Chat Clubs

   

~H.G.O.R.C.~ #208 --invites-only-- (Page 4)

Post Reply New Post

Page 4 of 151

Leve

IF-Stunnerz

Leve

Joined: 20 November 2010

Posts: 40473

Posted: 07 October 2012 at 4:59pm | IP Logged
Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Clever.Foxxy

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Clever.Foxxy

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Clever.Foxxy


haha ok lekin friday ko tumara mood pretty messed up the ROFL i guess it was the shock LOL


no i dont want that chalo ab next cc chalen ROFL 
yeah the shock abhi toh modd ek dum mast hai EmbarrassedROFLROFL
good haii pehle pehle shock obvious hona hi tha ROFL abhi good ho achi baat hai Embarrassed pehle maine socha shayad kisi teacher ne tumko embarass kar diya jo tumara mood itna khrb hai ROFLROFL
lol dude teachers mera mood itna kharaab nahi karte cuz i never get cught if i do anything mischievous EmbarrassedROFL
hahaha shabash dikri shabaash yahi umeed thi ClapROFLROFL
lol to be honest this is the only year i have got to do all kind of crazy stuff cuz last 2 years schooll work bohot hota tha ROFL Abhi bohot enjoy karing just one hope kisi din claass bad trbl mein na aaaye ROFL
hahaha dont worry yar u guys wont get in trouble ROFLROFL even if you do, teachers wont say nything as this is ur senior year ROFLROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

..MissBindaas..-Chotta-Don-

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "~H.G.O.R.C.~ #208 --invites-only-- (Page 4)" in Chat Clubs forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

Leve

IF-Stunnerz

Leve

Joined: 20 November 2010

Posts: 40473

Posted: 07 October 2012 at 5:01pm | IP Logged
Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Clever.Foxxy

Originally posted by ..MissBindaas..

 niks ne bataya soumi ki scrapbook mein lol hum teeno wahan roz jaate hain keave a messg for her Embarrassed Phir niks usko bata ti hai u shld come there too ROFL Lol haan she is hilarious ROFL Psr uska net dhoka deta hai everytime LOL
i am so happy woh aa rahi hai jaldi hi ROFLROFL yeahh she is, dude agar uska net mere paas hota toh kab ka fenk diya hota ROFLROFL
arre hopefully abhi se excited na ho ROFL I would have kicked it out and crushed  it ROFLROFL
ufff to confirm karo na Evil SmileROFLROFL same dude i have no patience D'ohROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

..MissBindaas..-Chotta-Don-

..MissBindaas..

IF-Addictz

..MissBindaas..

Joined: 18 July 2011

Posts: 75047

Posted: 07 October 2012 at 5:01pm | IP Logged
Originally posted by Clever.Foxxy

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Clever.Foxxy

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Clever.Foxxy

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Clever.Foxxy


haha ok lekin friday ko tumara mood pretty messed up the ROFL i guess it was the shock LOL


no i dont want that chalo ab next cc chalen ROFL 
yeah the shock abhi toh modd ek dum mast hai EmbarrassedROFLROFL
good haii pehle pehle shock obvious hona hi tha ROFL abhi good ho achi baat hai Embarrassed pehle maine socha shayad kisi teacher ne tumko embarass kar diya jo tumara mood itna khrb hai ROFLROFL
lol dude teachers mera mood itna kharaab nahi karte cuz i never get cught if i do anything mischievous EmbarrassedROFL
hahaha shabash dikri shabaash yahi umeed thi ClapROFLROFL
lol to be honest this is the only year i have got to do all kind of crazy stuff cuz last 2 years schooll work bohot hota tha ROFL Abhi bohot enjoy karing just one hope kisi din claass bad trbl mein na aaaye ROFL
hahaha dont worry yar u guys wont get in trouble ROFLROFL even if you do, teachers wont say nything as this is ur senior year ROFLROFL
lol yup that is like the best excuse ROFL And last year hai so itna kuch nahi bigar sakte humara ROFL 

The following 1 member(s) liked the above post:

Leve

..MissBindaas..

IF-Addictz

..MissBindaas..

Joined: 18 July 2011

Posts: 75047

Posted: 07 October 2012 at 5:02pm | IP Logged
Originally posted by Clever.Foxxy

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Clever.Foxxy

Originally posted by ..MissBindaas..

 niks ne bataya soumi ki scrapbook mein lol hum teeno wahan roz jaate hain keave a messg for her Embarrassed Phir niks usko bata ti hai u shld come there too ROFL Lol haan she is hilarious ROFL Psr uska net dhoka deta hai everytime LOL
i am so happy woh aa rahi hai jaldi hi ROFLROFL yeahh she is, dude agar uska net mere paas hota toh kab ka fenk diya hota ROFLROFL
arre hopefully abhi se excited na ho ROFL I would have kicked it out and crushed  it ROFLROFL
ufff to confirm karo na Evil SmileROFLROFL same dude i have no patience D'ohROFL
okie chal will ask niks to ask soumi WinkROFL Meri patience kabhi test mt karna dude ROFL M too crazy ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

Leve

Leve

IF-Stunnerz

Leve

Joined: 20 November 2010

Posts: 40473

Posted: 07 October 2012 at 5:02pm | IP Logged
Originally posted by ..MissBindaas..

Cngo dude almost 25200Party
thanks dude and congo tumari almost 42183 ROFLROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

..MissBindaas..-Chotta-Don-

..MissBindaas..

IF-Addictz

..MissBindaas..

Joined: 18 July 2011

Posts: 75047

Posted: 07 October 2012 at 5:03pm | IP Logged
Originally posted by Clever.Foxxy

Originally posted by ..MissBindaas..

Cngo dude almost 25200Party
thanks dude and congo tumari almost 42183 ROFLROFL
Ha lol thanks maate ROFLROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

Leve-Chotta-Don-

Leve

IF-Stunnerz

Leve

Joined: 20 November 2010

Posts: 40473

Posted: 07 October 2012 at 5:03pm | IP Logged
Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Clever.Foxxy

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Clever.Foxxy

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Clever.Foxxy

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Clever.Foxxy


haha ok lekin friday ko tumara mood pretty messed up the ROFL i guess it was the shock LOL


no i dont want that chalo ab next cc chalen ROFL 
yeah the shock abhi toh modd ek dum mast hai EmbarrassedROFLROFL
good haii pehle pehle shock obvious hona hi tha ROFL abhi good ho achi baat hai Embarrassed pehle maine socha shayad kisi teacher ne tumko embarass kar diya jo tumara mood itna khrb hai ROFLROFL
lol dude teachers mera mood itna kharaab nahi karte cuz i never get cught if i do anything mischievous EmbarrassedROFL
hahaha shabash dikri shabaash yahi umeed thi ClapROFLROFL
lol to be honest this is the only year i have got to do all kind of crazy stuff cuz last 2 years schooll work bohot hota tha ROFL Abhi bohot enjoy karing just one hope kisi din claass bad trbl mein na aaaye ROFL
hahaha dont worry yar u guys wont get in trouble ROFLROFL even if you do, teachers wont say nything as this is ur senior year ROFLROFL
lol yup that is like the best excuse ROFL And last year hai so itna kuch nahi bigar sakte humara ROFL 

yeahh ROFL omg it must be so fun and you guys dont even have that much work na? ROFLROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

..MissBindaas..-Chotta-Don-

Leve

IF-Stunnerz

Leve

Joined: 20 November 2010

Posts: 40473

Posted: 07 October 2012 at 5:04pm | IP Logged
Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Clever.Foxxy

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Clever.Foxxy

Originally posted by ..MissBindaas..

 niks ne bataya soumi ki scrapbook mein lol hum teeno wahan roz jaate hain keave a messg for her Embarrassed Phir niks usko bata ti hai u shld come there too ROFL Lol haan she is hilarious ROFL Psr uska net dhoka deta hai everytime LOL
i am so happy woh aa rahi hai jaldi hi ROFLROFL yeahh she is, dude agar uska net mere paas hota toh kab ka fenk diya hota ROFLROFL
arre hopefully abhi se excited na ho ROFL I would have kicked it out and crushed  it ROFLROFL
ufff to confirm karo na Evil SmileROFLROFL same dude i have no patience D'ohROFL
okie chal will ask niks to ask soumi WinkROFL Meri patience kabhi test mt karna dude ROFL M too crazy ROFL
danks EmbarrassedROFLROFL hahha u r ? ek scene batao jisme crazy act kia ROFLROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

..MissBindaas..-Chotta-Don-

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
# # SamGeeThaMarAaL CC Part 9 # # "Invites Only "

2 3 4 5 6 7 ... 116 117

thambu 935 34815 24 October 2014 at 12:26pm
By thambu
IBL CC #18 (Invites Only) Feeling 'Sanskari' :P

2 3 4 5 6 7 ... 36 37

-DarthVader- 294 19796 03 January 2014 at 11:43pm
By -DarthVader-
Amicable Gleam Thread#3 Invites Only..

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

-Sangs- 1202 24386 09 February 2013 at 1:52pm
By -optimist-
| Incognito Critics 104 | Invites Only |

2 3 4 5 6 7 ... 87 88

Ishan. 697 29547 28 December 2012 at 2:23pm
By wanker
<3 Krazzy 4 CC#4<3 *Invites Only*

2 3 4 5 6 7 ... 69 70

aish_punk 555 11198 28 November 2012 at 8:12am
By somergasm.

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Chat Clubs Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.