Hongey Judaa Na Hum

   

Forum Active Andolan- Join In! (Page 3)

Post Reply New Post

Page 3 of 27

Ayesha066

IF-Sizzlerz

Ayesha066

Joined: 21 August 2010

Posts: 13714

Posted: 21 September 2012 at 8:48am | IP Logged
Originally posted by deboleena.manna

this is my dbba..I book mine..ROFLROFL

edit-
whats this?Shocked...a full long post only for dhamki?ShockedOuch..main to bekar main apna time weast kia..Sleepy...n yeh kya Morcha?how original..pls not here..pehle Nishi the Andolan kari kam thi kya jo ek aur aa gayi..pls mujhe pe rehem khao n yeh Morcha karne ka idea tyag do..Cry..
btw Ashu mujhe kis catagory main dalogi?WinkROFL
Yes It Is.. 
And nishi Ne Kab morcha Nikala?? I dnt knw only??Shocked.. Where is she here in the forum??Shocked 
Main Kuch Kar ke dikhaungi.. If i see You Running Here and There in the forum Not Commenting..LOL I'll Make sure That our Morcha Committee Publically Humiliates YouROFL 

The following 1 member(s) liked the above post:

deboleena.manna

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Forum Active Andolan- Join In! (Page 3)" in Hongey Judaa Na Hum forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

Ayesha066

IF-Sizzlerz

Ayesha066

Joined: 21 August 2010

Posts: 13714

Posted: 21 September 2012 at 8:49am | IP Logged
Originally posted by romaila

Originally posted by Ayesha066

Kya Khicchdi paka Rahe ho dono.. I'm Leaving.. Will Return after and Hour When u'll not be here!!LOL
khichdi pak gyi hai n its posted as well...m sure ek hour k baad b situation will remain same ROFL
Sahi Kaha.. Vahi situation hai!!LOL

Ayesha066

IF-Sizzlerz

Ayesha066

Joined: 21 August 2010

Posts: 13714

Posted: 21 September 2012 at 8:50am | IP Logged
Originally posted by romaila

Originally posted by deboleena.manna

this is my dbba..I book mine..ROFLROFL

edit-
whats this?Shocked...a full long post only for dhamki?ShockedOuch..main to bekar main apna time weast kia..Sleepy...n yeh kya Morcha?how original..pls not here..pehle Nishi the Andolan kari kam thi kya jo ek aur aa gayi..pls mujhe pe rehem khao n yeh Morcha karne ka idea tyag do..Cry..
btw Ashu mujhe kis catagory main dalogi?WinkROFL
Dear its for good...aur jab koi baat pyaar se samjh na aye na t dhamki deni parhti hai LOL 
Bohot Sahi Jawab Romi!!LOL

Ayesha066

IF-Sizzlerz

Ayesha066

Joined: 21 August 2010

Posts: 13714

Posted: 21 September 2012 at 8:53am | IP Logged
Originally posted by magic2

my comments itself suggests that am active here, you can ask Romi i visit her every post and those that i find on first page.
 
P.s: sorry cant like anyone's, there is a problem in like icon.
Oh Is It???
Then you should ask Somebody to solve It..
Yup You might be visiting her posts.. But I'm saying Visit all The posts that you can possibly find and make the forum an active one!!Embarrassed

Ayesha066

IF-Sizzlerz

Ayesha066

Joined: 21 August 2010

Posts: 13714

Posted: 21 September 2012 at 8:57am | IP Logged
Originally posted by anjali.K

AyeshaHug, see I am a good bachaEmbarrassed. I make posts, hit like button on others and comment also.
Good.. So You are eligible to get in the committee and Grill The others!!LOL

Ayesha066

IF-Sizzlerz

Ayesha066

Joined: 21 August 2010

Posts: 13714

Posted: 21 September 2012 at 8:57am | IP Logged
Originally posted by naksh01

i am a daily viewer of this show...
Yes You are.. But please also Be active in the Forum Make posts, Hit like and Comment. That is what we are asking!

Ayesha066

IF-Sizzlerz

Ayesha066

Joined: 21 August 2010

Posts: 13714

Posted: 21 September 2012 at 8:59am | IP Logged
Originally posted by FIZK6

Wow ... You vampires are very good at giving dhamkis   LOL
Oh Thanks Fiz.. We used to get Dhamkis and We also Used to Give Dhamki's.. Ab Ghee seedhi ungli se nai Nikli toh tedhi toh karni padegi nah..!!!LOL U Better Join it

Havvii

IF-Sizzlerz

Havvii

Joined: 17 April 2012

Posts: 11447

Posted: 21 September 2012 at 9:00am | IP Logged
Hailla...ek aur dhamki? Ok from next week pakka i ll try to comment on every post chahe nonsense bt i ll comment

The following 1 member(s) liked the above post:

Ayesha066

Post Reply New Post

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Hongey Judaa Na Hum Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.