060

..VeenaGcian.. 2 3060 29 November 2010 at 5:43am by millii

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index