Supernatural

   

Supernatural Creations Gallery (Page 81)

Post Reply New Post

Page 81 of 113

epiphany.

IF-Sizzlerz

epiphany.

Joined: 01 July 2010

Posts: 19712

Posted: 01 September 2013 at 2:33am | IP Logged
I'm gonna resize and stack the first four horizontally because they are magnificent. These are beauties. I'm impressed and well, this is one HELL OF AN EPISODE you chose. LOL The texture overpowers the rectangular GIF, but, work on that. Approve

The following 3 member(s) liked the above post:

-Swetha-herms_angelEphemera

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Supernatural Creations Gallery (Page 81)" in Supernatural forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

herms_angel

IF-Sizzlerz

herms_angel

Joined: 06 April 2010

Posts: 13144

Posted: 01 September 2013 at 2:39am | IP Logged
Originally posted by epiphany.

I'm gonna resize and stack the first four horizontally because they are magnificent. These are beauties. I'm impressed and well, this is one HELL OF AN EPISODE you chose. LOL The texture overpowers the rectangular GIF, but, work on that. Approve

I'm elated, thank you so much. Hug I couldn't decide which size to go with and uploaded the bigger ones. I could upload the 100X100 ones instead if you feel they'd look better. Plus, stack would get easier for you, right? Yep, I know it does. That scene has lights flashing in the background and if I didn't let the texture overpower it, it changed too many colors and look outright bleh. -.- There's no option to fix the settings, sadly. But I'd work on that, sure! :)

The following 3 member(s) liked the above post:

-Swetha-epiphany.Ephemera

epiphany.

IF-Sizzlerz

epiphany.

Joined: 01 July 2010

Posts: 19712

Posted: 01 September 2013 at 2:41am | IP Logged
Originally posted by herms_angel

Originally posted by epiphany.

I'm gonna resize and stack the first four horizontally because they are magnificent. These are beauties. I'm impressed and well, this is one HELL OF AN EPISODE you chose. LOL The texture overpowers the rectangular GIF, but, work on that. Approve

I'm elated, thank you so much. Hug I couldn't decide which size to go with and uploaded the bigger ones. I could upload the 100X100 ones instead if you feel they'd look better. Plus, stack would get easier for you, right? Yep, I know it does. That scene has lights flashing in the background and if I didn't let the texture overpower it, it changed too many colors and look outright bleh. -.- There's no option to fix the settings, sadly. But I'd work on that, sure! :)

Download PS and we'll work on it. Big smile And yep, 100x100 is better. I can do it myself, no problem. 

The following 3 member(s) liked the above post:

-Swetha-herms_angelEphemera

herms_angel

IF-Sizzlerz

herms_angel

Joined: 06 April 2010

Posts: 13144

Posted: 01 September 2013 at 2:57am | IP Logged
So, I had tons to do and tons of shows to catch up with but come a bit of free time and I end up Supernatural's old episodes. And a end result of that is I end up making something going against my schedule. Stern Smile

I saw Bad Day At Black Rock for the...um, okay IDR which number-th time. Ermm It such a great episode, bound to lift up your spirits instantly. :D Though I am a Dean-Jo shipper till the end of SPN, I can't deny that Dean and Bella had sparks. Its fun to watch them get at each other and they produce fireworks when teamed up together or when playing against each other. So, a few gifs on some of the epic moments. Approve I don't like them as much but I guess you get decent with time.

And like K, if anyone else feels that 100X100 would be better then, here they are. :) 
Oh and I need not go on about 'do not copy, cut, crop or claim my stuff as your own' la la la thing. Everyone know's how that, works right? Approve


   

150X150

 
 

I love his expression here, the pout. LOL



Edited by herms_angel - 01 September 2013 at 3:11am

The following 8 member(s) liked the above post:

-Swetha-Shona_MayurFireLordPhoenix-Aliya-MS-meghasharmaEphemeraSilentSilverKit_Kat

DeadDevil

IF-Sizzlerz

DeadDevil

Joined: 11 July 2008

Posts: 21497

Posted: 01 September 2013 at 3:13am | IP Logged
@Husna..beautiful avis sweetie..luvd them...
i luv this episode.. :D :D
dean n his lottery tickets...plz make one avi on that scene too...

n see, yesterday i also made an avi on this scene.. (avi in my dp :P)

The following 3 member(s) liked the above post:

-Swetha-herms_angelEphemera

herms_angel

IF-Sizzlerz

herms_angel

Joined: 06 April 2010

Posts: 13144

Posted: 01 September 2013 at 3:49am | IP Logged
<< OMG LOL. That's so much more cooler than mine, Akki. Good stuff! And thank you for the feedback. Embarrassed

The following 2 member(s) liked the above post:

-Swetha-Ephemera

Ephemera

IF-Sizzlerz

Ephemera

Joined: 08 July 2012

Posts: 10941

Posted: 01 September 2013 at 4:20am | IP Logged
Originally posted by herms_angel

Suggested by lakshmi_3004. I think I like the way it turned out. Embarrassed

Free to use.

am speechless re Shocked
i can only say that You have given kani a tough Competion LOL
and soo please open your shop..you are way too good Clap
am so using it right away

The following 2 member(s) liked the above post:

-Swetha-herms_angel

DeadDevil

IF-Sizzlerz

DeadDevil

Joined: 11 July 2008

Posts: 21497

Posted: 01 September 2013 at 4:29am | IP Logged
Originally posted by herms_angel

<< OMG LOL. That's so much more cooler than mine, Akki. Good stuff! And thank you for the feedback. Embarrassed
haha..n i luvd urs...its looks simple n beautiful..
thanks for liking mine dr.. :)

The following 2 member(s) liked the above post:

-Swetha-herms_angel

Post Reply New Post

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Supernatural Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.