Dil se di dua... Saubhagyavati Bhava?
Dil se di dua... Saubhagyavati Bhava?

India-Forums

   

Pehla nasha, Pehla khmaar, pehla anniversary *DD*

harshu.sundas IF-Stunnerz
harshu.sundas
harshu.sundas

Joined: 29 August 2011
Posts: 41699

Posted: 05 October 2012 at 12:01pm | IP Logged
Helllo guys, long time...holalaaa..PartyDancing
omg...
Don know wat made me make a gutter thread aftr so long, but dere was an external force ofcourse..Day Dreaming

I cudnt resist, aftr i faced dis...Day Dreaming..his smile..Day Dreaming


i mean shit...aftr seeing d pic, i felt ke RAGHAV is calling nd singing 4 me..Party
O nadaan parindey ghar ajaaa, ghaar ajaaa, ghar ajaaa..
Lo agayi, inspite of CVs ki atyachar..ROFL

A Sorry guys, maint opic ab start hoga..
Though i watch d show online nw, nd even is very less active, but i had 2 do dis..
ready, sheady, nd gooo...

Pehla nasha, pehla khumaar nd RaghavI ki pehli anniversary..
A very wetlicious, indeed drenchelicious anniversary i must say..Day Dreaming

This was d first time dat our RaghavI's nose had slided wid each oders one..may b pehley bhi kiya hoga, but in front of us it was d 1st time...ROFL
OMG, i luvv d way RAGHAV's hand was holding her face..Day Dreaming
look at his jawline nd d water dripping, hw cum SIA dint feel like touchiing his stubble dis time??Day Dreaming


undefined

Loook d way her hand is on his chest..
i mean wet chest ofcourse..Blushing
uss raat har ladki ki zooban pe ek hi baat hogi ki kaash main sia hoti, atleats bheega RAGHAV ko trasparent si shirt pe dekhpati..Day Dreaming
SIA ek saal mein aur bhi zyada besharam hogayi hain..ROFL

nd here i go wid, sumthing spicy ..


nw his stubble nd her nose..Blushing
his divine lips nd her forehead..
but SIA is still wid RAGHAV's chest...Day Dreaming
cumon SIA, i know its tough, but chest choro nd looat hi throat, she shud hv kissed him too..
CVs, mujko SIA ka kiss bhi dekhna hain, wid darkk lipgloss on her lips ofcourse...ROFL
i lubbb RaghavI's complexion..

later i think, SIA is a brave nd stron woman, jo RAGHAV ki bahon mein aise pose mein akar bhi zinda thi..Day Dreaming


OMG..RAGHAV lookin at her lips nd she is despo man..Blushing
look at her expressions, despo 4 d kiss..ROFL
I wish i cud see d way RAGHAV has hold her waist..ROFL


Nw here i prsent u all wid one of my fav shots..
i sear i luvved it..
esp becos SIA was holding his stubble..Day Dreaming
hailla SIA copycat, mere sapno ko tu poora karrahi hain..Angry

undefined

ek baat shud b clear cut, ke dis stubble has its own owners, ns RAGHAV no, u cannot cheat me..
i m gonna sing d sad song nw Tujhey yaad na meri ayi??..OuchCry

khair, ab post khatam karne sey pehley, let us hve a sexy treat..
But once again, my property was robbed..
But it was shooo hawwtt.Blushing
why does RAGHAV has 2 b a hottwaa...
omg, both were equally seduced..Day Dreaming
 
undefined

nd den, he just brushed his hair back wid her hair..ShockedBlushing
goshh...
hw badly i wish dis cud happen in ever frigging epi, atleast dis shot..Cry

undefined

dis time SIA is also lookin at his lips..Blushing
haiii, kyun na dekhey???Day Dreaming
aftrall, ab to sab SIA ka hain..
Ohh, RaghavI were so close, dat they cud smell each oder, feel dere nerves, gosss, only a inch gap in between dere lips...
i wish they wud drag dis episode..Day Dreaming

But as usual, CVs..ROFL
Newas, d epi was luvely..
Wat a frigging chem dis two have?/Clap
HarshSri ko m sure, they rockd as simple RaghavI, nd nw they r rocking as d sizzling RaghavI too..Star
i wish this whole scene was not such poorly edited, hw long??..
But i loved d anniversary ofcourse..
Love d way they love each oder..Day Dreaming




i m g

The following 20 member(s) liked the above post:

shalu-123SwEeto.GSritiFancrazygodChand_NiTaniya20prachuryatweetie19-ProudHarshad-premeeristryapril10Elysiasam123_0Lubz.TaAnukiran_28FeistyQueenEphemeracarisma2-vandy-Soaps1

Flawedshilrun IF-Sizzlerz
Flawedshilrun
Flawedshilrun

Joined: 23 June 2011
Posts: 10375

Posted: 05 October 2012 at 12:05pm | IP Logged
Sundas maar daala
Soaps1 IF-Stunnerz
Soaps1
Soaps1

Joined: 03 October 2008
Posts: 41922

Posted: 05 October 2012 at 12:06pm | IP Logged
First thing first what's that i m g at the end? LOL

You missed this



Day Dreaming

RaghavI just sizzle together

The following 8 member(s) liked the above post:

SritiFanprachuryaTaniya20april10-ProudHarshad-Ephemerakiran_28harshu.sundas

Soaps1 IF-Stunnerz
Soaps1
Soaps1

Joined: 03 October 2008
Posts: 41922

Posted: 05 October 2012 at 12:08pm | IP Logged
Originally posted by Sarunpassion

Sundas maar daala


khud jaag jana ... Raghav won't be coming to throw water on you to wake u up LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

SritiFanFlawedshilrun

sam123_0 IF-Rockerz
sam123_0
sam123_0

Joined: 10 October 2008
Posts: 8085

Posted: 05 October 2012 at 12:09pm | IP Logged
There couldnt have been a better marriage anniversary than this one!!!
 
Day DreamingDay DreamingDay Dreaming
 
 
 
RaghavI rocks... and only because of HarshSri!!!Clap

The following 1 member(s) liked the above post:

SritiFan

april10 IF-Rockerz
april10
april10

Joined: 24 December 2009
Posts: 5258

Posted: 05 October 2012 at 12:10pm | IP Logged
Sundas I missed you the most.  Great yaar.  They chemistry is so sizzling
april10 IF-Rockerz
april10
april10

Joined: 24 December 2009
Posts: 5258

Posted: 05 October 2012 at 12:14pm | IP Logged
Originally posted by sam123_0

There couldnt have been a better marriage anniversary than this one!!!
 
Day DreamingDay DreamingDay Dreaming
 
 
 
RaghavI rocks... and only because of HarshSri!!!Clap

Exactly Sam.  All girls gets flowers and jewelry but when girl gets gift like this dancing couple chime,   Bike ride Uff!!  Who cares you getJewelry or not 
carisma2 IF-Stunnerz
carisma2
carisma2

Joined: 25 January 2007
Posts: 28230

Posted: 05 October 2012 at 12:43pm | IP Logged
Welcome back.. everyone

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index