Diya Aur Baati Hum

India-Forums

   
Diya Aur Baati Hum
Diya Aur Baati Hum

Sandhya ji... Paani... (Page 2)

Brahmaputra IF-Sizzlerz
Brahmaputra
Brahmaputra

Joined: 12 February 2012
Posts: 13307

Posted: 06 September 2012 at 10:50am | IP Logged
Originally posted by ami_dabh

JAMkudi..Hug Hug Hug

Arey vaah we both created thread on same day..Dancing Party

It was really sweet SurYa segment. Look so simple yet so graceful..

You're back with your trademark comical rib-tickling dialogues.. LOL ROFL Aaj toh SurYaLand main Laughter cyclone gonna attack..ROFL
haan haan...cyclone se tsunami tak sab kuch...Approve...waise mujhe toh aana hi padega naWink..ni toh tu meri bolti hi bandh karva degi...LOL

Edited by June_Anne_Mary - 06 September 2012 at 10:50am

The following 3 member(s) liked the above post:

DeebzJuna04.Ami.

SAIBALROUTH IF-Sizzlerz
SAIBALROUTH
SAIBALROUTH

Joined: 08 January 2012
Posts: 12254

Posted: 06 September 2012 at 10:52am | IP Logged
Originally posted by June_Anne_Mary

Originally posted by SAIBALROUTH

Lovely post JAMi. Seems like you are reading Suraj's thought like AntarJami Wink

SurYa convo was simply marvellous today. The way Suraj asked Sandhya to take a taalaashi of himself and gave himself up to Sandhya was really too good LOL LOL He is really shedding his shy image now and is more free to express himself to Sandhya.


I loved the fact when Sandhya thought Suraj was faking his injuries, as during the MU tracks, she did exactly the same. Later, on realizing the gravity of the situation, she sweetly took care of him. Embarrassed Embarrassed
saibal, I love that name... U've said it all...nothing much to add... Waise I know astrology with eye & lip reading...so not saying much more & deep about what he is thinking...censored words...Censored bachche log dar jaayenge.LOL


How sad, would have loved to hear more from you. Anyway, jitna mila utna hi kafi hai LOL LOL
Keep writing such thoughts, waiting to hear more from you Big smile Big smile Big smilespecially for SurYa Big smile


Edited by SAIBALROUTH - 06 September 2012 at 10:52am

The following 4 member(s) liked the above post:

DeebzJuna04.Ami.Brahmaputra

Brahmaputra IF-Sizzlerz
Brahmaputra
Brahmaputra

Joined: 12 February 2012
Posts: 13307

Posted: 06 September 2012 at 10:53am | IP Logged
Originally posted by maddy311

yeah it was really cute. Sooraj and sandhya are just awesome. And the reason sooraj had already thought to tell bhabo, smart beendni ka asar haiROFL
yes... Sandhya ki asar aaj kal bahut pad raha hai Sooraj ke upar. Before he was not this mischevious...ab toh...?Shocked haye haye...main mar gayi...Hug..

The following 3 member(s) liked the above post:

Deebzmaddy311.Ami.

Brahmaputra IF-Sizzlerz
Brahmaputra
Brahmaputra

Joined: 12 February 2012
Posts: 13307

Posted: 06 September 2012 at 11:00am | IP Logged
Originally posted by farhana874

Wah wah Ramji...Threads kya banayi...Idhar JAMi udhar Ami...Double dhamaka today!Dancing

Aha...Sandy is gonna be a poor cop...She missed the most needed 'Talashi' today na!LOL
Bechara Sooraj...He is so ready to be 'giraftaar' but Sandy ki bachchi is ignoring her 'Man ka chor'! Ouch

Hmm...So Meenu is gonna tell everything tomo??
Or0„2 that phone call will cause interruption?
farhu, today our brains are working as single unit...Hug..(its not a hug, it means I'm flying...)... Farhu, Sandy cannot do full examination in open space though he is ready..Shocked..kaun jaane kya kya dhund legi...?ShockedLOL hai Sandy badi badmaash... Poor Meena, her breath literally has stopped today...and Vikram has got some doubts I guess...

The following 4 member(s) liked the above post:

Deebzfarhana874Juna04.Ami.

.Ami. IF-Sizzlerz
.Ami.
.Ami.

Joined: 10 January 2012
Posts: 11448

Posted: 06 September 2012 at 11:11am | IP Logged
Originally posted by June_Anne_Mary

Originally posted by ami_dabh

JAMkudi..Hug Hug Hug

Arey vaah we both created thread on same day..Dancing Party

It was really sweet SurYa segment. Look so simple yet so graceful..

You're back with your trademark comical rib-tickling dialogues.. LOL ROFL Aaj toh SurYaLand main Laughter cyclone gonna attack..ROFL
haan haan...cyclone se tsunami tak sab kuch...Approve...waise mujhe toh aana hi padega naWink..ni toh tu meri bolti hi bandh karva degi...LOL
We shall aware Sooraj about chemical aspect of Sandhya since she's female(XX) form:-Sandy is extremely volatile in naive. Boils at nothing n may get immobilize any times. Only melts if processed properly..Star Star Star

Sooraj bechara(XY):-Strong at 27C  but baffled unerect out of shape easily. Reasonably dense and sometimes eccentric. Tough to search a pure sample. In the absence of XX, this ingredient quickly decays n starts to smell. LOL ROFL ROFL ROFL

The following 5 member(s) liked the above post:

Deebzfarhana874-Ayeshi-Juna04Brahmaputra

maddy311 IF-Rockerz
maddy311
maddy311

Joined: 26 August 2011
Posts: 6861

Posted: 06 September 2012 at 11:16am | IP Logged
Originally posted by June_Anne_Mary

Originally posted by maddy311

yeah it was really cute. Sooraj and sandhya are just awesome. And the reason sooraj had already thought to tell bhabo, smart beendni ka asar haiROFL
yes... Sandhya ki asar aaj kal bahut pad raha hai Sooraj ke upar. Before he was not this mischevious...ab toh...?Shocked haye haye...main mar gayi...Hug..

Isse pehle k ye badmashi bhabo ko pata chale, sandhya ko gift de dena chahiye. Chora is getting frustrated day by day and in this case the mischievousness will increase more and more. Not that I am complainingROFL

The following 4 member(s) liked the above post:

DeebzJuna04.Ami.Brahmaputra

farhana874 IF-Dazzler
farhana874
farhana874

Joined: 08 April 2012
Posts: 4171

Posted: 06 September 2012 at 11:18am | IP Logged
Originally posted by ami_dabh

Originally posted by June_Anne_Mary

Originally posted by ami_dabh

JAMkudi..Hug Hug Hug

Arey vaah we both created thread on same day..Dancing Party

It was really sweet SurYa segment. Look so simple yet so graceful..

You're back with your trademark comical rib-tickling dialogues.. LOL ROFL Aaj toh SurYaLand main Laughter cyclone gonna attack..ROFL
haan haan...cyclone se tsunami tak sab kuch...Approve...waise mujhe toh aana hi padega naWink..ni toh tu meri bolti hi bandh karva degi...LOL
We shall aware Sooraj about chemical aspect of Sandhya since she's female(XX) form:-Sandy is extremely volatile in naive. Boils at nothing n may get immobilize any times. Only melts if processed properly..Star Star Star

Sooraj bechara(XY):-Strong at 27C  but baffled unerect out of shape easily. Reasonably dense and sometimes eccentric. Tough to search a pure sample. In the absence of XX, this ingredient quickly decays n starts to smell. ROFL


ROFL
Aj JAMli combo in full form!LOL
Kya kya dhoonke nikal rahe ho mere pyaare duo!LOL
WTS-XX-XY!LOL


The following 4 member(s) liked the above post:

DeebzJuna04.Ami.Brahmaputra

maddy311 IF-Rockerz
maddy311
maddy311

Joined: 26 August 2011
Posts: 6861

Posted: 06 September 2012 at 11:20am | IP Logged
Originally posted by June_Anne_Mary

Originally posted by farhana874

Wah wah Ramji...Threads kya banayi...Idhar JAMi udhar Ami...Double dhamaka today!Dancing

Aha...Sandy is gonna be a poor cop...She missed the most needed 'Talashi' today na!LOL
Bechara Sooraj...He is so ready to be 'giraftaar' but Sandy ki bachchi is ignoring her 'Man ka chor'! Ouch

Hmm...So Meenu is gonna tell everything tomo??
Or0„2 that phone call will cause interruption?
farhu, today our brains are working as single unit...Hug..(its not a hug, it means I'm flying...)... Farhu, Sandy cannot do full examination in open space though he is ready..Shocked.. kaun jaane kya kya dhund legi...? ShockedLOL hai Sandy badi badmaash...Poor Meena, her breath literally has stopped today...and Vikram has got some doubts I guess...

OMGShockedROFL
Sooraj sa bhi toh kitne besharam hai open mein sandy kaise dhundegiROFL

The following 5 member(s) liked the above post:

Deebzfarhana874Juna04.Ami.Brahmaputra

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Sonee's SurYa VM Gallery [CLOSED] Note on Pg.08

2 3 4 5 6 7 8

Author: --SONEE--   Replies: 59   Views: 11537

--SONEE-- 59 11537 16 January 2013 at 5:43am by -Liebe-
Sandhya's Smile

2 3

Author: babe_e_angel   Replies: 17   Views: 6408

babe_e_angel 17 6408 03 April 2012 at 4:35pm by AnjanaRai
Which is your Favorite Suraj Sandhya Scene?

2 3

Author: desikudi2008   Replies: 22   Views: 7706

desikudi2008 22 7706 28 March 2012 at 8:16am by Ritu-
Anas and Deepika aka Suraj and Sandhya Interview

Author: Anonymous..   Replies: 6   Views: 4915

Anonymous.. 6 4915 19 January 2012 at 7:27pm by _Mannat_

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Diya Aur Baati Hum Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index