Dekha Ek Khwaab

India-Forums

   
Dekha Ek Khwaab
Dekha Ek Khwaab

GANG'S OF DEKPUR (NIKAMMON KI DUKAAN) THREAD # 19 (Page 36)

CharmingAngel7 IF-Rockerz
CharmingAngel7
CharmingAngel7

Joined: 31 May 2011
Posts: 7444

Posted: 07 September 2012 at 1:06pm | IP Logged
Originally posted by -Niha-

so far... my creations on AliFu...



more coming soon...


Awesome siggie & nice Avi Niha
btw Niha u lookin forward to hongay juda na hum?

-SilverAngel- IF-Stunnerz
-SilverAngel-
-SilverAngel-

Joined: 15 March 2007
Posts: 30172

Posted: 07 September 2012 at 1:06pm | IP Logged
Nope I'm from US... I was talking about Anam... ok brb!
fia21 IF-Sizzlerz
fia21
fia21

Joined: 08 April 2012
Posts: 15926

Posted: 07 September 2012 at 1:07pm | IP Logged
Originally posted by -Niha-

Originally posted by fia21

Originally posted by -Niha-

so far... my creations on AliFu...



more coming soon...


Hahahahaha AliFu is getting famous too ROFL
Instead of faces, just some writing would be better don't you think? LOL
Although the second one is my personal favorite Heart

hahaha u want to try it out with ali naa thats why ROFL
dont worry i shall tell him Wink
sizzling chemistry ROFL

lolz dont worry ur ff will start soon!


No FF please, let's keep AliFu till our chat thread only LOL
Hahahahaha who knows I might just try it out tomorrow WinkROFL
Being-Human IF-Rockerz
Being-Human
Being-Human

Joined: 10 June 2012
Posts: 6695

Posted: 07 September 2012 at 1:08pm | IP Logged
Drag and drop meDrag and drop meDrag and drop meDrag and drop me

Edited by DAPS - 07 September 2012 at 1:07pm
-Niha- IF-Sizzlerz
-Niha-
-Niha-

Joined: 16 February 2012
Posts: 10158

Posted: 07 September 2012 at 1:08pm | IP Logged
@mahi   sure sure ur gonna get the biggest discount Wink

@wish  hahahaha theyre google images people ROFL
-Niha- IF-Sizzlerz
-Niha-
-Niha-

Joined: 16 February 2012
Posts: 10158

Posted: 07 September 2012 at 1:09pm | IP Logged
@fifu  okay i wont write it on alifu but i will do a similar storytime ROFL

@wish  yeah im really excited, it looks like a gud show 

The following 1 member(s) liked the above post:

CharmingAngel7

CharmingAngel7 IF-Rockerz
CharmingAngel7
CharmingAngel7

Joined: 31 May 2011
Posts: 7444

Posted: 07 September 2012 at 1:10pm | IP Logged
Originally posted by DAPS

Originally posted by CharmingAngel7

Originally posted by DAPS

my mom will not let me watch madhubala today cause there is cricket match ughhh
dont know what to do


ur mom watches cricket matches??
hmm u can watch it onlineBig smile
ya u will not belive it she is a big cricket fan
and does not miss any match of pakistan


ahan thatz gr8... my mama doesnt watch cricket anymore she used to bt doesnt do now... Pakistan matches awww so sweet... its pretty tough to watch Pakistan matches lol so hats off to ur mom for watching every match...
my dad watches em & he is still watching it on tv I m getting to hear cheers from him randomlyWinkLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Being-Human

-Niha- IF-Sizzlerz
-Niha-
-Niha-

Joined: 16 February 2012
Posts: 10158

Posted: 07 September 2012 at 1:10pm | IP Logged
Originally posted by mahi0809

Nope I'm from US... I was talking about Anam... ok brb!

oh right! yeah anam lives where my aunty lives LOL kk

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
DEK Daily Discussion Thread

2 3 4 5 6 7 ... 131 132

Author: OtakuGirl-Debo   Replies: 1052   Views: 60803

OtakuGirl-Debo 1052 60803 02 September 2012 at 6:42am by .YaJuShI.
DEK TRP DISCUSSION THREAD:1st-7th July:Pg 62

2 3 4 5 6 7 ... 63 64

Author: abhilan97   Replies: 510   Views: 39128

abhilan97 510 39128 01 August 2012 at 12:03am by rasiya.
UdayVeer-Manyata Appreciation Thread # 1

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: *Shruti*   Replies: 1204   Views: 51152

*Shruti* 1204 51152 12 December 2011 at 9:58am by *Shruti*
Ashish Kapoorr:Appreciation Thread undrconstructn

Author: ArhainAshish   Replies: 2   Views: 1517

ArhainAshish 2 1517 08 December 2011 at 7:46am by *Shruti*

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dekha Ek Khwaab Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index