Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Bollywood CC ll For All The Crazy-ness! JOIN IN!! (Page 51)

PepsiGirl101 IF-Rockerz
PepsiGirl101
PepsiGirl101

Joined: 18 March 2012
Posts: 9768

Posted: 15 November 2012 at 3:35pm | IP Logged
Originally posted by Problem_Child

Originally posted by MrsRaizada101

Originally posted by Problem_Child

Originally posted by MrsRaizada101

Originally posted by Problem_Child

OMG U WATCH A SCARY A## MOVIE NOT WAIT DOCUMENTARY
U GO SISTER

NO O_O
i didn't watch it my friend told me about it...AND IT WAS SO FREAKIN SCARY LISTENING TO IT
OMG OMGOGMGOMG

i get scared rally easy and the movie she told me about, it wasn't even a documentary. it was real life. They found this camera with footage in it and the movie is that footage
AND OMG ITS JUST SO SCARYYY

And just because I like scaring myself I'm gonna go watch it right now bahahahaaa

AHHAHAHAHASmiley Emoticons Explode those are the worse ONES REAL SCARY SHIT

I know!!! AMd i already know its so scaryyy...but its so interesting I gotta watch it ^_^

LMAO I'm so gonna get nightmares
-_-

AND OMG TO THIS DATE THEY HAVEN'T FOUND THE 5 MISSING BODIES...
It's so scary O_O

and the fact it takes in a forest...my gosh Wacko

ITS INSANE
do they think that one person killed all of them

The footage shows everything!!! Like the girl was trying to fight the spirit, you could tell, but... the only thing we saw was the girl killing the guy, the other girl just choked to death there was nothing we saw choking her and the camera man...oh the camera man was in the closet, filming through the hole...andthe possessed girl walks in crying and then laughing with the car keys...and she looks at the camera. SHIT IM SCARED!!! and the other girl and 4 guys, they all went into the forest and never came back...AND THEIR BODIES WERE NEVER FOUND OMGGG

o_o

The following 1 member(s) liked the above post:

-Pine-

PepsiGirl101 IF-Rockerz
PepsiGirl101
PepsiGirl101

Joined: 18 March 2012
Posts: 9768

Posted: 15 November 2012 at 3:36pm | IP Logged
Originally posted by Problem_Child

LMAO 
Abhi i remembered u from the boys vs girls cc yar

LMAO yup thats me
ROFL

i randomly came on that CC...haven't gone back since then though :P
ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

-Pine-

-Pine- IF-Sizzlerz
-Pine-
-Pine-

Joined: 14 May 2011
Posts: 18382

Posted: 15 November 2012 at 3:41pm | IP Logged
W*F THAT IS SCARY SHITZ
I AM TREMBLIN

The following 1 member(s) liked the above post:

PepsiGirl101

-Pine- IF-Sizzlerz
-Pine-
-Pine-

Joined: 14 May 2011
Posts: 18382

Posted: 15 November 2012 at 3:42pm | IP Logged
Originally posted by MrsRaizada101

Originally posted by Problem_Child

LMAO 
Abhi i remembered u from the boys vs girls cc yar

LMAO yup thats me
ROFL

i randomly came on that CC...haven't gone back since then though :P
ROFL

i realized yar but it was cool of u to drop byLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

PepsiGirl101

-Pine- IF-Sizzlerz
-Pine-
-Pine-

Joined: 14 May 2011
Posts: 18382

Posted: 15 November 2012 at 3:46pm | IP Logged
btw how old are u yar
am 15

The following 1 member(s) liked the above post:

PepsiGirl101

PepsiGirl101 IF-Rockerz
PepsiGirl101
PepsiGirl101

Joined: 18 March 2012
Posts: 9768

Posted: 15 November 2012 at 3:46pm | IP Logged
BAHHAAA
ITS AWAYD COOL WHEN I COME BY
*smirk*

LMAOOO Embarrassed

AND OMG I WONDER IF THEY HAVE THE TRAILER...


SHITZ OMG FREAK OUT

The following 1 member(s) liked the above post:

-Pine-

PepsiGirl101 IF-Rockerz
PepsiGirl101
PepsiGirl101

Joined: 18 March 2012
Posts: 9768

Posted: 15 November 2012 at 3:49pm | IP Logged
Originally posted by Problem_Child

btw how old are u yar
am 15

HI-PHIVEEE
IM 15 TOO lmao

10th grade sopohmore :P

The following 1 member(s) liked the above post:

-Pine-

-Pine- IF-Sizzlerz
-Pine-
-Pine-

Joined: 14 May 2011
Posts: 18382

Posted: 15 November 2012 at 3:49pm | IP Logged
OMG WHAT THE HELL
ITS REAL
U SEE THAT
OMG

The following 1 member(s) liked the above post:

PepsiGirl101

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~Crazy Rithvikians~ #1

2 3 4 5 6 7

Author: -ScarletRose-   Replies: 52   Views: 4435

-ScarletRose- 52 4435 09 August 2012 at 3:06pm by Julybaby22
**PRC Crazy Land 3** ||INVITES ONLY|| CLOSED

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Amor.   Replies: 1197   Views: 55575

Amor. 1197 55575 17 April 2012 at 4:30am by Amor.
|~FootBall MaNia~|*~Crazy Football Fans Era~*

2 3 4 5 6 7 ... 16 17

Author: -Zeeshan-   Replies: 135   Views: 13221

-Zeeshan- 135 13221 04 April 2012 at 5:27am by .SilentPrincess
Crazy Creatives: Geet VS IPKKND DONE

2 3 4 5 6 7 ... 27 28

Author: Perfangel5655   Replies: 216   Views: 34917

Perfangel5655 216 34917 01 August 2011 at 6:14pm by muffins2waffles
~Crazy Angels~

2 3 4 5 6 7 ... 14 15

Author: blossom1234   Replies: 119   Views: 7365

blossom1234 119 7365 13 June 2011 at 6:31am by blossom1234

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index