Jhalak Dikhhla Ja 5

India-Forums

   
Jhalak Dikhhla Ja 5
Jhalak Dikhhla Ja 5

Salman-Isha AT#3 -:- Aaja Nachle Mere Yaar Tu -:- (Page 115)

-Chandramukhi- IF-Sizzlerz

Joined: 21 October 2004
Posts: 12524

Posted: 14 September 2012 at 2:52am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

-MariaMars- IF-Sizzlerz
-MariaMars-
-MariaMars-

Joined: 26 January 2011
Posts: 14995

Posted: 14 September 2012 at 2:53am | IP Logged
Originally posted by togepe30

Originally posted by -HelloHiByeBye-

Nah it isha ritwik faceoff nextweek buahahha
Arey toh phir Veto ka kya fayda?? Veto means safe...then how will she dance off yaar?Confused
 
She gets Veto means no voting for her...shez safe...direct entry into semi finals
 
Shocked Isha Rithvik?? Yaar.. this is not fair at all.. Rithvik deserves to be in top 3...CryCry
-GayabCat- IF-Stunnerz
-GayabCat-
-GayabCat-

Joined: 02 January 2009
Posts: 38001

Posted: 14 September 2012 at 2:53am | IP Logged
Originally posted by togepe30

Originally posted by -HelloHiByeBye-

Nah it isha ritwik faceoff nextweek buahahha

</div>Arey toh phir Veto ka kya fayda?? Veto means safe...then how will she dance off yaar?Confused
<div>

She gets Veto means no voting for her...shez safe...direct entry into semi finals


Galti se isha ka naam keh diya
Faceoff between ritwik with rashmi/gc I think that wat I.knw
Nt isha..
-Chandramukhi- IF-Sizzlerz

Joined: 21 October 2004
Posts: 12524

Posted: 14 September 2012 at 2:53am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.
Starktastic IF-Stunnerz
Starktastic
Starktastic

Joined: 08 April 2010
Posts: 43189

Posted: 14 September 2012 at 2:54am | IP Logged
Originally posted by togepe30

Originally posted by NaDzGirl

@Vandu
Ahhh same here doll I was frustrated when I heard he's gay :( But I cheered up myself by watching the seasons all over again LOL
Dil behlaane ko khayal hi kaafi hai ghalibLOL

What's ghalib?
togepe30 IF-Stunnerz
togepe30
togepe30

Joined: 12 July 2005
Posts: 31116

Posted: 14 September 2012 at 2:54am | IP Logged
All the time I was talking abt KSG on that other topic I was scared of attack by the
 
KSG Protection Squad...Haha...Last time one came onto me the moment I took his name..they are everywhere...
 
And yes...thats what they call themselves...KSG and his fans are a standing joke in the bollywood forum...Now same is the case of IPK fans...ROFL...!
 
Bwood forum members are merciless...gosh...they bash people like hell...
-GayabCat- IF-Stunnerz
-GayabCat-
-GayabCat-

Joined: 02 January 2009
Posts: 38001

Posted: 14 September 2012 at 2:54am | IP Logged
Originally posted by -Chandramukhi-

Originally posted by -HelloHiByeBye-

Nah it isha ritwik faceoff nextweek buahahha


Ayesha, done with lectures and just peeking in !!!
peaking in
Class so boring
Turned ma chair around to view it on mobile lol

The following 2 member(s) liked the above post:

-Chandramukhi-Starktastic

Starktastic IF-Stunnerz
Starktastic
Starktastic

Joined: 08 April 2010
Posts: 43189

Posted: 14 September 2012 at 2:55am | IP Logged
Originally posted by -MariaMars-

Originally posted by togepe30

Originally posted by -HelloHiByeBye-

Nah it isha ritwik faceoff nextweek buahahha
Arey toh phir Veto ka kya fayda?? Veto means safe...then how will she dance off yaar?Confused
 
She gets Veto means no voting for her...shez safe...direct entry into semi finals
 
Shocked Isha Rithvik?? Yaar.. this is not fair at all.. Rithvik deserves to be in top 3...CryCry

Isha vs Rithvik? Yikes!! I want both in the finale

Gurmeet is sooo gonna win this guys

The following 1 member(s) liked the above post:

-Chandramukhi-

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Jhalak Dikhhla Ja 5 Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index