Jhalak Dikhhla Ja 5

India-Forums

   
Jhalak Dikhhla Ja 5
Jhalak Dikhhla Ja 5

Salman-Isha AT#3 -:- Aaja Nachle Mere Yaar Tu -:- (Page 45)

-GayabCat- IF-Stunnerz
-GayabCat-
-GayabCat-

Joined: 02 January 2009
Posts: 38001

Posted: 09 September 2012 at 9:14am | IP Logged
It the one above I mentioned saying he working hard for performances

nishu786 IF-Sizzlerz
nishu786
nishu786

Joined: 01 December 2009
Posts: 11665

Posted: 09 September 2012 at 9:18am | IP Logged
i want Isha to perform  atleast...where she sits or stand in middle of stage & salman try to win her or impress her...whatever...but just do it.

I don't want her to quit or getting eliminated without performing. Anyway she will know better what she wanna do.

The following 3 member(s) liked the above post:

-MariaMars--GayabCat-FakeLove

-GayabCat- IF-Stunnerz
-GayabCat-
-GayabCat-

Joined: 02 January 2009
Posts: 38001

Posted: 09 September 2012 at 9:21am | IP Logged
Originally posted by nishu786

i want Isha to perform  atleast...where she sits or stand in middle of stage & salman try to win her or impress her...whatever...but just do it.

I don't want her to quit or getting eliminated without performing. Anyway she will know better what she wanna do.
so true
i want her performing too Big smile


The following 1 member(s) liked the above post:

nishu786

FakeLove IF-Stunnerz
FakeLove
FakeLove

Joined: 08 April 2010
Posts: 43072

Posted: 09 September 2012 at 9:52am | IP Logged
Well thankfully I don't ride alone in this boat cuz we all share the same pov here

@Ayesha
You're not misleading hon so cheer up! Looks like Salman & Isha are performing

@Maria
Ahhh talk about it doll even I'm bored with the show at present. It's hell long and I always prefer Sony's JDJ to this version. Colors has ruined it big time and I too can't wait till this wraps up

The following 3 member(s) liked the above post:

nishu786-MariaMars--GayabCat-

-GayabCat- IF-Stunnerz
-GayabCat-
-GayabCat-

Joined: 02 January 2009
Posts: 38001

Posted: 09 September 2012 at 9:55am | IP Logged
Originally posted by NaDzGirl

Well thankfully I don't ride alone in this boat cuz we all share the same pov here

@Ayesha
You're not misleading hon so cheer up! Looks like Salman & Isha are performing

@Maria
Ahhh talk about it doll even I'm bored with the show at present. It's hell long and I always prefer Sony's JDJ to this version. Colors has ruined it big time and I too can't wait till this wraps up

i rather prefer it comes to star plus

sony is crap, i hate the way tv shows dull colors on it,it not that bright like hd in star plus n here..
 LOL

am fine nw
yeh looks like they performing 

The following 1 member(s) liked the above post:

nishu786

FakeLove IF-Stunnerz
FakeLove
FakeLove

Joined: 08 April 2010
Posts: 43072

Posted: 09 September 2012 at 10:04am | IP Logged
Is Colors a middle eastern or Dubai based channel? Cuz majority of the commercials give that idea

Anyways moving on to Salman & Isha, any idea what they're doing tonight? I think they should do some slowish kinda dancing with less lifts considering Isha's injury cuz too much stress will def harm her
-GayabCat- IF-Stunnerz
-GayabCat-
-GayabCat-

Joined: 02 January 2009
Posts: 38001

Posted: 09 September 2012 at 10:06am | IP Logged
Originally posted by NaDzGirl

Is Colors a middle eastern or Dubai based channel? Cuz majority of the commercials give that idea

Anyways moving on to Salman & Isha, any idea what they're doing tonight? I think they should do some slowish kinda dancing with less lifts considering Isha's injury cuz too much stress will def harm her

something like a romantic song like in movies
and isha performing with one hand 

just like in veer zaara- yeh hum aagay kahan song

The following 1 member(s) liked the above post:

FakeLove

-MariaMars- IF-Sizzlerz
-MariaMars-
-MariaMars-

Joined: 26 January 2011
Posts: 15627

Posted: 09 September 2012 at 10:15am | IP Logged
Till now wahi, rashmi and rithvik performed and all 3 got full marks... 

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Jhalak Dikhhla Ja 5 Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index