Punar Vivah

India-Forums

   
Punar Vivah
Punar Vivah

9/11 Dragon Club: Playing Telephone (Page 53)

Tilashini IF-Sizzlerz
Tilashini
Tilashini

Joined: 20 December 2009
Posts: 13548

Posted: 10 November 2012 at 10:13pm | IP Logged
guys new promo is out..check out this page..Ermm

Aarti in Red n Yashu in Pink Gurta...
She sees Moon then sees yashu...
On the other hand they showed Prashanth...
Back Ground Voice Said "Aarti in Kashmakash"(Aarti in Confusion)
Sorry yaar...once i Saw the full promo will update...


http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=3284720

The following 11 member(s) liked the above post:

Pooja_11Pearl_27Kittya_CullenInduG64Zettersaf24ssroomanilulujjjjyipeeEuphoria.gcluv

Zetter IF-Rockerz
Zetter
Zetter

Joined: 24 March 2012
Posts: 8038

Posted: 10 November 2012 at 10:29pm | IP Logged
@Tilashini: LOL I actually saw the promo this AM but since I was kind still asleep, i thought it was a dream and brushed it off Dead ROFL

The following 11 member(s) liked the above post:

Pooja_11kriti07Pearl_27Kittya_CullenInduG64FireLordPhoenixsaf24lulujjjjgcluvEuphoria.Tilashini

Euphoria. IF-Sizzlerz
Euphoria.
Euphoria.

Joined: 23 September 2009
Posts: 14750

Posted: 10 November 2012 at 10:36pm | IP Logged
Zetter?! ShockedROFL You must have been in your AarYaLand then! Goodness, GK is doing all sorts of chemical locha with our brains! =| 

The following 11 member(s) liked the above post:

Pooja_11kriti07Pearl_27Kittya_CullenInduG64ZetterFireLordPhoenixsaf24lulujjjjgcluvTilashini

Tilashini IF-Sizzlerz
Tilashini
Tilashini

Joined: 20 December 2009
Posts: 13548

Posted: 10 November 2012 at 10:36pm | IP Logged
Originally posted by Zetter

@Tilashini: LOL I actually saw the promo this AM but since I was kind still asleep, i thought it was a dream and brushed it off Dead ROFL

lol ROFL  ROFL  I'm confused what was the background voice all about ?? Confused


Edited by Tilashini - 10 November 2012 at 10:39pm

The following 11 member(s) liked the above post:

Pooja_11Kittya_CullenPearl_27saf24InduG64ZetterFireLordPhoenixkholitalulujjjjgcluvEuphoria.

Zetter IF-Rockerz
Zetter
Zetter

Joined: 24 March 2012
Posts: 8038

Posted: 10 November 2012 at 10:55pm | IP Logged
@Tilashini: IDK like someone said Aarti's confusion has to do with the fact that she doesn't know what to believe regarding Shobha & P Ermm 


@Euphoria: Tell me about it AarYa are gonna be the dead of many of us someday TongueLOL

The following 11 member(s) liked the above post:

Pooja_11Kittya_Cullenkriti07Pearl_27saf24kholitalulujjjjInduG64FireLordPhoenixgcluvEuphoria.

Euphoria. IF-Sizzlerz
Euphoria.
Euphoria.

Joined: 23 September 2009
Posts: 14750

Posted: 10 November 2012 at 11:02pm | IP Logged
Aren't we all dead and in AarYa sawrglok already? How could we have survived the sweet attacks by them? ErmmLOL

I am Anu people, feels strange to be called euphoria! LOL

The following 9 member(s) liked the above post:

Pooja_11Pearl_27Kittya_CullenInduG64ZetterFireLordPhoenixsaf24lulujjjjgcluv

Zetter IF-Rockerz
Zetter
Zetter

Joined: 24 March 2012
Posts: 8038

Posted: 10 November 2012 at 11:21pm | IP Logged
@Anu: Sorry I didn't know your name...Lets just say I survived by dying and coming back alive a millionth times hahaha





Gotta go get ready for mass then family gathering...You all have a great day! 

Catch you later...Happy Discussions!!! Smile

The following 7 member(s) liked the above post:

Pearl_27saf24InduG64FireLordPhoenixlulujjjjgcluvEuphoria.

Mr.Zk Goldie
Mr.Zk
Mr.Zk

Joined: 06 December 2010
Posts: 1603

Posted: 10 November 2012 at 11:34pm | IP Logged

Hey DCiansSmileBig smile

 Check this link for New Promo...Hit Like..Smile

Punarvivaah New Promo KC Special YT Link :)

The following 18 member(s) liked the above post:

Pooja_11Pearl_27StrawbellaEva JQInduG64ZetterFireLordPhoenixjayshu17saf24AniSweety-AarYaholic-ssroomanikholitalulujjjjgcluvEuphoria.-Kash-pickachu

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Punar Vivah Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index