Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

Sanz.Designs#1.Arnav&Khushi/Sanaya.PG62 lCl (Page 51)

.TinTin. Senior Member
.TinTin.
.TinTin.

Joined: 07 July 2010
Posts: 851

Posted: 15 September 2012 at 6:45pm | IP Logged
Originally posted by Sunshine Girl

OMG Sanzy this update is droolicious like literally...just LOVE ur creations <3 too good !!! saved everything !!!
Hinu x thank u sooo much Hun :) glad u liked em awww thanks 4 saving everything Tongue

.TinTin. Senior Member
.TinTin.
.TinTin.

Joined: 07 July 2010
Posts: 851

Posted: 15 September 2012 at 6:56pm | IP Logged
Originally posted by cherry...

omg such gorgeous stuffs Sanz!
Love the Arhi stuff they're too cuteeEmbarrassed and NK I love him ROFL
the Sanaya edits are so awesome,she's a beautyDay Dreaming
thank u for the PM..and hope ur flu is better!
Alish x thank u sooo much Smile I knw same here I Lub him sooo much he's a nutter ROFL she is she is sooo damn beautiful Day Dreaming Thank u sooo much Embarrassed
.TinTin. Senior Member
.TinTin.
.TinTin.

Joined: 07 July 2010
Posts: 851

Posted: 15 September 2012 at 6:58pm | IP Logged
Originally posted by -Zana-

SANZY!! You updated and that too such a gorge one Big smile
The Haldi gif's are beautiful. Ah, Arnav and Khushi can't get any cuter. And, you have done justice for them in your works Embarrassed NK and Buaji => The best couple in the world ROFL NK keeps just getting better and better! Loved the coloring on the siggie Heart Sanaya ones are the best. Ahhh, perfection. LOVELOVELOVE them Hug
Zana Hug Thank u sooo much x lmaooo I knw Jodi made in heaven I'm telling yah ROFL I swear I luv him I get annoyed sometimes with side line characters but NK is one characters I can never get bored em Big smile Thanks Zana glad u liked em Embarrassed Will be working on ur siggy tomz kaii Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

PastelBeauty

.TinTin. Senior Member
.TinTin.
.TinTin.

Joined: 07 July 2010
Posts: 851

Posted: 15 September 2012 at 7:01pm | IP Logged
Originally posted by pinky89

Awesome creation Sanz !!!! Loved Arhi stuffs 
Thank u sooo much Pinky Smile
.TinTin. Senior Member
.TinTin.
.TinTin.

Joined: 07 July 2010
Posts: 851

Posted: 15 September 2012 at 7:02pm | IP Logged
Originally posted by mishti_17

Amazing update.. Sanaya is a total princess.. Day Dreaming
Thanks Mishti Embarrassed She is she's a stunner Day Dreaming
.TinTin. Senior Member
.TinTin.
.TinTin.

Joined: 07 July 2010
Posts: 851

Posted: 15 September 2012 at 7:09pm | IP Logged
Originally posted by abhiya_pkyek

gorgeous stuff...im using d NK aviROFL
Thanks Parmi Embarrassed Feel free to use :) xo
.TinTin. Senior Member
.TinTin.
.TinTin.

Joined: 07 July 2010
Posts: 851

Posted: 15 September 2012 at 7:10pm | IP Logged
Originally posted by OptimisticEyes

Amazing update ... luv all of them <3<3<3
Thanks Panna Embarrassed
.TinTin. Senior Member
.TinTin.
.TinTin.

Joined: 07 July 2010
Posts: 851

Posted: 15 September 2012 at 7:13pm | IP Logged
Originally posted by Jenny91

Gorgeous  Update Sanz <3 Loving ur Avi's <3 And NK is the show stealer yesterday ;) <3 
Thanks Jen <3 4 me he's always the star LOL Whn he's in it even 4 just 2 seconds well the star after ArHi Embarrassed

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*SCA Designs* UPD(VirMan) PG 13

2 3 4 5 6 7 ... 12 13

Author: SCADesigns   Replies: 98   Views: 8922

SCADesigns 98 8922 22 September 2012 at 11:35am by SCADesigns
-Star Designs- Gallery#1 *Brand New Designs*

2 3

Author: stargurl14   Replies: 16   Views: 4396

stargurl14 16 4396 20 February 2009 at 3:50pm by -Priya-
Sanz-Creationz Gallery #2 -Upd Pg 25(Mix)

2 3 4 5 6 7 ... 27 28

Author: smartc   Replies: 219   Views: 12041

smartc 219 12041 04 August 2008 at 12:29pm by -Preeti-
Sanz-Creationz- Pg 144 - Assorted; TZP

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: smartc   Replies: 1206   Views: 38773

smartc 1206 38773 10 February 2008 at 12:16pm by smartc
Tumhari Khushi ab sab ki khushi ;-)

2 3 4 5 6 7 8 9

Author: Jia   Replies: 67   Views: 5497

Jia 67 5497 02 August 2007 at 2:44pm by ~Brown.G~

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index