Members Lounge
Members Lounge

India-Forums

   

Amanda todd

JustinsBaby101 Senior Member
JustinsBaby101
JustinsBaby101

Joined: 08 October 2011
Posts: 621

Posted: 16 October 2012 at 1:25am | IP Logged
Okay since there has been heaps of commiting sucides and cutting them self to death i decided to do this well in the past few days i had heard heeps of teenagers commiting sucides, in the past 7 days this girl called Amanda todd killed her self to death for getting bullied and other stuff.
R.I.P. amanda todd
PLEASE no hate comments Smile
 
if theres a hate comment in this topic of mine honestly ill kill you so no hate comments and if you dont like it f**k off thats all im gonna say cz its sad teenagers killing themself becz of getting bullied there should be at lest someone who can support them!!!!
 

Amanda Todd, a Vancouver-area teenager who posted a story to YouTube last month about being cyber-bullied, was found dead Wednesday night in Coquitlam, Canada. Authorities believe she committed suicide.

Amanda's video tells a heart-wrenching story of the bullying she was subjected to -- both  online and off. "In 7th grade," she begins, sharing her message on cue cards, "I would go with friends on webcam [to] meet and talk to new people." At one point, a stranger flattered her into flashing the camera.

One year later, a man contacted her on Facebook, threatening to send around the picture of her topless "if [she] don't put on a show." Terrifyingly, the stranger knew everything about her: her address, school, friends, relatives, and the names of her family members. Soon, her naked photo had been forwarded "to everyone."

Amanda developed anxiety, depression, and anxiety disorders, she says in the video, followed by a path into drugs and alcohol.

She changed schools and found a new group of friends in an effort to leave behind the bullies. Then the man created a Facebook profile, using her uncensored photo as his profile picture. "Cried every night, lost all my friends and respect people had for me... again... then nobody liked me," she wrote in the video.

 http://www.youtube.com/watch?v=IyHX7wMJBY0 link to the video plz watchLOL
 
 
plz like and comment EmbarrassedNO HATE COMMENTSAngry
 
 
 


Edited by crazy4ZaynMalik - 16 October 2012 at 2:01am

The following 21 member(s) liked the above post:

sanjelin_Ppinkpantherzeefan 1Ash_angel..Sana......Penknife...kinshukkiaashiqbhavnahsuds.-Insight-music_girlzafienriquelazy-sleeperKaJen-amaZaynVarunKiBiwido_not_disturbaartipartyyZehnaseeb.Remya_Pillaitamanna1391

lazy-sleeper IF-Rockerz
lazy-sleeper
lazy-sleeper

Joined: 30 April 2011
Posts: 9147

Posted: 16 October 2012 at 1:54am | IP Logged
OMG! Really even such people exist who bully people over net ! DISGUSTING!!
RIP Amanda!

The following 3 member(s) liked the above post:

XxXARLOVERXxXJustinsBaby101music_girl

sanjelin_P Newbie
sanjelin_P
sanjelin_P

Joined: 01 June 2012
Posts: 30

Posted: 16 October 2012 at 1:57am | IP Logged

AWww thats sooo sad honestly people need to stop bullying others R.I.P.amanda <3 xxx thanks for sharing SmileClap



Edited by sanjelin_P - 16 October 2012 at 1:56am

The following 2 member(s) liked the above post:

XxXARLOVERXxXJustinsBaby101

JustinsBaby101 Senior Member
JustinsBaby101
JustinsBaby101

Joined: 08 October 2011
Posts: 621

Posted: 16 October 2012 at 1:59am | IP Logged
Originally posted by Miss.Mars

OMG! Really even such people exist who bully people over net ! DISGUSTING!!
RIP Amanda!
 
yup they do exist it is disgusting...

The following 1 member(s) liked the above post:

lazy-sleeper

lazy-sleeper IF-Rockerz
lazy-sleeper
lazy-sleeper

Joined: 30 April 2011
Posts: 9147

Posted: 16 October 2012 at 2:02am | IP Logged
Originally posted by crazy4ZaynMalik

Originally posted by Miss.Mars

OMG! Really even such people exist who bully people over net ! DISGUSTING!!
RIP Amanda!
 
yup they do exist it is disgusting...
I cant believe this!! How can people stoop this low BTW check your inbox ;)

The following 1 member(s) liked the above post:

JustinsBaby101

JustinsBaby101 Senior Member
JustinsBaby101
JustinsBaby101

Joined: 08 October 2011
Posts: 621

Posted: 16 October 2012 at 2:07am | IP Logged
Originally posted by Miss.Mars

Originally posted by crazy4ZaynMalik

Originally posted by Miss.Mars

OMG! Really even such people exist who bully people over net ! DISGUSTING!!
RIP Amanda!
 
yup they do exist it is disgusting...
I cant believe this!! How can people stoop this low BTW check your inbox ;)
 
haha i didTongue and i know

The following 1 member(s) liked the above post:

lazy-sleeper

lazy-sleeper IF-Rockerz
lazy-sleeper
lazy-sleeper

Joined: 30 April 2011
Posts: 9147

Posted: 16 October 2012 at 2:10am | IP Logged
Originally posted by crazy4ZaynMalik

Originally posted by Miss.Mars

Originally posted by crazy4ZaynMalik

Originally posted by Miss.Mars

OMG! Really even such people exist who bully people over net ! DISGUSTING!!
RIP Amanda!
 
yup they do exist it is disgusting...
I cant believe this!! How can people stoop this low BTW check your inbox ;)
 
haha i didTongue and i know
And now i understand what a protected atmosphere i am in ! Away from these creeps disgusting peopleBig smile
Remya_Pillai IF-Sizzlerz
Remya_Pillai
Remya_Pillai

Joined: 23 December 2010
Posts: 14837

Posted: 16 October 2012 at 3:02am | IP Logged
omg!!such people exist in ds world.. its just so cruel.. i hope that stranger will b behind the bars soon..
May her soul RIP..

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index