Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

~H.G.O.R.C~#255--invites only-- (Page 116)

..Prinzy.. IF-Achieverz
..Prinzy..
..Prinzy..

Joined: 04 June 2011
Posts: 101717

Posted: 10 November 2012 at 5:10am | IP Logged
Originally posted by V.I.P

Originally posted by prinzylvsKaSh

omg sampat is out thx godDancingROFLROFL


i thot that sidhuu is going out...

LOL

another week wid siddhu.. Dead
omg ikr he is so boring D'oh sir pakka dete haiROFLROFL
kitna bashan deta hai Dead nd unko vote nahi karna toh BB main hi kyu aaye DeadROFLROFL

JollyRancher. IF-Sizzlerz
JollyRancher.
JollyRancher.

Joined: 09 November 2011
Posts: 22121

Posted: 10 November 2012 at 5:10am | IP Logged
ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

-Useless-Toy-

..Prinzy.. IF-Achieverz
..Prinzy..
..Prinzy..

Joined: 04 June 2011
Posts: 101717

Posted: 10 November 2012 at 5:11am | IP Logged
ROFL
Originally posted by --devil-mind--

Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by --devil-mind--

PB ki gameLOL


http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=3279709
nahi i i ii i ii i ii i ii i ii i i ii i damn dek na bhool gayi ne hath se fisal gayi CryROFLROFL oh crap ROFL

chalo rona band karo next bana lenaCryROFL
lol abhi mujhe thoda thoda chek karte rah na chahiye na toh milegi warna nahi milegi ROFLCry

The following 1 member(s) liked the above post:

-Useless-Toy-

JollyRancher. IF-Sizzlerz
JollyRancher.
JollyRancher.

Joined: 09 November 2011
Posts: 22121

Posted: 10 November 2012 at 5:12am | IP Logged
Originally posted by V.I.P

Originally posted by prinzylvsKaSh

omg sampat is out thx godDancingROFLROFL


i thot that sidhuu is going out...

LOL

another week wid siddhu.. Dead
He is quitting bigg boss, actually he did.
he has some elections to do so he can't stay their anymore.

The following 2 member(s) liked the above post:

MainePyaarKiya..Prinzy..

..Prinzy.. IF-Achieverz
..Prinzy..
..Prinzy..

Joined: 04 June 2011
Posts: 101717

Posted: 10 November 2012 at 5:12am | IP Logged
Originally posted by ..Ashraa..

Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by ..Ashraa..

Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by ..Ashraa..

Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by ..Ashraa..

Originally posted by prinzylvsKaSh

sirf 3 din baki che then i will change my UN as well Dancing
kyu?
kya? ROFL
lol kyu ki yeh UN suckxx yo Thumbs Downnd 13 nov se pahle main change nahi kar sakti bitwa .ROFL
surprise che Wink.ROFL.
surprise to rakhna padta hai Wink
mera to 13th march tha Embarrassed
kal mera IF me 1 year complete hojayega... and aaj hi 3rd time UN change kiya! Big smile
lol mera toh jyda naya nahi hia yeh toh pichle 8 month se socha tha tab pata nahi tha ki 1 year baad change karne ko milta hai ROFL
omg 1 year main tumne 3 badal diye ROFL wah wah mera bhi yeh teesra UN hongaROFLROFL
mujhe bhi nai pata tha Ermm
thoda confused mind hai isiliye badalta rehta hai.. kuch din baad isse bhi bore hojaoongi ROFL
lol arey bore toh sabhi ho jate hai but majboori main rakh te hai ROFL but ek UN rakhe toh better hai baar baar change karne se ROFLROFL
sahi baat...warna identity crisis hojata hai ROFL
lol yh dude thx god i m not famous is liye problem nahi hoti ROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

JollyRancher.

-Useless-Toy- IF-Addictz
-Useless-Toy-
-Useless-Toy-

Joined: 12 July 2010
Posts: 91200

Posted: 10 November 2012 at 5:13am | IP Logged
Originally posted by V.I.P

Originally posted by --devil-mind--

14

hey V.I.P, Ap ko add karna hai?LOL



Hello Ansar
am I suppose to call you Bhai
Are you senior citizen? ROFL

and yess please if you don't mind Embarrassed
I won't be labelled as guest anymore LOL


sure sisLOL

name & DOB?
..Prinzy.. IF-Achieverz
..Prinzy..
..Prinzy..

Joined: 04 June 2011
Posts: 101717

Posted: 10 November 2012 at 5:13am | IP Logged
Originally posted by ..Ashraa..

Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by ..Ashraa..

Originally posted by prinzylvsKaSh

omg sampat is out thx god DancingROFLROFL
khuda ka ehsaan hai... bala tali LOL
ini gosh use ki gulabi gang ke baare main i dnt knw anything but us ka behaviour dek ke lag ta hai jaise woh hai hi nahi is duniya ki ConfusedROFLROFL
wo actually thi hi nai kisi bhi duniya ki ROFL
kitni unhygienic thi and uppar se chipkoo Dead
omg use ka chipakna pan dek ke toh fevicol ko saram aa jaye DeadROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

JollyRancher.

MainePyaarKiya IF-Stunnerz

Joined: 23 December 2011
Posts: 37768

Posted: 10 November 2012 at 5:14am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 1 member(s) liked the above post:

..Prinzy..

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
samgeethamaral CC Part 9 [ Invites only ] Only "

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: thambu   Replies: 1199   Views: 80655

thambu 1199 80655 05 July 2017 at 3:17am by thambu
IBL CC #18 (Invites Only) Feeling 'Sanskari' :P

2 3 4 5 6 7 ... 36 37

Author: -Alohomora-   Replies: 293   Views: 37647

-Alohomora- 293 37647 03 January 2014 at 11:43pm by -Alohomora-
Peregine Falcons Galz CC # 6 *INVITES ONLY*

2 3 4 5 6 7 ... 76 77

Author: meluvsrk   Replies: 610   Views: 37422

meluvsrk 610 37422 26 May 2013 at 4:54pm by P.Kamaljit.Sean
Amicable Gleam Thread#3 Invites Only..

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Sangs-   Replies: 1199   Views: 41754

-Sangs- 1199 41754 09 February 2013 at 1:52pm by -lazybee-
<3 Krazzy 4 CC#4<3 *Invites Only*

2 3 4 5 6 7 ... 69 70

Author: aish_punk   Replies: 555   Views: 20887

aish_punk 555 20887 28 November 2012 at 8:12am by somergasm.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index