The Buddy Project  Season 2 - Now in College

   

RaHi FF | NewBeginnings | Parts6&7, Page11 (Page 13)

Post Reply New Post

Page 13 of 14

Nikki_Titli

IF-Addictz

Nikki_Titli

Joined: 03 June 2009

Posts: 74371

Posted: 28 September 2012 at 1:09am | IP Logged
omg jst read 7th chap...u din pm me...bt thank god i noticed it...this ws OUTSTANDING...am soo soo loving this new confident panchi...wish i cud c a half of it atleast in show too...n Ranveer...aah i am lovin it...mayb he hv started realisin worth of Panchi...whtevr... n Arjun-my fav...am lovin him more as evry chapter goes by...plz continue soon n do pm me too plzz

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "RaHi FF | NewBeginnings | Parts6&7, Page11 (Page 13)" in The Buddy Project Season 2 - Now in College forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

CutielovesChocs

IF-Dazzler

CutielovesChocs

Joined: 31 March 2008

Posts: 4738

Posted: 28 September 2012 at 1:46am | IP Logged
Originally posted by nikki028

omg jst read 7th chap...u din pm me...bt thank god i noticed it...this ws OUTSTANDING...am soo soo loving this new confident panchi...wish i cud c a half of it atleast in show too...n Ranveer...aah i am lovin it...mayb he hv started realisin worth of Panchi...whtevr... n Arjun-my fav...am lovin him more as evry chapter goes by...plz continue soon n do pm me too plzz

Hey Nikki! 

Are I didn't PM anyone! I thought I was gonna discontinue as well and plus have tons of schoolwork too! So I thought I'd just put the part up and everyone can catch up :) 

Thank you so much! Yeah, yesterday Panchi tried to be confident and tell RV but he acted like a jerk! :| 

Arjun's my favourite too! :D 

The following 2 member(s) liked the above post:

iluvrainaartiNikki_Titli

mika17

Goldie

mika17

Joined: 17 April 2012

Posts: 1675

Posted: 28 September 2012 at 9:31am | IP Logged
beautiful update, ur doing a wicked job

CutielovesChocs

IF-Dazzler

CutielovesChocs

Joined: 31 March 2008

Posts: 4738

Posted: 28 September 2012 at 10:25am | IP Logged
Originally posted by mika17

beautiful update, ur doing a wicked job

Hi! Thank you so much! Embarrassed

muzzy_sk

Goldie

muzzy_sk

Joined: 12 May 2012

Posts: 2057

Posted: 30 September 2012 at 7:34am | IP Logged

Arjun Khanna: arjun.awesomeness.is.me


Panchi Roy: Wow Khanna, modest much?


Arjun Khanna: You know it Roy! Yours isn't any better ' Panchi.cutebirdie?


Panchi RoyOh hello!? I made mine in the 8th grade! What's your excuse?


Arjun Khanna: Oh nothing, I'm just awesome :P

---------------------------
Haha..this was really funny. A really strong bond developing between the two..M loving it.. :P ... Awee... Arjun is so nice...!! Wish he was real.. Day Dreaming  Really liking the way you taking it forward.
Update the next part soon and PM us.. :) :)

-shreya and kanishtha.

The following 1 member(s) liked the above post:

Nikki_Titli

CutielovesChocs

IF-Dazzler

CutielovesChocs

Joined: 31 March 2008

Posts: 4738

Posted: 30 September 2012 at 8:21am | IP Logged
Originally posted by muzzy_sk


Arjun Khanna: arjun.awesomeness.is.me


Panchi Roy: Wow Khanna, modest much?


Arjun Khanna: You know it Roy! Yours isn't any better ' Panchi.cutebirdie?


Panchi RoyOh hello!? I made mine in the 8th grade! What's your excuse?


Arjun Khanna: Oh nothing, I'm just awesome :P

---------------------------
Haha..this was really funny. A really strong bond developing between the two..M loving it.. :P ... Awee... Arjun is so nice...!! Wish he was real.. Day Dreaming  Really liking the way you taking it forward.
Update the next part soon and PM us.. :) :)

-shreya and kanishtha.

Thank you guys! Embarrassed
I KNOW RIGHT!? I want an Arjun! LOL 
Thanks once again! And for sure! 

The following 1 member(s) liked the above post:

Nikki_Titli

--Akshu--

IF-Rockerz

--Akshu--

Joined: 30 August 2011

Posts: 8920

Posted: 03 November 2012 at 9:52am | IP Logged
pehle toh sorry u know why i had exams yaar!!!
awesome loved it both the parts the way JJ made them realise n told them he was JJ i can imagine their face expressions man!!!!
and then Panchi understanding n speaking was the best
loved it Arjun is a cutiepie yaar!!!1
Rv not being a casinova????hmmm
yaar Rahi ka ek scene toh de yaar plzzz!!!m dying plzzz!!!!
ab m done with all only Kisha FF is left

mona2011

Newbie

mona2011

Joined: 17 January 2011

Posts: 22

Posted: 18 November 2012 at 8:30pm | IP Logged
It's awsome. but plz update soon and plz pm me.

Post Reply New Post

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

The Buddy Project Season 2 - Now in College Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.