VideoMix
VideoMix

India-Forums

   

DMG VM's: kaSh, KaSu, Kajen !!! pls watch (Page 4)

Shantell IF-Rockerz
Shantell
Shantell

Joined: 22 April 2006
Posts: 5013

Posted: 01 November 2012 at 10:43am | IP Logged
Mention not, n yep been well been workin n baack in again tonght bt of tomarw n yu? Hw did colg go tht day?
Sammaraxx IF-Rockerz
Sammaraxx
Sammaraxx

Joined: 18 July 2012
Posts: 5434

Posted: 01 November 2012 at 10:46am | IP Logged
Originally posted by Shantell

Mention not, n yep been well been workin n baack in again tonght bt of tomarw n yu? Hw did colg go tht day?

Ryt busy at work then
well come on tmmrw then if ur free.
College went ok tht day n now jus got holls...

Shantell IF-Rockerz
Shantell
Shantell

Joined: 22 April 2006
Posts: 5013

Posted: 01 November 2012 at 10:48am | IP Logged
Originally posted by Sammaraxx

Originally posted by Shantell

Mention not, n yep been well been workin n baack in again tonght bt of tomarw n yu? Hw did colg go tht day?

Ryt busy at work then
well come on tmmrw then if ur free.
College went ok tht day n now jus got holls...

 
Yep thts it stry of my life lolss..
Yep will come n tomarw evening, u gonna be online? wht time was u thinkin?
Thts good any planss? An thts good..So wht yu beren uptohw was Eid?
Sammaraxx IF-Rockerz
Sammaraxx
Sammaraxx

Joined: 18 July 2012
Posts: 5434

Posted: 01 November 2012 at 10:54am | IP Logged
Originally posted by Shantell

Originally posted by Sammaraxx

Originally posted by Shantell

Mention not, n yep been well been workin n baack in again tonght bt of tomarw n yu? Hw did colg go tht day?

Ryt busy at work then
well come on tmmrw then if ur free.
College went ok tht day n now jus got holls...

 
Yep thts it stry of my life lolss..
Yep will come n tomarw evening, u gonna be online? wht time was u thinkin?
Thts good any planss? An thts good..So wht yu beren uptohw was Eid?
yaa thts gud
urmm about similarish timee.
lol
or even later at nyt. bout 11 pm.
not much too cold for anything...
n yea everything was reallly good
Shantell IF-Rockerz
Shantell
Shantell

Joined: 22 April 2006
Posts: 5013

Posted: 01 November 2012 at 10:59am | IP Logged
Originally posted by Sammaraxx

Originally posted by Shantell

Originally posted by Sammaraxx

Originally posted by Shantell

Mention not, n yep been well been workin n baack in again tonght bt of tomarw n yu? Hw did colg go tht day?

Ryt busy at work then
well come on tmmrw then if ur free.
College went ok tht day n now jus got holls...

 
Yep thts it stry of my life lolss..
Yep will come n tomarw evening, u gonna be online? wht time was u thinkin?
Thts good any planss? An thts good..So wht yu beren uptohw was Eid?
yaa thts gud
urmm about similarish timee.
lol
or even later at nyt. bout 11 pm.
not much too cold for anything...
n yea everything was reallly good
 
alright will try n be on at this timee..I tend too wake about 2pm.
hehe lolss.
If not will be on at 11pm..
Hmm i know right bt suprisin it hasnt snowed as yt though soo thts good..
Thts good..Hw ya days been since ya started hols?
Sammaraxx IF-Rockerz
Sammaraxx
Sammaraxx

Joined: 18 July 2012
Posts: 5434

Posted: 01 November 2012 at 11:10am | IP Logged
Originally posted by Shantell

Originally posted by Sammaraxx

Originally posted by Shantell

Originally posted by Sammaraxx

Originally posted by Shantell

Mention not, n yep been well been workin n baack in again tonght bt of tomarw n yu? Hw did colg go tht day?

Ryt busy at work then
well come on tmmrw then if ur free.
College went ok tht day n now jus got holls...

 
Yep thts it stry of my life lolss..
Yep will come n tomarw evening, u gonna be online? wht time was u thinkin?
Thts good any planss? An thts good..So wht yu beren uptohw was Eid?
yaa thts gud
urmm about similarish timee.
lol
or even later at nyt. bout 11 pm.
not much too cold for anything...
n yea everything was reallly good
 
alright will try n be on at this timee..I tend too wake about 2pm.
hehe lolss.
If not will be on at 11pm..
Hmm i know right bt suprisin it hasnt snowed as yt though soo thts good..
Thts good..Hw ya days been since ya started hols?

lolss haha
thts absoloutly fyn
i kno were sayin it was going to snow..
but it didnt
days have been relaxin.. but still busy with college work
ooff
Shantell IF-Rockerz
Shantell
Shantell

Joined: 22 April 2006
Posts: 5013

Posted: 01 November 2012 at 11:16am | IP Logged
Originally posted by Sammaraxx

Originally posted by Shantell

Originally posted by Sammaraxx

Originally posted by Shantell

Originally posted by Sammaraxx

Originally posted by Shantell

Mention not, n yep been well been workin n baack in again tonght bt of tomarw n yu? Hw did colg go tht day?

Ryt busy at work then
well come on tmmrw then if ur free.
College went ok tht day n now jus got holls...

 
Yep thts it stry of my life lolss..
Yep will come n tomarw evening, u gonna be online? wht time was u thinkin?
Thts good any planss? An thts good..So wht yu beren uptohw was Eid?
yaa thts gud
urmm about similarish timee.
lol
or even later at nyt. bout 11 pm.
not much too cold for anything...
n yea everything was reallly good
 
alright will try n be on at this timee..I tend too wake about 2pm.
hehe lolss.
If not will be on at 11pm..
Hmm i know right bt suprisin it hasnt snowed as yt though soo thts good..
Thts good..Hw ya days been since ya started hols?

lolss haha
thts absoloutly fyn
i kno were sayin it was going to snow..
but it didnt
days have been relaxin.. but still busy with college work
ooff
 
hehe lolss.
Soo maybi will see ay when im n ill scrap u n if yur on ill know as u will reply baack..
I know in a way tht is a good thing..
I know wht ya mean as i got too get on with me paprwork too didnt start it today bt maybi will tmorw.
Aww hopefulli u will complte in no time..
Sammaraxx IF-Rockerz
Sammaraxx
Sammaraxx

Joined: 18 July 2012
Posts: 5434

Posted: 01 November 2012 at 11:23am | IP Logged
ok u scrap me n ill reply bak
yea gud luk on ur paperwork
btw
when ur free chek this pls
a vm

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
KaSh VM + PICS KaSh/ArSh Dill Mill Gayye

Author: iwannaknowyou10   Replies: 3   Views: 2036

iwannaknowyou10 3 2036 14 February 2011 at 2:25am by NeonLights.
Armaan Riddhima/AR VMs (KaJen & KaSh vms)

Author: iwannaknowyou10   Replies: 5   Views: 2565

iwannaknowyou10 5 2565 21 October 2010 at 9:22am by dobrevagasms
VM's request for KaSu or KaJen

Author: muffindirection   Replies: 1   Views: 572

muffindirection 1 572 16 February 2010 at 5:19am by SobtiObsession
Cat-11's Vm gallery (KaJen:ye tumhari meri batein)

Author: leftgoneforever   Replies: 9   Views: 1304

leftgoneforever 9 1304 27 December 2009 at 4:26pm by PremKiDeewani
Dilbagh's Creations! - LATEST: Kajen/ Kaise Mujhe

2 3 4 5

Author: -dramaholic-   Replies: 37   Views: 3592

-dramaholic- 37 3592 26 October 2009 at 12:29pm by ShipraP

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

VideoMix Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index