Hitler Didi

India-Forums

   
Hitler Didi
Hitler Didi

~* Sumit Vats AT#91* (Page 48)

palingenesis IF-Rockerz
palingenesis
palingenesis

Joined: 17 July 2011
Posts: 6150

Posted: 09 November 2012 at 7:11am | IP Logged
Hey Anu! Main toh HD se abhi khush hi hoon!LOL Coz some of d forum people r getting all hyped up about right and wrong!ROFL They forget this simple fact: Zara is Indira...period!Wink

The following 2 member(s) liked the above post:

IFfirstPeraltaGarranty

IFfirst IF-Dazzler
IFfirst
IFfirst

Joined: 22 March 2012
Posts: 2895

Posted: 09 November 2012 at 7:13am | IP Logged
Originally posted by ...Mels...

waise i spent a day in the bank today

peoples ringtones just amaze me (yes i think of such crap only now that there is no college LOL )

chalao na naino se ban as a ringtone is so ROFL

i basically laughed at that person in front of him no doubt i embarassed myself ROFL awkward Ouch

Bank main ringtones sune ...

Ask me ..maine toh aisi aisi ringtones suni hai ki kya bataao ...

for instance once i heard Pavitra rishtas theme song...that saathiya yeh tune kya kiya ...as ringtone ...nd i was like ...ROFL ROFL ...
serial ka theme song ringtone bhi rakhta hai kya koi ...Shocked LOLLOL.

The following 2 member(s) liked the above post:

palingenesisPeraltaGarranty

PeraltaGarranty IF-Sizzlerz
PeraltaGarranty
PeraltaGarranty

Joined: 28 December 2010
Posts: 13253

Posted: 09 November 2012 at 7:13am | IP Logged
Originally posted by luminos3

Hey Anu! Main toh HD se abhi khush hi hoon!LOLCoz some of d forum people r getting all hyped up about right and wrong!ROFLThey forget this simple fact: Zara is Indira...period!Wink


ya ila is kamini types clever LOL LOL

the backdrop of an extra marital affair but its the same couple

as she said out of the box ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

IFfirstpalingenesis

IFfirst IF-Dazzler
IFfirst
IFfirst

Joined: 22 March 2012
Posts: 2895

Posted: 09 November 2012 at 7:15am | IP Logged
Originally posted by luminos3

Hey Anu! Main toh HD se abhi khush hi hoon!LOL Coz some of d forum people r getting all hyped up about right and wrong!ROFL They forget this simple fact: Zara is Indira...period!Wink

Yeah Zara =Indira ...now i want this fact to be cleared soon ...yaar ...
They r stretching this too much .now ..
Wonder what Rishi will do with the personal responsible for this mishappening ...LOL LOL LOL
they have to show this otherwise somebody will threaten them for sure ...LOL LOL...

The following 2 member(s) liked the above post:

palingenesisPeraltaGarranty

palingenesis IF-Rockerz
palingenesis
palingenesis

Joined: 17 July 2011
Posts: 6150

Posted: 09 November 2012 at 7:16am | IP Logged
Basically Anu Rishi is acting like a jerk!ROFL But i am liking this avataar better than his Devdas mode coz at least he is taking action now! Nahin toh melodrama queen jo keheti thi woh waisa hi karta tha!Dead Also its a realistic character in d sense that human beings r not perfect at all!We all make mistakes and have errors in judgement!LOL

Edited by luminos3 - 09 November 2012 at 7:16am

The following 2 member(s) liked the above post:

IFfirstPeraltaGarranty

PeraltaGarranty IF-Sizzlerz
PeraltaGarranty
PeraltaGarranty

Joined: 28 December 2010
Posts: 13253

Posted: 09 November 2012 at 7:16am | IP Logged
Originally posted by IFfirst



Bank main ringtones sune ...

Ask me ..maine toh aisi aisi ringtones suni hai ki kya bataao ...

for instance once i heard Pavitra rishtas theme song...that saathiya yeh tune kya kiya ...as ringtone ...nd i was like ...ROFLROFL...
serial ka theme song ringtone bhi rakhta hai kya koi ...ShockedLOLLOL.


pr Shocked saathiya Shocked ROFL gosh anu thats worse and humiliating
once bus stop pe when i was small i hear kahani ghar ghar ki i was like god help these people ROFL

waise mera ringtone bhi kuch kam nahi
its gangnam style for now ROFL

before that it was the bones and castle waala ringtone ROFL

castle waala is toh my fav Embarrassed

The following 2 member(s) liked the above post:

IFfirstpalingenesis

IFfirst IF-Dazzler
IFfirst
IFfirst

Joined: 22 March 2012
Posts: 2895

Posted: 09 November 2012 at 7:16am | IP Logged
Originally posted by ...Mels...

arey hai hema ke comments toh are mindblowing always LOL

we can laugh at the most pathetic of tracks without reeling in misery at the downfall of the show (2 good episodes doesnt spare the cvs for the crap they showe almost 80% of the time Angry )

yeah Mels exactly ...Big smile Big smile

The following 2 member(s) liked the above post:

palingenesisPeraltaGarranty

PeraltaGarranty IF-Sizzlerz
PeraltaGarranty
PeraltaGarranty

Joined: 28 December 2010
Posts: 13253

Posted: 09 November 2012 at 7:18am | IP Logged
Originally posted by luminos3

Basically Anu Rishi is acting like a jerk!ROFLBut i am liking this avataar better than his Devdas mode coz at least he is taking action now! Nahin toh melodrama queen jo keheti thi woh waisa hi karta tha!DeadAlso its a realistic character in d sense that human beings r not perfect at all!We all make mistakes and have errors in judgement!LOL


oh god devdas ne toh "maar hi daala tha"

its kinda like paro devdas and chandramukhi a little anyway a redux actually LOL

ive always hated chandmukhi dunno why even though madhuri played it who i adore! now im fully justified ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

IFfirstpalingenesis

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Sumit Vats

2 3 4 5

Author: Khilonaa   Replies: 37   Views: 8529

Khilonaa 37 8529 18 May 2013 at 7:32am by Ratidiisbest
Mod close topic plz

2 3 4 5 6 7

Author: CATZ..   Replies: 52   Views: 11622

CATZ.. 52 11622 25 March 2012 at 4:10am by mahkutty
ll*ll Cool Dude Sumit Vats ll*llAt#1

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: Khilonaa   Replies: 1188   Views: 58129

Khilonaa 1188 58129 22 February 2012 at 7:20am by Sofie128
Sumit Vats Good

Author: Khilonaa   Replies: 6   Views: 1879

Khilonaa 6 1879 08 December 2011 at 6:53am by trickortreat
Sumit vats like a monkey

2 3

Author: Arhipkkndsarun   Replies: 20   Views: 4363

Arhipkkndsarun 20 4363 04 December 2011 at 7:49am by *Shruti*

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Hitler Didi Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index