Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

~H.G.O.R.C~#170--invites only-- (Page 16)

-Useless-Toy- IF-Addictz
-Useless-Toy-
-Useless-Toy-

Joined: 12 July 2010
Posts: 91300

Posted: 07 September 2012 at 3:08pm | IP Logged
Ap sab ko pata hai main ne award keyliye jo pics banayi thi main ne on main se ak pic pe kya likha tha>>>??? i think kisi ko samjh he nahi ayi hogiWink  lekin a jati jis ko likha tha to meri band baj jani thiROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

-Crystal-Clear-SomethingRandom..Prinzy..

..Prinzy.. IF-Achieverz
..Prinzy..
..Prinzy..

Joined: 04 June 2011
Posts: 101717

Posted: 07 September 2012 at 3:08pm | IP Logged
Originally posted by --devil-mind--

Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by --devil-mind--

ye dekhoROFL jo main nahi add kar saka ap sab meri help karoEvil SmileROFL

a for apple
b for bhara apple
c for chota apple
d for do apple
e for ek apple
f for funny appleROFL
g for gonga appleROFL
h for hamara apple
i for, itna apple
j for jangli appleROFL
k for kala apple,
l for loafer appleROFL
m for mota apple
n for nanna apple
o for, ocha apple
p for, pyara apple
q for, qayamati apple
r for rotlu apple
s for sharati apple
t for tumhara apple
u for uska apple
v for vote for apple
w for weishi appleROFLROFL
x for dnt knw
y for yamla apple
z for zehrila appleROFL
LOL doneROFL
 


haha kya bat kya bat hai thanks abhe ak or hai wobhe karoEvil SmileROFL

A for Ansar
B for bhara AnsarROFL
C for chota ansar
D for  ???

ROFL
dayalu ansar
desi ansar
ya phir doosra ansar ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

-Useless-Toy-

SomethingRandom IF-Addictz
SomethingRandom
SomethingRandom

Joined: 18 July 2011
Posts: 75018

Posted: 07 September 2012 at 3:08pm | IP Logged
Originally posted by -Crystal-Clear-

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by -Crystal-Clear-

damn.. when I went BRB , net was fine... Stern Smile and when I came back, net problems started Dead..

@Pinzy -- yeah sure :)

@Miss B -- but , how will I talk to you ? you will come tomorrow evening ??

@Looney tunes -- yeah .. every other place is boring except this CC :)
u wanna talk with me Ermm USA evening ya phir india ? what time ? 
India IST 4 - 10 ..

morning US .. 8 - 2 pm i think Ermm its all estimation
i'll be here from 1 pm US time Ermm

The following 2 member(s) liked the above post:

-Crystal-Clear--Useless-Toy-

.FearlessSoul. IF-Addictz
.FearlessSoul.
.FearlessSoul.

Joined: 19 September 2011
Posts: 50166

Posted: 07 September 2012 at 3:09pm | IP Logged
soumi hi5 Smile and you go take rest dear.. 

The following 1 member(s) liked the above post:

-Crystal-Clear-

-Crystal-Clear- IF-Sizzlerz
-Crystal-Clear-
-Crystal-Clear-

Joined: 29 December 2011
Posts: 20637

Posted: 07 September 2012 at 3:09pm | IP Logged
Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by -Crystal-Clear-

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by -Crystal-Clear-

damn.. when I went BRB , net was fine... Stern Smile and when I came back, net problems started Dead..

@Pinzy -- yeah sure :)

@Miss B -- but , how will I talk to you ? you will come tomorrow evening ??

@Looney tunes -- yeah .. every other place is boring except this CC :)
u wanna talk with me Ermm USA evening ya phir india ? what time ? 
India IST 4 - 10 ..

morning US .. 8 - 2 pm i think Ermm its all estimation
i'll be here from 1 pm US time Ermm
argh Dead  Dead  Dead ..

Ipm to 3 pm .. then ? let me see Ouch

The following 1 member(s) liked the above post:

SomethingRandom

..Prinzy.. IF-Achieverz
..Prinzy..
..Prinzy..

Joined: 04 June 2011
Posts: 101717

Posted: 07 September 2012 at 3:09pm | IP Logged
Originally posted by --devil-mind--

Ap sab ko pata hai main ne award keyliye jo pics banayi thi main ne on main se ak pic pe kya likha tha>>>??? i think kisi ko samjh he nahi ayi hogiWink  lekin a jati jis ko likha tha to meri band baj jani thiROFL
OMG let me go back nd check that award wala pic Evil Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

-Useless-Toy-

SomethingRandom IF-Addictz
SomethingRandom
SomethingRandom

Joined: 18 July 2011
Posts: 75018

Posted: 07 September 2012 at 3:10pm | IP Logged
Originally posted by -Crystal-Clear-

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by -Crystal-Clear-

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by -Crystal-Clear-

damn.. when I went BRB , net was fine... Stern Smile and when I came back, net problems started Dead..

@Pinzy -- yeah sure :)

@Miss B -- but , how will I talk to you ? you will come tomorrow evening ??

@Looney tunes -- yeah .. every other place is boring except this CC :)
u wanna talk with me Ermm USA evening ya phir india ? what time ? 
India IST 4 - 10 ..

morning US .. 8 - 2 pm i think Ermm its all estimation
i'll be here from 1 pm US time Ermm
argh Dead  Dead  Dead ..

Ipm to 3 pm .. then ? let me see Ouch
1 pm to 8 pm Ermm saturday hai kal Ermm

The following 1 member(s) liked the above post:

-Useless-Toy-

-Useless-Toy- IF-Addictz
-Useless-Toy-
-Useless-Toy-

Joined: 12 July 2010
Posts: 91300

Posted: 07 September 2012 at 3:10pm | IP Logged
Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by --devil-mind--

Ap sab ko pata hai main ne award keyliye jo pics banayi thi main ne on main se ak pic pe kya likha tha>>>??? i think kisi ko samjh he nahi ayi hogiWink  lekin a jati jis ko likha tha to meri band baj jani thiROFL
OMG let me go back nd check that award wala pic Evil Smile

jao dekh ke ao par ap ko smajh nahi aye gi i m sureWinkROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

..Prinzy..

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
IBL CC #18 (Invites Only) Feeling 'Sanskari' :P

2 3 4 5 6 7 ... 36 37

Author: -Alohomora-   Replies: 293   Views: 37694

-Alohomora- 293 37694 03 January 2014 at 11:43pm by -Alohomora-
Peregine Falcons Galz CC # 6 *INVITES ONLY*

2 3 4 5 6 7 ... 76 77

Author: meluvsrk   Replies: 610   Views: 37507

meluvsrk 610 37507 26 May 2013 at 4:54pm by P.Kamaljit.Sean
Amicable Gleam Thread#3 Invites Only..

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Sangs-   Replies: 1199   Views: 41801

-Sangs- 1199 41801 09 February 2013 at 1:52pm by -lazybee-
Abusers#33 | Invites Only

2 3 4 5 6 7 ... 35 36

Author: isomers   Replies: 286   Views: 16040

isomers 286 16040 09 February 2013 at 12:48pm by ..-Jia-..
| Incognito Critics 104 | Invites Only |

2 3 4 5 6 7 ... 87 88

Author: Ishan.   Replies: 696   Views: 52905

Ishan. 696 52905 28 December 2012 at 2:23pm by wanker

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index