Fan Fictions

   

ArHi FF: A Dark Love Story...UPD P.127+LINK P.136 (Page 35)

Post Reply New Post

Page 35 of 142

DUGGUlicious

IF-Sizzlerz

DUGGUlicious

Joined: 11 May 2009

Posts: 21403

Posted: 18 November 2012 at 9:11am | IP Logged
Originally posted by selcouth-names

Ahh! Khushi is such a selfless soul. 
& How could he ? Anyways, this is seriously getting interesting. 
How i wish the tomorrow was literally tomorrow
Hahaha anyways, will be waiting till tues. Wink
LOLLOLLOL
ASR is getting naughtyWink...tomorrow isn't possible but on tuesday will upd pakka jiEmbarrassed
thanks for liking itBig smile

The following 1 member(s) liked the above post:

SilentShadow

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "ArHi FF: A Dark Love Story...UPD P.127+LINK P.136 (Page 35)" in Fan Fictions forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

DUGGUlicious

IF-Sizzlerz

DUGGUlicious

Joined: 11 May 2009

Posts: 21403

Posted: 18 November 2012 at 9:12am | IP Logged
Originally posted by bea_rom

can't wait for the next part
is he really interested in her? attracted?
Your Q's answered on tues. beaWinkwill continue soon ji

DUGGUlicious

IF-Sizzlerz

DUGGUlicious

Joined: 11 May 2009

Posts: 21403

Posted: 18 November 2012 at 9:12am | IP Logged
Originally posted by russelskhushi

1 night mr. raizada??? lol...soon ul want her for ur life...lol
hmm...maybe yes n maybe no buddyLOL

ganguli

Senior Member

ganguli

Joined: 10 June 2007

Posts: 762

Posted: 18 November 2012 at 9:17am | IP Logged

love u buddyClap

u r become my " LOVE OF LIFE "Tongue

PLZ UPDATE DAILY

LOLHA!!Wink HA!! SmileHA!!LOL

Originally posted by DUGGUlicious

I say you "See you on Tuesday, crazy gang"

Tomorrow, my schedule is very busy and I won't be able to updEmbarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

DUGGUlicious

FairyAngel12

Senior Member

FairyAngel12

Joined: 11 April 2012

Posts: 773

Posted: 18 November 2012 at 9:42am | IP Logged
interesting !and thank you so much.. Plzz give me a link of your all other work (kmh)

The following 1 member(s) liked the above post:

DUGGUlicious

siva2901

IF-Sizzlerz

siva2901

Joined: 06 July 2011

Posts: 11180

Posted: 18 November 2012 at 9:52am | IP Logged
Awesome & very intense update
Beautifully writtenClap
Poor Kushi hope she will regret for thatOuch
Omg that 1night LOL my gutter mind activatedWink
Cant wait 
Dont know what Arnav planned
But Arnav is naughty boy last chap he kissed her & this chap he want to be close with her omg this man is surprising meLOL

Ps: waiting for ur reply jiLOL


Edited by siva2901 - 18 November 2012 at 9:54am

The following 2 member(s) liked the above post:

DUGGUliciousLaxshaLOVEArshi

deeps_92

IF-Dazzler

deeps_92

Joined: 29 July 2011

Posts: 4793

Posted: 18 November 2012 at 10:20am | IP Logged
omg...my heart is beating at high speed...
read three chapters in a go...but i forgot everything due to the intensity of last chapter...
i will start from first...
he wanted to marry to make her like him...wow...
then...payal...poor girl
finally kushi trying to save small boy...she is really great...
arnav asked her to reveal the name in return...it didnt surprise me...
but what he asked at last...it means he has some feeling for her other than hatred...right?
cant wait to read more

The following 1 member(s) liked the above post:

DUGGUlicious

adithyan

IF-Sizzlerz

adithyan

Joined: 13 May 2012

Posts: 22379

Posted: 18 November 2012 at 10:46am | IP Logged
next part is scary for me

The following 1 member(s) liked the above post:

DUGGUlicious

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
Arhi os:Khushi's chalenge to Arnav for arhi sangeet

2 3 4 5 6 7 8 9

Hina69 70 21273 27 June 2014 at 7:35am
By Lucky_arshi
Arhi os:HILARIOUS CONVO BETWEEN ARHI.

2 3 4 5 6 7 8 9

Hina69 70 29437 19 June 2014 at 6:27am
By Areesha-khan
love love love(ar,rm,aa)part 5 pg 21updt

2 3 4 5 6 7 ... 26 27

mithilalovesksg 211 73552 07 December 2013 at 10:24am
By ksgandjsg21
heart touching story - tr story

2 3 4 5 6 7 ... 10 11

Sandytaarey 82 5045 20 June 2013 at 8:40am
By priyajain_frnd
Whisper Arhi SS Last Part Arhi

2 3 4 5 6 7 ... 26 27

jasminerahul 213 69292 26 January 2012 at 3:08am
By meluhan

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Fan Fictions Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.