Madhubala - Ek Ishq Ek Junoon

India-Forums

   
Madhubala - Ek Ishq Ek Junoon
Madhubala - Ek Ishq Ek Junoon

CD (count down) thread for 10 sept2012 [epi-77 (Page 22)

todayzstar IF-Stunnerz
todayzstar
todayzstar

Joined: 18 October 2010
Posts: 31306

Posted: 09 September 2012 at 9:45am | IP Logged
Originally posted by ..Cassie..

Originally posted by todayzstar

Originally posted by ..Cassie..

Day DreamingBlushing Madhu in precap LOL


@ Docss... tum lion ke sapne dekhti raho WinkLOL


Hey everyone Hug

Aaaj mein sizzler ban ke hi jaaoungi...Ermm

mai bhi tumare sathDay DreamingBlushing(precap)
kuch dino se lag raha h badle badle se hum hai
hum bathie bathie din mai sapne
dekte neend kam hai
hae dil pe shaq h mera isse pyaar ho gayaLOLShockedLOL
BG: dil sabal ja sara phir mohbbt karne chala h tu..ROFL
maz my lyrxEvil Smile


Emraan Hashmi ka gaana..LOL

Hayye Docs.. tum bhi aapne Rk ki Laila hi ho Day DreamingBlushingLOL



BlushingLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

_Rainbow_DoItAlready

DoItAlready IF-Stunnerz
DoItAlready
DoItAlready

Joined: 19 August 2011
Posts: 28684

Posted: 09 September 2012 at 9:45am | IP Logged
Originally posted by blackb28

Originally posted by gmsRk

Originally posted by blackb28

WoW!!! Jealousy track gonna start Day Dreaming
dad ke saath kaisi jealousy?ErmmLOL
its direct dishum dishum

Dad nahi Bhai hai Sikandar 

ohhD'ohROFL
i wish it had been dad-bahuDay Dreaming
 
 
todayzstar IF-Stunnerz
todayzstar
todayzstar

Joined: 18 October 2010
Posts: 31306

Posted: 09 September 2012 at 9:47am | IP Logged
Originally posted by gmsRk

Originally posted by todayzstar


mai bhi tumare sathDay DreamingBlushing(precap)
kuch dino se lag raha h badle badle se hum hai
hum bathie bathie din mai sapne
dekte neend kam hai
hae dil pe shaq h mera isse pyaar ho gayaLOLShockedLOL
BG: dil sabal ja sara phir mohbbt karne chala h tu..ROFL
maz my lyrxEvil Smile
kitne songs ke lyrix ko mix karke ga rae ho aapWacko
 
@cazz
u were here last nyt kya?Shocked
 
 

Shocked
nahi tho mere dil muje pyaar ho gaya gaa raha h..aur BG mai dil sabal ja saara chal rha h.D'oh.LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

DoItAlready

blackb28 IF-Addictz
blackb28
blackb28

Joined: 08 January 2010
Posts: 66900

Posted: 09 September 2012 at 9:48am | IP Logged
Originally posted by todayzstar

Originally posted by blackb28

Originally posted by gmsRk

Originally posted by blackb28

WoW!!! Jealousy track gonna start Day Dreaming
dad ke saath kaisi jealousy?ErmmLOL
its direct dishum dishum

Dad nahi Bhai hai Sikandar 


silly maz..papa bahu ke sath flirt karte h kya..?LOLSilly


din chack din chak my wahi got 30/30DancingParty


Maryam MB dekhti ho to isko pta ho na

The following 2 member(s) liked the above post:

todayzstarDoItAlready

_Rainbow_ IF-Sizzlerz

Joined: 15 June 2006
Posts: 10220

Posted: 09 September 2012 at 9:48am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 1 member(s) liked the above post:

DoItAlready

todayzstar IF-Stunnerz
todayzstar
todayzstar

Joined: 18 October 2010
Posts: 31306

Posted: 09 September 2012 at 9:48am | IP Logged
Originally posted by ..Cassie..

Originally posted by todayzstar

caz my wahi prfrmnce wasBlushingBlushing haee shirtless wahiiDay DreamingBlushing


Will check it out!WinkBig smile

Blush karti hui, bahut acchi lagti ho! Wink


Will you guys watch Honge Judaa Na Hum as from tomorrow? I loved the promos.. Maybe, I'm going to watch..

Aww thanku..<3
hmm  vl try to wtch..;)

The following 1 member(s) liked the above post:

DoItAlready

DoItAlready IF-Stunnerz
DoItAlready
DoItAlready

Joined: 19 August 2011
Posts: 28684

Posted: 09 September 2012 at 9:49am | IP Logged
cazzz
not sure...Ermm
ab main kya karun...ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

_Rainbow_

todayzstar IF-Stunnerz
todayzstar
todayzstar

Joined: 18 October 2010
Posts: 31306

Posted: 09 September 2012 at 9:50am | IP Logged
Originally posted by blackb28

Originally posted by todayzstar

Originally posted by blackb28

Originally posted by gmsRk

Originally posted by blackb28

WoW!!! Jealousy track gonna start Day Dreaming
dad ke saath kaisi jealousy?ErmmLOL
its direct dishum dishum

Dad nahi Bhai hai Sikandar 


silly maz..papa bahu ke sath flirt karte h kya..?LOLSilly


din chack din chak my wahi got 30/30DancingParty


Maryam MB dekhti ho to isko pta ho na


sahi kaha...:D
maz roz mb dekha karo warna..Evil Smile

Edited by todayzstar - 09 September 2012 at 9:48am

The following 1 member(s) liked the above post:

DoItAlready

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Madhubala - Ek Ishq Ek Junoon Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index