Nayi Umr Nayi Chunauti - Parvarrish - Agla Padav

India-Forums

   
Nayi Umr Nayi Chunauti - Parvarrish - Agla Padav
Nayi Umr Nayi Chunauti - Parvarrish - Agla Padav

More Dragging: New Article lol!!!!!!!!!!!!

lizzie1765 IF-Rockerz
lizzie1765
lizzie1765

Joined: 23 May 2011
Posts: 5502

Posted: 04 September 2012 at 6:03am | IP Logged

Cold war to continue betweenD'oh Sweety and Pinky in ParvarrishROFLROFL

plz guys comment on this LOLLOL, looks like more draggingROFL in this sibling fight track Ouch

already written about DJ's A Creative Unit's Parvarrish on Sony Entertainment Television focusing on teenage romance as well as on the prevalent difference of opinions between Sweety (Shweta Tiwari) and Pinky (Rupali Ganguly). The kids did try to wedge the gaps but all their efforts proved to be futile.D'ohCry

Now in the upcoming episodes,Shocked Raavi (Aanchal Munjal) and Nitin will go to watch a movieConfused. Sweety will spot the duo on their way back home.Sleepy She will be left stupefied and drag Raavi to her mother, Pinky. But tables will turn when instead of chiding Raavi, Pinky will support her, much to Sweety's disappointment. Shocked

On the other hand, on the occasion of Pinky and Jeet's (Vishal Singh) anniversary viewers will witness a cake cutting ceremony.Embarrassed Sweety will also be present at the do but her cold war with Pinky will be far from getting over.Cry




Edited by lizzie1765 - 04 September 2012 at 6:03am

The following 7 member(s) liked the above post:

nash_mash100prabhA HUGE FANswethasyam08Faraan92DelightedHeartdelightful.

Juhi007 Groupbie
Juhi007
Juhi007

Joined: 05 April 2012
Posts: 178

Posted: 04 September 2012 at 6:44am | IP Logged
OMG! D'oh 
its getting too much...! fed up of this sister rivalry. When will sweety stop her jassosi. ufff...!!!!! Ouch

The following 4 member(s) liked the above post:

100prabhlizzie1765Faraan92delightful.

Faraan92 IF-Stunnerz
Faraan92
Faraan92

Joined: 27 September 2009
Posts: 35044

Posted: 04 September 2012 at 7:33am | IP Logged
OMG.. Y Sweety G don t understand dat she should stop poking her nose itno other matters..D'ohbt i'm liking dis track coz my Sweety G is dere.. Day DreamingLOLROFL

Thankzz 4 sharing...Embarrassed


Edited by Faraan_4_Shweta - 04 September 2012 at 9:21am

The following 3 member(s) liked the above post:

100prabhlizzie1765delightful.

delightful. IF-Stunnerz
delightful.
delightful.

Joined: 11 December 2010
Posts: 26985

Posted: 04 September 2012 at 8:37am | IP Logged
Thanks for sharing Liz,
Aghrrr.. this continues Angry But what movie?!?! Shocked ROFL I would love to see them going for a horror movie where Raavi middle middle catches Nitin LOL But wrong info though Stern Smile

Anyway, main point:
The Dragging continues Stern Smile

The following 3 member(s) liked the above post:

100prabhlizzie1765Faraan92

lizzie1765 IF-Rockerz
lizzie1765
lizzie1765

Joined: 23 May 2011
Posts: 5502

Posted: 04 September 2012 at 9:14am | IP Logged
Originally posted by -Ridzzi-

Thanks for sharing Liz,
Aghrrr.. this continues Angry But what movie?!?! Shocked ROFL I would love to see them going for a horror movie where Raavi middle middle catches Nitin LOL But wrong info though Stern Smile
Anyway, main point:
The Dragging continues Stern Smile

red @: i know its sooo irritating , hey but guess what parvarish ranks have gone up soo happy from 34 it has become 29 StarParty
why not raaz 3 its scary LOLROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

100prabhDelightedHeartdelightful.

delightful. IF-Stunnerz
delightful.
delightful.

Joined: 11 December 2010
Posts: 26985

Posted: 04 September 2012 at 9:18am | IP Logged
Originally posted by lizzie1765

Originally posted by -Ridzzi-

Thanks for sharing Liz,
Aghrrr.. this continues Angry But what movie?!?! Shocked ROFL I would love to see them going for a horror movie where Raavi middle middle catches Nitin LOL But wrong info though Stern Smile
Anyway, main point:
The Dragging continues Stern Smile

red @: i know its sooo irritating , hey but guess what parvarish ranks have gone up soo happy from 34 it has become 29 StarParty
why not raaz 3 its scary LOLROFL


yes its increased Big smile
Raaz 3 is extra 'A' Stern Smile Scary + Too much ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

100prabhlizzie1765

smilebcz4yn Goldie
smilebcz4yn
smilebcz4yn

Joined: 19 May 2012
Posts: 2278

Posted: 04 September 2012 at 10:57am | IP Logged
Too much dragging now the brother-in-laws might fight too.

The following 2 member(s) liked the above post:

100prabhlizzie1765

100prabh Goldie
100prabh
100prabh

Joined: 20 September 2011
Posts: 2046

Posted: 04 September 2012 at 10:52pm | IP Logged
hahahah Sweety is not going too stop... wahh Sweety and her jasoosi Clap!!!But I am also liking this track becoz of SweetyEmbarrassed!!!!
Soo happy to see Parvarrish's rank went upBig smile... just hope that the TRP's also go up Smile and Shweta's rank has also gone up from 95 to 74Embarrassed!!!  


Edited by 100prabh - 04 September 2012 at 10:53pm

The following 2 member(s) liked the above post:

lizzie1765Faraan92

  • Page 1 of 1

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Hilarious Article:Nonsense television

Author: shyams   Replies: 3   Views: 1028

shyams 3 1028 06 December 2011 at 6:21am by ..Roopal..
Tellywood Queen Coming On Sony-Article

Author: Khilonaa   Replies: 0   Views: 603

Khilonaa 0 603 18 November 2011 at 11:58pm by Khilonaa

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index