Parichay Nayee Zindagi Kay Sapno Ka

   

!! Parichay Chit Chat Thread # 25 !! (Page 5)

Post Reply New Post

Page 5 of 150

TheBhai

IF-Rockerz

TheBhai

Joined: 02 November 2010

Posts: 6720

Posted: 04 October 2012 at 12:48pm | IP Logged
Originally posted by BHAVI1972

Originally posted by snmalik4

Did not had lunch yet... so i need more than Chai...

Hi All

Ap ke liye poora buffet table hazir hain- page 2Tongue
OMG did not see Page 2 at all... 

Ab samajh main aaya why NIdhi needs Tea... itna sab khane ke baad chay hi baaki thi...

The following 2 member(s) liked the above post:

nancy1996BHAVII

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "!! Parichay Chit Chat Thread # 25 !! (Page 5)" in Parichay Nayee Zindagi Kay Sapno Ka forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

nancy1996

IF-Dazzler

nancy1996

Joined: 18 October 2011

Posts: 4047

Posted: 04 October 2012 at 12:48pm | IP Logged
Originally posted by BHAVI1972

Originally posted by nancy1996

Originally posted by BHAVI1972

Originally posted by nancy1996

[QUOTE=BHAVI1972][QUOTE=nancy1996]Even me sleepy as hell! Need chai urgently!


Apko lakta hain ki  maine woh show nahin dekha Shocked yeh toh meri kabliyat par ungli uthayi hai aapne... Arey I used to see it... infact maine uska first show 12/24 karol baugh bhi dekha.. and I agree he didn't look as good in any of htem as in this one... Looked refreshing.. and worth my time and dp picture... LOL
 
BTW to some extent, I follow most of the shows that air 8 pm to 11 pm on Star, Zee and Sony... ek do toh Life OK bhi dekh leti hoon ROFL

Baap re - itne sare shows. You should be given the award for that ROFL ROFL. I can barely keep up with one show. 
Started to watch this new show on SONY and that too can not continue despite me liking itOuch
kaunsa show? Honge Juda na hum ya phr love marriage arrange marriage?

Edited by nancy1996 - 04 October 2012 at 12:49pm

The following 1 member(s) liked the above post:

BHAVII

nancy1996

IF-Dazzler

nancy1996

Joined: 18 October 2011

Posts: 4047

Posted: 04 October 2012 at 12:49pm | IP Logged
Originally posted by snmalik4

Originally posted by nancy1996

Originally posted by snmalik4

Mera Naam hai crime Master Gogo...
Mugambo ka Bhateeja...
aankhen nikaal kar gotiya khel ta hoon   LOL
Andaz Apna Apna.. a good fun movie!
It was Laugh Riot...

Ninja Chacha was in which Movie???
Confused pata nahin!

BHAVII

IF-Stunnerz

BHAVII

Joined: 28 February 2012

Posts: 26475

Posted: 04 October 2012 at 12:50pm | IP Logged
Originally posted by nancy1996

Originally posted by BHAVI1972

Originally posted by nancy1996

Originally posted by BHAVI1972

Originally posted by nancy1996

[QUOTE=BHAVI1972][QUOTE=nancy1996]Even me sleepy as hell! Need chai urgently!


Apko lakta hain ki  maine woh show nahin dekha Shocked yeh toh meri kabliyat par ungli uthayi hai aapne... Arey I used to see it... infact maine uska first show 12/24 karol baugh bhi dekha.. and I agree he didn't look as good in any of htem as in this one... Looked refreshing.. and worth my time and dp picture... LOL
 
BTW to some extent, I follow most of the shows that air 8 pm to 11 pm on Star, Zee and Sony... ek do toh Life OK bhi dekh leti hoon ROFL

Baap re - itne sare shows. You should be given the award for that ROFL ROFL. I can barely keep up with one show. 
Started to watch this new show on SONY and that too can not continue despite me liking itOuch
kauna show? Honge Juda na hum ya phr love marriage arrange marriage?
HJNM. The other one comes too early. I find even this HJNM too early. I cannot settle until 9:30 at night and after that crap fest starts.

The following 1 member(s) liked the above post:

nancy1996

TheBhai

IF-Rockerz

TheBhai

Joined: 02 November 2010

Posts: 6720

Posted: 04 October 2012 at 12:52pm | IP Logged
Originally posted by nancy1996

Originally posted by snmalik4

Originally posted by nancy1996

Originally posted by snmalik4

Mera Naam hai crime Master Gogo...
Mugambo ka Bhateeja...
aankhen nikaal kar gotiya khel ta hoon   LOL
Andaz Apna Apna.. a good fun movie!
It was Laugh Riot...

Ninja Chacha was in which Movie???
Confused pata nahin!

Hello Brother...LOLLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

BHAVII

TheBhai

IF-Rockerz

TheBhai

Joined: 02 November 2010

Posts: 6720

Posted: 04 October 2012 at 12:54pm | IP Logged
Sir Aap Top hai...
Aap acche acche ko hila daal te hai...

Naak ke baal jala daal te hai?????LOLLOL  

(Again Johny Lever movie)

nancy1996

IF-Dazzler

nancy1996

Joined: 18 October 2011

Posts: 4047

Posted: 04 October 2012 at 12:55pm | IP Logged
Aha... for some reason abhi tak woh pciture nahin dekhi... so are we all playing movie trivia?

The following 1 member(s) liked the above post:

BHAVII

Shobhit18

IF-Dazzler

Shobhit18

Joined: 24 January 2012

Posts: 4664

Posted: 04 October 2012 at 12:55pm | IP Logged
Originally posted by snmalik4

<font color="#990000">Sir Aap Top hai...</font>
<font color="#990000">Aap acche acche ko hila daal te hai...</font>

<font color="#990000">Naak ke baal jala daal te hai?????LOLLOL</font>

<font color="#990000">(Again Johny Lever movie)</font>


Hello Brother!

Hi folks! Big smile

The following 2 member(s) liked the above post:

TheBhaiBHAVII

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
*~Parichay Introductions Corner~*

2 3 4 5 6 7 ... 16 17

Dew-drop 130 29594 26 October 2013 at 4:35pm
By -VildanaROSID-
*~Parichay Help Desk ~*

2 3 4 5 6 7 ... 63 64

Dew-drop 511 42107 08 April 2013 at 11:44pm
By jasminerahul
*~Parichay Creations Corner~*| MOD NOTE p.139, 141

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Dew-drop 1192 143194 17 December 2012 at 10:54pm
By sindhu_v
!!Parichay Chit Chat # 3 !!

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

neeme 1202 16992 11 January 2012 at 7:02am
By .RajvirNandini.
REVIEW: Parichay first episode (article)

2 3

SmritiKatha 17 3707 05 January 2012 at 5:43am
By -AkkiLuvsNBT-

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Parichay Nayee Zindagi Kay Sapno Ka Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.