Bigg Boss Season 6 : Alag Che!

   

Best Village woman of all BB seasons?

Poll Question: Best Village woman of all BB seasons?

Poll Choice Votes Poll Statistics
41 [83.67%]
1 [2.04%]
7 [14.29%]
This topic is closed, no new votes accepted

Post Reply New Post

Page 1 of 4

Page 1
Page   of 4
Page 2 Page 4

tanya.91

IF-Rockerz

tanya.91

Joined: 28 August 2012

Posts: 8233

Posted: 08 October 2012 at 3:34pm | IP Logged
Your pick among these 3, and with reason in comments plz
thanks.

The following 1 member(s) liked the above post:

Sandy-Naz

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Best Village woman of all BB seasons?" in Bigg Boss Season 6 : Alag Che! forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

Pentaminous.

IF-Sizzlerz

Joined: 27 October 2005

Posts: 23152

Posted: 08 October 2012 at 3:43pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 2 member(s) liked the above post:

tanya.91Sandy-Naz

TheRowdiest

IF-Sizzlerz

TheRowdiest

Joined: 17 February 2006

Posts: 22725

Posted: 08 October 2012 at 3:46pm | IP Logged
Seema all the way 

The following 1 member(s) liked the above post:

tanya.91

tanya.91

IF-Rockerz

tanya.91

Joined: 28 August 2012

Posts: 8233

Posted: 08 October 2012 at 3:51pm | IP Logged
Originally posted by Pentaminous.

Seema, I guess she was a Daaku! a powerful personality ROFL


Yeah, Daku Aunty was way too entertaining LOL
I still remember her disco dance in white t shirt and jeans, shaking her head all the way with long hair while dancing...and shweta and others laughed at her dance with surprise watching her dancing in main hall from the garden area (during their garden task) at night

LOL

The following 3 member(s) liked the above post:

SmritiKathaPentaminous.Samraat_92

Pentaminous.

IF-Sizzlerz

Joined: 27 October 2005

Posts: 23152

Posted: 08 October 2012 at 3:54pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 2 member(s) liked the above post:

tanya.91Samraat_92

tanya.91

IF-Rockerz

tanya.91

Joined: 28 August 2012

Posts: 8233

Posted: 08 October 2012 at 3:58pm | IP Logged
Originally posted by Pentaminous.

Originally posted by tanya.91

Originally posted by Pentaminous.

Seema, I guess she was a Daaku! a powerful personality ROFL


Yeah, Daku Aunty was way too entertaining LOL
I still remember her disco dance in white t shirt and jeans, shaking her head all the way with long hair while dancing...and shweta and others laughed at her dance with surprise watching her dancing in main hall from the garden area (during their garden task) at night

LOL
another reason because she was more popular then them.. ! ! Gulabo is a quite person, and Sampat has a magnification personality.. Seema was hilarious and entertaining! !
And yes I remember her dance! aur woh waala dance bhi dhak dhak karne laga which shweta taught her along with Pamela ! LOL


Yeah I agree.. Gulabo was way too passive while Sampat is way too active that sometimes she get on one's nerves.
Seems was a good balance of these two.

yup, her dancing skills were awesome LOL

The following 3 member(s) liked the above post:

SmritiKathaPentaminous.Samraat_92

Dexterkilaila

IF-Sizzlerz

Dexterkilaila

Joined: 16 June 2012

Posts: 17280

Posted: 08 October 2012 at 3:58pm | IP Logged
Seema of course! She was stern, assertive, hilarious and innocent all rolled into one.

The following 4 member(s) liked the above post:

SmritiKathaGujartanya.91Samraat_92

tanya.91

IF-Rockerz

tanya.91

Joined: 28 August 2012

Posts: 8233

Posted: 08 October 2012 at 4:20pm | IP Logged
Originally posted by Dexterkilaila

Seema of course! She was stern, assertive, hilarious and innocent all rolled into one.


Seema Aunty was a really good entertainer... I am not seeing Sampat going that far in the show despite of trying her level best...Seema was a natural


Edited by tanya.91 - 08 October 2012 at 4:29pm

Post Reply New Post

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Limit search to this Forum only.

 

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.