Punar Vivah

India-Forums

   
Punar Vivah
Punar Vivah

Last One To Post Loves Aman The Most! (Page 5)

Mrs.ZSK IF-Sizzlerz
Mrs.ZSK
Mrs.ZSK

Joined: 27 July 2009
Posts: 15558

Posted: 04 September 2012 at 7:45pm | IP Logged
Originally posted by Artemis_1122

I love him THE MOST!
he has the most adorable expressions and he has nice eyes. Embarrassed

ufff tell me about it Day Dreaming

those are all reserved for me though Approve

The following 1 member(s) liked the above post:

Artemis_1122

Mrs.ZSK IF-Sizzlerz
Mrs.ZSK
Mrs.ZSK

Joined: 27 July 2009
Posts: 15558

Posted: 04 September 2012 at 7:46pm | IP Logged
Originally posted by ..Sadiie..

@Zee
me going sleep, College at 10Am.
 
Keep fighting for aMAAN LOL
 
 
 
x

me have assignment to do ROFLROFL
me going now too!

will fight tomorrow ROFL

GOod night 

xx
Artemis_1122 Senior Member
Artemis_1122
Artemis_1122

Joined: 08 July 2010
Posts: 536

Posted: 04 September 2012 at 7:52pm | IP Logged
Originally posted by Mrs.ZSK

Originally posted by Artemis_1122

I love him THE MOST!
he has the most adorable expressions and he has nice eyes. Embarrassed

ufff tell me about it Day Dreaming

those are all reserved for me though Approve
Hey!Ouch This is why I chose him cuz I thought I could have him all to myself LOL then I guess I'll have to settle for Pratiek.

The following 1 member(s) liked the above post:

Mrs.ZSK

ilovepyaar IF-Sizzlerz
ilovepyaar
ilovepyaar

Joined: 04 August 2007
Posts: 21251

Posted: 04 September 2012 at 7:52pm | IP Logged
Originally posted by Mrs.ZSK

Originally posted by ilovepyaar


You're going to need to fight me for him Embarrassed

May the best WOman win 


curse my damn luck. . .AMaan you had to enter my life just when college starts ughh. .. but i will still win Approve


Awww, same with me! WHEN SCHOOL STARTS! LOL

May the most suited woman win for sure! Embarrassed

The following 2 member(s) liked the above post:

Artemis_1122Mrs.ZSK

Mrs.ZSK IF-Sizzlerz
Mrs.ZSK
Mrs.ZSK

Joined: 27 July 2009
Posts: 15558

Posted: 04 September 2012 at 7:55pm | IP Logged
Originally posted by Artemis_1122

Hey!Ouch This is why I chose him cuz I thought I could have him all to myself LOL then I guess I'll have to settle for Pratiek.

you have to fight for him in this thread in order to get himWink

hahaha oh god. . pratiek is a awesome devar but a horrible husband Dead

The following 1 member(s) liked the above post:

Artemis_1122

Mrs.ZSK IF-Sizzlerz
Mrs.ZSK
Mrs.ZSK

Joined: 27 July 2009
Posts: 15558

Posted: 04 September 2012 at 7:57pm | IP Logged
Originally posted by ilovepyaar



Awww, same with me! WHEN SCHOOL STARTS! LOL

May the most suited woman win for sure! Embarrassed

you in high school??

aaah IF is so damn addicting i am gonna be up real late tonight Dead

The following 1 member(s) liked the above post:

ilovepyaar

ilovepyaar IF-Sizzlerz
ilovepyaar
ilovepyaar

Joined: 04 August 2007
Posts: 21251

Posted: 04 September 2012 at 8:01pm | IP Logged
Originally posted by Mrs.ZSK

Originally posted by ilovepyaar



Awww, same with me! WHEN SCHOOL STARTS! LOL

May the most suited woman win for sure! Embarrassed

you in high school??

aaah IF is so damn addicting i am gonna be up real late tonight Dead


Last year Dead

And I'm gonna go to bed now, to be up in time for school! Smile


Artemis_1122 Senior Member
Artemis_1122
Artemis_1122

Joined: 08 July 2010
Posts: 536

Posted: 04 September 2012 at 8:02pm | IP Logged
@Mrs.ZSK: well then. I give up. Unhappy I never win anything.
 I know Prateek's not a good husband... that's why I said "settle". lol but he has some good qualities... besides, the only other guys on the show are SP and Pankaj... and those two are def. not options.LOL

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Punar Vivah Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index