The Buddy Project  Season 2 - Now in College

   

SochaNaTha| RaHi FF.

Post Reply New Post

Page 1 of 4

Page 1
Page   of 4
Page 2 Page 4

CutielovesChocs

IF-Dazzler

CutielovesChocs

Joined: 31 March 2008

Posts: 4735

Posted: 08 November 2012 at 9:10pm | IP Logged
Okay, yes I know, I have an ongoing KiSha FF, and I'm planning on finishing that first. So this won't be started until and unless that one is finished - this acts like an incentive, trust me. LOL

I don't think I'll be finishing NewBeginnings 'cause uska mood abhi gaayab ho gaya hai. Cry But now, since the new RaHi that I'm seeing is making me happy, I wanna write a new story. It's sorts based on the movie 'Socha Na Tha'. I don't know who here has seen it, but it's one of my favourites. Plus, RaHi's characters match the ones in the movie. 

So, here's an intro in the next post. Let me know if you want me to continue this after TheFirstKiss is over or not! Big smile

Cheers!
-Raina

For PMs, add: TBP_FFs




Edited by CutielovesChocs - 09 November 2012 at 1:56am

The following 3 member(s) liked the above post:

..Amina..snowflake.Nikki_Titli

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "SochaNaTha| RaHi FF." in The Buddy Project Season 2 - Now in College forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

CutielovesChocs

IF-Dazzler

CutielovesChocs

Joined: 31 March 2008

Posts: 4735

Posted: 08 November 2012 at 9:13pm | IP Logged

Introduction


Ranveer Shergill is very happy with his life. He lives to party, and doesn't give two hoots about anything else. He has completed his MBA from Harvard, but that doesn't mean that he's ready to join the family business any time soon. His father lectures him until his voice goes hoarse and his mother shakes her head every time she hears him talk about one of his parties. His only partner-in-crime in the entire family is his older brother, Keshav's wife, Kiya with whom, he shares everything.

Well, almost everything. You see, Ranveer has a girlfriend. Has had one for about 3 years now and he hasn't told anyone about her. He hopes to marry her one day but there is one slight problem. She's from a Catholic family. Actually, there are two problems. He hasn't proposed to her yet. Actually no, make that, three problems. He has agreed to meet someone; as a form of arranged marriage, for the sake of his family.

Oh yeah. Ranveer Shergill is in HUGE trouble. 


---------

What do you think? Continue? Or it's too blah? Confused

-Raina



Edited by CutielovesChocs - 08 November 2012 at 9:27pm

The following 14 member(s) liked the above post:

dangerousgurlgeetozTBPfanforeverrockstarriya_26shrutiavmAnikz003deepa101kittu_arshakeshiyaCavingIn..Amina..lostmymusic.snowflake.Nikki_Titli

TBPfanforever

Groupbie

TBPfanforever

Joined: 03 September 2012

Posts: 196

Posted: 08 November 2012 at 11:21pm | IP Logged
I have seen the movie!! Its really nice!! :) plz do write an ff on this one!! :) and yeah the characters do match a lot...!! I just got a question are u going to follow the storyline completely or are u gonna twist it a bit? Anyway plz do continue!! :)

CutielovesChocs

IF-Dazzler

CutielovesChocs

Joined: 31 March 2008

Posts: 4735

Posted: 08 November 2012 at 11:25pm | IP Logged
Yaar, to be honest, maine itne aage ki nahin sochi! LOL

I'll finish TheFirstKiss first, and then go on with this one. If people like it, that is! 

The following 1 member(s) liked the above post:

-Razzy-

keshiya

IF-Rockerz

keshiya

Joined: 27 August 2012

Posts: 6475

Posted: 09 November 2012 at 12:29am | IP Logged
A Blah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ermm
.
.
.
..
.
..

.
.
.




















NAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!LOL
Its interesting
plz continue once kisha ff is completed
nice intro. have not seen the movie yet so would like to read your work.

sorry if i scared you


Edited by keshiya - 09 November 2012 at 12:29am

CutielovesChocs

IF-Dazzler

CutielovesChocs

Joined: 31 March 2008

Posts: 4735

Posted: 09 November 2012 at 12:38am | IP Logged
Thanks Dhwani! Yeah, I'm not really good at continuing LONG FFs so this may be an SS! LOL

keshiya

IF-Rockerz

keshiya

Joined: 27 August 2012

Posts: 6475

Posted: 09 November 2012 at 12:41am | IP Logged
Originally posted by CutielovesChocs

Thanks Dhwani! Yeah, I'm not really good at continuing LONG FFs so this may be an SS! LOL
its fine. but do continue soon. you know aaj kal i'm being obsessed with rahi too

CutielovesChocs

IF-Dazzler

CutielovesChocs

Joined: 31 March 2008

Posts: 4735

Posted: 09 November 2012 at 12:43am | IP Logged
I KNOW! Unka track sort out nai hua? No problem. At least RV's behaving a bit better! Big smile

The following 1 member(s) liked the above post:

keshiya

Post Reply New Post

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Limit search to this Forum only.

 

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.