Dekha Ek Khwaab

India-Forums

   
Dekha Ek Khwaab
Dekha Ek Khwaab

GANG'S OF DEKPUR NIKKAMON KI DUKKAN CHAT THREAD#50 (Page 79)

-JEHAN- IF-Dazzler
-JEHAN-
-JEHAN-

Joined: 11 December 2011
Posts: 3793

Posted: 09 November 2012 at 5:14pm | IP Logged
Originally posted by chitra_rao

Originally posted by -JEHAN-

Originally posted by chitra_rao

Originally posted by -JEHAN-

Originally posted by chitra_rao

Originally posted by -JEHAN-

oh yeah main ny fifi ko btaya ab ap logon ko bhi bta deti hn,monday ko hum di ka band baja rahy hain...LOL i mean dholki aur hindi main sangeet ceremony kar rahy hain..ROFL
main ny fifi sy bhi kaha tha ap sab sy bhi poch rahi hn...please achy achy song bta do!! Ermm 

arey wah, kya baat hai, so full to nach gana hone wala hai, EmbarrassedEmbarrassed

u can have bumroo bumroo sham rang bumroo...

saiyaa dil mein ana re...phir na jana re... chum chuma chum chum...

doli taro...dol baje...

mujhe rang de----movie takshak

banke tera jogi... phir bhi dil hai hindustani movie song EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed

aur gane chahiye kya puri list hai LOL



AWESOME Clap THANK U SO MUCH DI Hug 
sachi ye tu main ny sochy bhi nahin thy...Embarrassed awesome...Big smile thank u so much...
yeah yeah bring it on...
yup,plan tu kuch aisa hi hai...koi aik function hai jis ka sara kam main karn gi Big smile without interference of mumma and bhaiyya Tongue so main ny bht kuch plan kiya hai as main ny apny dancing school sy sab ko bulaya hai kal taky hum kuch setting kar saken,hall tu pehly hi book kar liya tha..larky walon ki khair nahin Evil Smile aur di ky liye aik AV bnai hai..hum sab siblings ki..i m missing my elder sister  alottt...Embarrassed oh yeah main ny aik tune bhi ready ki hai with a song naina ky liye i can play guitar really well actually...Embarrassed 

ur welcome doll Hug, lol wow Dance academy and all ha.. nice and u play guittar too Clap, tabhi i can u my power houseEmbarrassedEmbarrassed

awww,thank u...Hug 
yeah,i am trained dancer...i love dancing...Embarrassed yup,main ny bht kuch kara hai...LOLLOLLOL
awww,power house...LOLLOL that's so sweet of u di...
thank u...Embarrassed but very nice songs haan!! 


hey Really u r a dancer tooClap, arey list mein aur bhi gane hai, I will PM them to u Wink

Cool multi talented bachi hn main...haan nahin toh!! aisi koi baat hai bhala...ROFLROFL 
see i have done beautification then studying fashion designing n working as photographer n FD than i can dance too i can guitar really well than i can cook good..ROFL
aur kya bachy ki jaan lo gy.. ROFL that's sound's like bahu sasuma ko bta rahi hai ky usy kya kya ata hai ROFL 
awww,thank u so much di..u r really helping me alot..may god bless u thank u sooo much Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

chitra_rao

chitra_rao IF-Rockerz
chitra_rao
chitra_rao

Joined: 06 June 2009
Posts: 7542

Posted: 09 November 2012 at 5:14pm | IP Logged
Originally posted by mahi0809

Not Fia-wa guys... Its Fi-wa... Respect the name yah ROFL... not everybody has such a different name!
hahahah sorry Dance ball LOL, Fi-wa OK ROFL, and the shakesphear dude said "naam mein kya rakha hai"ROFL
-JEHAN- IF-Dazzler
-JEHAN-
-JEHAN-

Joined: 11 December 2011
Posts: 3793

Posted: 09 November 2012 at 5:16pm | IP Logged
Originally posted by mahi0809

Not Fia-wa guys... Its Fi-wa... Respect the name yah ROFL... not everybody has such a different name!

sorry mam...LOLLOL
respect FI-wa..agree sab ka aisa unique name nahin hota...ApproveLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

chitra_rao

chitra_rao IF-Rockerz
chitra_rao
chitra_rao

Joined: 06 June 2009
Posts: 7542

Posted: 09 November 2012 at 5:17pm | IP Logged
Originally posted by -JEHAN-

Originally posted by chitra_rao

Originally posted by -JEHAN-

Originally posted by chitra_rao

Originally posted by -JEHAN-

Originally posted by chitra_rao

Originally posted by -JEHAN-

oh yeah main ny fifi ko btaya ab ap logon ko bhi bta deti hn,monday ko hum di ka band baja rahy hain...LOL i mean dholki aur hindi main sangeet ceremony kar rahy hain..ROFL
main ny fifi sy bhi kaha tha ap sab sy bhi poch rahi hn...please achy achy song bta do!! Ermm 

arey wah, kya baat hai, so full to nach gana hone wala hai, EmbarrassedEmbarrassed

u can have bumroo bumroo sham rang bumroo...

saiyaa dil mein ana re...phir na jana re... chum chuma chum chum...

doli taro...dol baje...

mujhe rang de----movie takshak

banke tera jogi... phir bhi dil hai hindustani movie song EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed

aur gane chahiye kya puri list hai LOL



AWESOME Clap THANK U SO MUCH DI Hug 
sachi ye tu main ny sochy bhi nahin thy...Embarrassed awesome...Big smile thank u so much...
yeah yeah bring it on...
yup,plan tu kuch aisa hi hai...koi aik function hai jis ka sara kam main karn gi Big smile without interference of mumma and bhaiyya Tongue so main ny bht kuch plan kiya hai as main ny apny dancing school sy sab ko bulaya hai kal taky hum kuch setting kar saken,hall tu pehly hi book kar liya tha..larky walon ki khair nahin Evil Smile aur di ky liye aik AV bnai hai..hum sab siblings ki..i m missing my elder sister  alottt...Embarrassed oh yeah main ny aik tune bhi ready ki hai with a song naina ky liye i can play guitar really well actually...Embarrassed 

ur welcome doll Hug, lol wow Dance academy and all ha.. nice and u play guittar too Clap, tabhi i can u my power houseEmbarrassedEmbarrassed

awww,thank u...Hug 
yeah,i am trained dancer...i love dancing...Embarrassed yup,main ny bht kuch kara hai...LOLLOLLOL
awww,power house...LOLLOL that's so sweet of u di...
thank u...Embarrassed but very nice songs haan!! 


hey Really u r a dancer tooClap, arey list mein aur bhi gane hai, I will PM them to u Wink

Cool multi talented bachi hn main...haan nahin toh!! aisi koi baat hai bhala...ROFLROFL 
see i have done beautification then studying fashion designing n working as photographer n FD than i can dance too i can guitar really well than i can cook good..ROFL
aur kya bachy ki jaan lo gy.. ROFL that's sound's like bahu sasuma ko bta rahi hai ky usy kya kya ata hai ROFL 
awww,thank u so much di..u r really helping me alot..may god bless u thank u sooo much Hug

lol jenny it does sound like a bahu putting forward her skills in front of her kusat sasuma lol ROFL
dont worry teri sassu ma lakho mein ek, aur sabse achi hogi EmbarrassedEmbarrassed,

ur welcome doll Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

-JEHAN-

-JEHAN- IF-Dazzler
-JEHAN-
-JEHAN-

Joined: 11 December 2011
Posts: 3793

Posted: 09 November 2012 at 5:19pm | IP Logged
Originally posted by chitra_rao

Originally posted by -JEHAN-

 good...my day was busy..actually very busy..sachi main fifi ko bhi keh rahi thi shaadi di ki hai kam humn karna parh raha hai,had hai...ROFL 
yeah,trying to spend lots of time with her...i am teasing her alot these days...LOLLOL phir pata nahin kab time mily na mily...EmbarrassedEmbarrassed

Ohh yep but zara socho Jenny, aab tum dulhan se tho kaam nahi karwa sakte na LOL,
Ya rite, u have all the authority to tease her and she can just blush in return LOL, arey aur bahut sara time miley tumhe sab kuch karne ko Tongue

sachi dulhan ky kitny mazy hain na betho bas...sakoon sy...LOLLOL 
baki sab kam karen...LOLLOL blush?? aj hi do bar joota khaya aur 5 bar room sy bahar phenka di ny ROFLROFL i wish...

The following 1 member(s) liked the above post:

chitra_rao

-JEHAN- IF-Dazzler
-JEHAN-
-JEHAN-

Joined: 11 December 2011
Posts: 3793

Posted: 09 November 2012 at 5:22pm | IP Logged
Originally posted by chitra_rao

Originally posted by -JEHAN-

ur welcome doll Hug, lol wow Dance academy and all ha.. nice and u play guittar too Clap, tabhi i can u my power houseEmbarrassedEmbarrassed

awww,thank u...Hug 
yeah,i am trained dancer...i love dancing...Embarrassed yup,main ny bht kuch kara hai...LOLLOLLOL
awww,power house...LOLLOL that's so sweet of u di...
thank u...Embarrassed but very nice songs haan!! 


hey Really u r a dancer tooClap, arey list mein aur bhi gane hai, I will PM them to u Wink
[/QUOTE]

Cool multi talented bachi hn main...haan nahin toh!! aisi koi baat hai bhala...ROFLROFL 
see i have done beautification then studying fashion designing n working as photographer n FD than i can dance too i can guitar really well than i can cook good..ROFL
aur kya bachy ki jaan lo gy.. ROFL that's sound's like bahu sasuma ko bta rahi hai ky usy kya kya ata hai ROFL 
awww,thank u so much di..u r really helping me alot..may god bless u thank u sooo much Hug
[/QUOTE]

lol jenny it does sound like a bahu putting forward her skills in front of her kusat sasuma lol ROFL
dont worry teri sassu ma lakho mein ek, aur sabse achi hogi EmbarrassedEmbarrassed,

ur welcome doll Smile
[/QUOTE]

LOLLOL kusat saas?? ROFL main ny tu pori list hi suna di...ROFL
ohhh,thank god woh already hain EmbarrassedEmbarrassed she is really sweet...EmbarrassedEmbarrassed 
mwah Heart

The following 1 member(s) liked the above post:

chitra_rao

chitra_rao IF-Rockerz
chitra_rao
chitra_rao

Joined: 06 June 2009
Posts: 7542

Posted: 09 November 2012 at 5:22pm | IP Logged
Originally posted by -JEHAN-

Originally posted by chitra_rao

Originally posted by -JEHAN-

 good...my day was busy..actually very busy..sachi main fifi ko bhi keh rahi thi shaadi di ki hai kam humn karna parh raha hai,had hai...ROFL 
yeah,trying to spend lots of time with her...i am teasing her alot these days...LOLLOL phir pata nahin kab time mily na mily...EmbarrassedEmbarrassed

Ohh yep but zara socho Jenny, aab tum dulhan se tho kaam nahi karwa sakte na LOL,
Ya rite, u have all the authority to tease her and she can just blush in return LOL, arey aur bahut sara time miley tumhe sab kuch karne ko Tongue

sachi dulhan ky kitny mazy hain na betho bas...sakoon sy...LOLLOL 
baki sab kam karen...LOLLOL blush?? aj hi do bar joota khaya aur 5 bar room sy bahar phenka di ny ROFLROFL i wish...

hahha tumne jhootey khaye , aur room se bahar bhi phek di gayiLOLLOL, aur phir bhi tum baaz nahi ayi ROFL, yeh hui na baat, Wink lagi raho darling LOL,  ha ha wish karli pakka milega Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

-JEHAN-

-JEHAN- IF-Dazzler
-JEHAN-
-JEHAN-

Joined: 11 December 2011
Posts: 3793

Posted: 09 November 2012 at 5:22pm | IP Logged
@chitra di: ap ko Urdu ati hai??

The following 1 member(s) liked the above post:

chitra_rao

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
DEK Daily Discussion Thread

2 3 4 5 6 7 ... 131 132

Author: OtakuGirl-Debo   Replies: 1052   Views: 60898

OtakuGirl-Debo 1052 60898 02 September 2012 at 6:42am by .YaJuShI.
DEK TRP DISCUSSION THREAD:1st-7th July:Pg 62

2 3 4 5 6 7 ... 63 64

Author: abhilan97   Replies: 510   Views: 39214

abhilan97 510 39214 01 August 2012 at 12:03am by rasiya.
UdayVeer-Manyata Appreciation Thread # 1

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: *Shruti*   Replies: 1204   Views: 51287

*Shruti* 1204 51287 12 December 2011 at 9:58am by *Shruti*
Ashish Kapoorr:Appreciation Thread undrconstructn

Author: ArhainAshish   Replies: 2   Views: 1524

ArhainAshish 2 1524 08 December 2011 at 7:46am by *Shruti*

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dekha Ek Khwaab Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index