Posted: 11 years ago
Originally posted by: Pisces_Gurl

Yupp sorrryy for this tym..

thnkz...😊

oye no sorry..friends ke beech sorry nehi hota..pata nehi hai kya?? 😊
Pisces_Gurl thumbnail
Anniversary 11 Thumbnail Group Promotion 2 Thumbnail + 3
Heres part four..its a long update...sorry fr late update..
I hope u all lyk it..

"Shree bilkul theek keh rha hai riya..."said Rathore.the trio was shocked to hear this frm him...

Shree:sir ap...??sorry sir wo main ne dhyhan hi nahi dia k ab abhi tk yahin hain..i mean ab b yahan bethyn hain...
He got scared n surprised...

Rathore(smiling):tum sab itni hairani se kiun dekh rhy mujhy..???guys main insaan hun.dil b hai mere paas,aankhyn b khuli rekhta hun.and top of this m the boss of dis office.mujhy pata hota hai k mere aas paas mery office main kia hota hai."

Riya(worriedly):sir abhi shree ne jo kuch b kaha kia ap ne suna..???i mean agr apny sunn lia hai to plzz Arjun sir ko mat btayega..

Rathore came to Riya n put his hand on her head smiled n said"riya,mujhse zyada khushi to aur ksi ko nahi hogi ye jaan ker k tum aur Arjun ek dusry se pyaar kerty ho...tm sirf meri team mate nahi  ho riya..u r sumone more to me,someone special...tum mujhy Roshni ki yaad dilati ho..tum Arjun ki lyf main b ek roshni ban kr ayi ho...n I alwayz wished to see u 2 together.after all tumhari wjah se hi to Arjun phir se jeeny laga hai..mai ne us ki aankhon main phir se zindagi jeeny ki khuwahish dekhi hai..."
Shree n Chotu were surprised n riya was just so puzzled...

Shree:Roshni..???u mean Arjun's r wife..??u knew her.??

He told every1 to settled down to their places..and sit infront of every 1...He saw the three having sooo many questions in their eyes...n started sayin...

"Sam,RJ n Rosh...we three were best frnds in college..Roshni meri cousin sister thi...although hmari age main zyada difference nahi tha..she was some months younger than me..but phir b main kabhi kabhi us per bary bhai wala attitude rekhta tha...jis ki wajah se woh mujhy  hitler b kehti thi."he stopped fr a while smiled sadly remembering her...his eyes become moist..."Ek din usny mujhse kaha k wo Arjun se pyaar kerti hai...I was very happy fr her..Arjun jse larka sirf kismat walon ko milta...but Arjun ki trf se as such koi is tarah ki feelings nahi thi...wo friendship ko pyaar main badlny pr yakeen nahi rektha tha..but tb usy khud nahi maloom tha k wo b Roshni se pyaar kerta hai..Ehsaas to usy tb hua jb main ne ussy btaya k Rosh k liye ek rishta aya hia n Chacha chachi Haan kerny ka soch rhyn hian..tb ussy ehsaas hua k agr Rosh ussy door chali gayi to pata nahi woh reh payega ya nahi..n then He realized that He love her..They both confess each other.Both families were happy..phr un dono ki Engagement hogyi..college came to end..hum dono ka hi police officers banny ka khwab tha..aur is baat se Roshni ko bht chirr thi..We 2 were the most important persons fr her isiliye darrti thi..but hum ne kse b ker k us ko samjhaya...2 years bad jb hum trainnig ker k wapis aye to Arjun N Roshni ki shadi hogyi...n After 1 year...😭..Sikander killed our Roshni...Us k baad se to jsy wo Zinda laash ban gya..us ne puri dunya se rishta torr lia..mujhse b..us ko pata nahi kiuun nahi ehsaas hua k agr us ne apni biwi ko khoya hia to main ne b to apni Roshni ko khoya hia..lekin wo hum sab se bht door chala gya...
ETF join kerny k baad n Sikander ko pakarny k bad main ne us main kuch change dekha...I realized thats bcoz of Riya...maana k Roshni meri behen thi..shayd main uski jagah pr ksi aur ka na dekh sktta ..but Arjun mera best frend tha..mujhy us k chinta thi...n then I was Happy k tum us ki zindagi main Roshni ban ker ayi ho.He really loves u Riya...alott..."..thats all he said..he rested his head back at seat...
Every1 listend him carefully n was really sad that Rathore had hidden soo much pain in his heart..
Riya got up her seat n goes to him..n put her hand on his squeeze it gently...

Riya.:Sir M really sorry.Main janti hun main Roshni g ki jaga kabhi nahi le skti..pr main hemesha se hi ap ko apny bary bhai ki trh,apny guardian ki tarah maanti hun..

Rathore smiled n said:I know Riya...M really happy for u both...

Chotu:Yar Riya...i think tumhyn ja ker Arjun sir ko bata dena chaiye tum Unsey pyaar kerti ho..

Shree.:Nahi yaawr Chotu...Arjun sir ko b tarapny do na jitna unhon ne hmari Ri ko tarpaya hai..
n he smiled naughtily to Riya..but wen he saw Rathore he bcome serious..

Rathore smiled n said..Shree tum bilkul theek keh rhy ho..Arjun ko b to ehsaas hona chaiye k usny sab ko kitna perishaan kia hia😉..I guess I have a plan...
"Riya tumhyn abhi us ko yeh dikhana hai k tum is shaadi se bht khush ho. B normal to him..darrny ki zarurat nahi..us ko pyaar se force kerna k wo shaadi main aye kiun k isse tumhyn khushi hogi..I knw ye sunn ker wo maan jayega..aur agr na maana to hum mana lengy..OK..N baki ki batyn kal..lets go out fr dinner.."
They all left office..
At Riya's house..."OMG Arjun bhi mujhse pyaar kerty hain..i just can't belive it,un ko kiun esa laga k main un k ilawa ksi aur ki hojaoungi..How stupid is he...but ab uh  ko b to pata chaly ksi to tarpana kia hota hia...lets see ACP Arjun Suryakan Rawte ap kab tk apni dil ki baat nahi kehty.."She just thinking n smile mischeivously...

Next day at ETF..Every one was presented..Arjun was quite normal...his mood was ok..Riya was not present at that tym she came 10 mins late..Riya entered office n greet evry 1 Mornign..n turn to Rathore n said
"Sorry sir..for being late,u knw Shaadi ka gher hai to late night soyi bht kaam tha gher pe" she said n luked toward Arjun...She saw his face.he was annoyed by listening this but doesn't show..She feel very happy..

Rathore:Its OK Riya I understand..

Shree..:"Yaar Ri..aj tum office kiun ayi??"

Riya..:Kiun Shree Mujhy office nahi anaa chahiye tha kia??"she smirked at him..

Shree..:Nahi wo actually kal SHAADI hai na..isiliye mujhy lga k tm aj k din off lo gi..
he puts pressure on the words shaadi...he saw Arjun frm corner of his eyes...Arjun face was ed in anger.he closed his fist..trying to calm down.

Arjun:Shree shaadi kal hai aj nahi...to Riya aj k din kiun off le gi..

Rahore,Shree Chotu n Riya luked each other n secretly smiled..Plan was working..

Riya:Sir ap shaaid pe ayengy na.."She asked innocently.

Arjun:"dekhunga Riya..ager mood hua to."

Chotu:"Hum sab to zaroor ayngy...wse mujhy shaadiyan bht pasand hian.."

Shree :"hum sab janty hain Chotu tujhy shaadiyan nahi wahan milny wala khana bht pasand hia."..Riya n Shree laughed,Rathore was smiling too..Arjun seems to b lost sumwhere..

Just then Rathore's mobile rang.."Guyz its a new case"
After solving the case..they all were headed towards the parking..
Rathore:Arjun tum Riya ko gher drop kerdo,main Shree n Chotu ko drop ker dunga.

Arjun:OK fine chalo Riya..
he sits in the car n waiting fr her..
Shree n Chotu.:"All the best Ri"Winking her..She hit to their shoulders n went to the car..
The journey was goin silent...Arjun wonders why Riya so quite..He turned to look at her..she was bzy writing sumthing on her diary.
Arjun:Riya,any problem..tum itni der se chup ho aur diary main kia likh rhi ho."
She looked upwards luked at him n closes the diary..
Riya:"Sir u knw na Shaadi ka gher hia...bht kaam hotyn hian...abhi bhi bht kaam rhta hai to bas note down ker rhi thi gher ja ker kia kia kerna hia"she said giving her all favourite dimpled smile..
Arjun luked at her smile."How beautiful her smile is"he thought n luked again infront.
After a while he asked"Riya tum is shaadi se khush ho?"
Riya was not expecting him to ask this..she smiled n said"Zahir c baat hai Sir..akhir shaadi main kon khsuh nahi hota,By the way..Sir kal ap aayengy na?"
Arjun"Mian ne kaha tha na Riya agar mood hua to aaounga..dekhoonga."
Riya sadly said"Sir plzz koshish kijiyga any ki ...mujhy bht khushi hogi agr ap ayngy."
He remained silent..
Riya:Sir stop!!mera gher agya..
He was lost in his own thought wen suddenly She shouted..he stopped the car.
"Good Night Sir"She said stepping out of the car..
"Good Night Riya"He drove the car frm there left smiling Riya..

Mimi2609 thumbnail
Anniversary 11 Thumbnail Group Promotion 6 Thumbnail + 4
not fair they are just pushing Arjun to his limits...
But i loved you for doing this😆
Please continue😉
Radhi12 thumbnail
Anniversary 16 Thumbnail Visit Streak 500 0 Thumbnail + 6
Great...
Continue soon...!
Pisces_Gurl thumbnail
Anniversary 11 Thumbnail Group Promotion 2 Thumbnail + 3
Originally posted by: haruhi26

not fair they are just pushing Arjun to his limits...

But i loved you for doing this😆
Please continue😉

Yup..its was necessary na... 😉next will b the wedding update..u all will love it...
I'll try to update soon..

thankz m happy to c evry1 is lyking it...
DivineDarkness thumbnail
Anniversary 12 Thumbnail Group Promotion 6 Thumbnail + 7
great... im loving it... continue soon...
Mellifluous thumbnail
Anniversary 11 Thumbnail Group Promotion 5 Thumbnail Networker 1 Thumbnail
wow,tats an amazing part..
arjun ko ab to confess kar nahi padega
hey updare soon & thanks for the pm.
shrutisweety thumbnail
Anniversary 11 Thumbnail Group Promotion 6 Thumbnail + 3
awsome episode yaar
send pm of next part
Mahima_13 thumbnail