meme4u.com

   

Another candle on your cake... Aanchal (Page 7)

Post Reply New Post

Page 7 of 77

snowflake.

IF-Stunnerz

snowflake.

Joined: 09 June 2010

Posts: 49063

Posted: 28 October 2012 at 7:20pm | IP Logged
Originally posted by jasminedayal

http://i.minus.com/iwG4AtHeKfB9T.gif


By Asmi

lolzz, tera birthday hai so maang tujh kya chahiyeROFL as if m gonna give u jo v tu magegiiDay Dreaming

    Meri dil ki tamanna hai ki soon mein tereko -Aanchal- Blushing dekhuLOL


here's ur birthday gifts made by nikkzz on my request.


both sigs are same bas coloring different so jo acha lage wo use karlena.LOL



Once again happy birthday aanchal,do lots of mastiii wid ur frens n family n we need treat btw.LOL

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

By Nidhi








~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
By Pooja


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
By Me
Hug

http://i.minus.com/iijCQJk7SfefO.jpg

Arre No, You cant afford to faint coz one more sexy hunk has come to wish you a great Birthday!

http://i.minus.com/iFxHh1Tix5it8.jpg

Evil Smile Aanchu ISHTOP drooling over them and move your beautiful eyes towards the next Gift!!

http://i.minus.com/iD10p36qABQC3.jpg

Picture abhi baki hai mere dost (Behna)

Scroll Down
...

...

...

..

.

..

...

...

...

Arre, Yaha kuch nahi hai, Check out the next Post!
Wink


Flawlessness ki bhi limit hoti hai yaar...kaise bana lete ho itni achi chize... love love love each and every siggy Day Dreaming will defo use them one by one... Thanks a million HugHug

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Another candle on your cake... Aanchal (Page 7)" in meme4u.com forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

snowflake.

IF-Stunnerz

snowflake.

Joined: 09 June 2010

Posts: 49063

Posted: 28 October 2012 at 7:30pm | IP Logged
Originally posted by Roshini1494






           bar bar din ye aaye...
          bar bar dil ye gaye...
             tum jiyo hazaro saal...
        ye meri hai arzoo...
      happy b'day to u...
      happy b'day to u...
               happy b'day,happy b'day,happy b'day to u.Big smile


      Sweet Birthday



Ahem ahem, suna hai aaj kisi ka bday hai, but kiska haiErmm

      Aaree!! aaaj merii behen buttercup ka bday hai 



Count your life by smiles, not tears.

Count your age by friends, not years.

I'm so glad you were born, because you brighten my life and fill it with joy.

May the years continue to be good to you. Happy Birthday!

You're not getting older, you're getting better.

May this year bring with it all the success and fulfillment your heart desires.

Wishing you all the great things in life, hope this day will bring you an extra share of all that makes you happiest.

Happy Birthday, and may all the wishes and dreams you dream today turn to reality.

May this day bring to you all things that make you smile. Happy Birthday!

Your best years are still ahead of you.

May each and every passing year bring you wisdom, peace and cheer.

You'll always be forever young.


     Aanchal i love you sweeto, its always so much fun to talk wid u, talking wid u always gives homely feeling yar, heheh!! tu aaj ek saal buddhi hogaye phir v we love you wid same passion.ROFLLol, may teriii jo jo wishes hai wo sab puriii hojaaye aaj hein k dinLOL Thanks to jas n roshu ki unho ne mereko mauka diya tereko wish karne k liye, rofl!!!*runs so that jas n roshu wont beat me*


Behna HugHug kaha bhagi ja rahi hai, Rosh se mat dar wo khud mujhse darti hai Evil Smile seriously yaar, this has come a long way and am glad that we met, aur wo bhi waha jaha meri pehli promotion hui Blushing Thanks a lot Hug




Wishing the best behena a very happy, fun filled birthday. God BlessHeart

Haanji, glare shlare na karo... mai kar dungi FB pe bhi reply... Thank you HugHug





Hey spammerWink,

Happy birthday to u Party

Its ur day enjoy to the fullest wid ur family and friends Big smile

Lots of Love
-Nidz Big smile


Sajda, i really liked that show.. unfortunately it went off young but I cant thank it enough cause it brought us together... Thanks a lot HugHug






Aye meri PM princess Day DreamingBlushing Thanks a lot honey Hug *hum unwritten chize bhi padh lete hai Embarrassed*





Scroll down for Special One's Wishes Embarrassed

YeshTongue





u r weird..u r sweet..u r jhalli...u r mad...u r a big nautanki...n u knw it...*runs*

mere sabse badi dushman;) 

ladakuuu..jhagdaaalu... :p alwaz fightng wd me...duhhh...
mere... sabseee meeethi frend ;)

thanksss 4 being a part of my life...u r a gem..m so lucky 2 have u in my life..wishing you...Happpy Birthday huni..god blesss...lub yaaa Heart Heart


Hmm... Tarif ke saath joota free... mast hai... love you & hope your net get fixed soon.. Thanks HugHug






Tumhe Meri Wishes Chahiye Tripu??? Monkey Emoticon

If Yes Blushing

Log In Ur FB...Day Dreaming Open our Chat Tab...Heart or Check Ur Wall Embarrassed

If No Stern Smile

Follow the Same Steps told above Embarrassed


Extra work ROFL Aww! Thanks a lot HugHug







Happy birthday anchi HeartHeartHeart many many happy returns of the day..hope u hav great one dis year..all ur dreams come true... U hav great success in ur life.. We havnt chated too much bt it always great to talking wid u emo queen...hope we wil chat more..god bless u..luv ya loads..muahazz..mere liye cake ka piece rakhiyo..enjoy d day..it is very spcl day for u..hope u hav lots of surprise gift and party;-):-P







Although we dont talk much, I really like you.. wish I could know you more... Thanks a lot HugHug






Happy bdayyy darlzz Heart Heart

Triplets united Big smile Thanks a lot dear HugHug









snowflake.

IF-Stunnerz

snowflake.

Joined: 09 June 2010

Posts: 49063

Posted: 28 October 2012 at 7:41pm | IP Logged
Originally posted by --Pooja-

Suraj Roz Aata Rahe, Roz Gaata Rahe 
Leke Kiranon Ke Mele 
Palachhin, Kaliyaan Gin, Gin Teraa Har Din 
Tab Tak Rangon Se Khelen
Rang Jab Tak Baaki Hai Bahaaron Men
Tum Jiyo Hazaaron Saal 
Saal Ke Din Hon Pachaas Hazaar...

Apt. song to post kar dia intro me hi so yaha par jo aya wo post kar rahi hoon..
Wish you a very veyr veryyy happy birthday Aanchi HugHug

IDK what to write.. Sochne de.. Umm.. chal  lets write meri feeling about you.
Phele phele I think we met in DSDDSB Forum.. Waha ayi to mai Pratz aur Asmu ke leye thi but fortunately ya phir unfortunately tu bhi mil gay ROFL
Tuinne to first time hi mujhe ignore marra tha.. maine Hi and wagera wagera post kia lekin tunne uska answer bhi nahi kia tha..*dekh tu phele se hi asi hai*
Dekh ye tha humara first talk

Pooja: hey anchal; and hi asmi
yaar asmi saare arsia fans yaha so happy!!!!!!
Aanchal: Hello Pooja Tongue

But then dhere dhere we became good friends.. wait dhere hdere nahi bahut jaldi we became good frndz I think dus dino ke andar cause we first talked on 21st Dec 2011 and mera B'day tha 5th Jan ko and tunne tab hi mujhe Royal ignoremaara so We must have been very good frndz then an..
Phir somehow I left DSDDSB forum and touch khtm ho gaya hum dono ka. PHIR kahi mile but tunne PHIT larai ki. Mere B'day wale din bhi gussa ho gayi. i remember maine tunne sorry PMs bheje the and pata nahi kya kya kia tha.. See you made me do all the crap. But jo bhi ho we always fight and then ek dusre se baat nahi karte. But at the end of the day I always love you. And ye puchna hai to Rosh se puch kyuki maine pata nahi usse ye baat kitni baar batayi hogi.. You are one the most wonderful people I ever came across and I really feel blessed to have a friend as sweet and as loving as you. I dont the specific quality of you that attracts so many people toward you but what I find the best in you is you are too sweet and very much a honest person. And haan maien apni sabse gandi addat sudhar li hai stalking ki so no more royal ignore for meROFL
Lexture bahut bara hai na? I know Jab bhi kuch likhti hoon history geography sab bhar deti hoon but thats not the point, WISH YOU A VERY VERY VERYYY HAPPY BIRTHDAY!! again. 
And party do? Nhai nahi I want a return gift. Maana mat karna.. PIC PELASE!
ROFL
ROFL
ROFL
ROFL
ROFL
ROFL
ROFL
ROFL
ROFL
I know you wont give tab bhi puchne me kaun sa paisa lagta hai 
ROFL
Paty hard and sabko pareshan karke rakhna. 28th Oct Aanchal ke naam. Tantrum Queen ban jana 
ROFL

Okay now time for my gift jo ki Jaz ne phele hi post kar dia. Sorry kuch jyada nahi banaya.. teri tarah utne gifts nahi banaye jitni teri umar hai bus ek banaya cause tu ek saal aur "Jawan" ho gayi hai 
ROFL

And yaa VM dekh lena and batana kaisa laga..
HBD...

Love Ya,
Pooja  : )




Allah tune puri kitab raat li hai kya humari journey ki Stern SmileHeart Ahh, haan i know i dont open up aiveyi, per once wo shell se nikal jau fir to *stares at Rosh & Jas* Hayye my gift is so beautiful... acha hua tune naam bold font me likha hai... log aajkal achi cheezo ko hamesha freebie samajh lete hai LOLLOL Royal ignore *ahm* that was one phase neither of us can ever forget and yeah this thread comes as a return gift to what I did on yours I think so now its all balanced... but again your B'day is on the way D'oh I should come up with some better techniques to irritate you this time ROFLEvil Smile by now you should know thats my favorite pasttime but oh well ROFLROFL pic to I've to show anyhow... everyone is saying the same thing and it gives me horrendous feeling whenever I kinda say NO or later LOLLOL your texts and everything else.. I will reply everything.. its just am totally jinxed.. You gave up on stalking... Love You (and otherwise too)Cool Thanks a lot for everything HugHug

.dream-catcher.

IF-Stunnerz

.dream-catcher.

Joined: 07 March 2011

Posts: 26081

Posted: 29 October 2012 at 1:53am | IP Logged
Will reply late :)

The following 1 member(s) liked the above post:

snowflake.

.dream-catcher.

IF-Stunnerz

.dream-catcher.

Joined: 07 March 2011

Posts: 26081

Posted: 29 October 2012 at 2:21am | IP Logged
ROFLYeh history geography isleye likha cause am really bad when it comes to wishing some/Praising someone/speaking out my feeling. Am too too bad at it par sab lambe lambe lectures likhe to mujhe bhi kuch likhna tha so history hi likh diaLOLThat Royal Ignore phase was Censored Sochti thi tu gusse kyu hai par baad me pata chala tujhe gussa hone ka bahana thore na chahiyeLOL. Mere B'day me time hai abhi... Bahut time hai. And yaah no need to royal ignore me again this time during my B'day samjhi ROFL I am sure you wont reply to my msgs par koi nahi. And pic AGAR tu dikhayi sabko to mujhe bhi ek PM kar denaEmbarrassed Love you too Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

snowflake.

pratsy

IF-Stunnerz

pratsy

Joined: 20 February 2009

Posts: 40305

Posted: 29 October 2012 at 10:40am | IP Logged
happy bday jaaan..hope u gt all d avis n siggs which i made 4 u :) <3

The following 1 member(s) liked the above post:

snowflake.

snowflake.

IF-Stunnerz

snowflake.

Joined: 09 June 2010

Posts: 49063

Posted: 29 October 2012 at 4:18pm | IP Logged
my thread Day DreamingBlushing

Roshini1494

IF-Stunnerz

Roshini1494

Joined: 27 December 2010

Posts: 26483

Posted: 29 October 2012 at 8:19pm | IP Logged
Originally posted by _Aanchal_

my thread Day DreamingBlushing

Day DreamingHeart

The following 1 member(s) liked the above post:

snowflake.

Post Reply New Post

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

meme4u.com Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.