Punar Vivah

India-Forums

   
Punar Vivah
Punar Vivah

SBS:Aman-Arti & jealous Yash OMGG:Written+Vid Updt (Page 6)

KinSanj IF-Stunnerz
KinSanj
KinSanj

BollyCurry Buzzer
Joined: 10 March 2006
Posts: 33957

Posted: 04 September 2012 at 7:10am | IP Logged
Originally posted by Euphoria.

Hee I don't know what to feel for Yash TBH. At times I am mad at him for bottling up his emotions and not saying anything. The next moment, I sympathise with him because the poor soul is suffering. I would still hope that his anger is not solely based on jealousy. Maybe like what you said, he is in denial that he is actually falling for Aarti. At the same time, he is in a conflict with himself because he claims that he can't fall in love again. If that was not enough, Aman's there to add to his woes. Collectively, it causes his 'patience dam' to break and that results in the flood of extreme emotions on his part. And together with all these, I hope something terrible had happened in Mumbai which ticked him off. At least it would be a little more logical that way than to just have his anger based on jealousy. LOL at the dinner bit, Yash is really a baby isn't he?! =P 
couldn't have been expressed in better words! that's exactly what yash is going thru...well after this segment i am sure yash probably waited for aarti at the dinner table assuming she'd be home soon so both can eat together...poor guy...LOL but it'll be cute to watch this

The following 1 member(s) liked the above post:

Euphoria.

Euphoria. IF-Sizzlerz
Euphoria.
Euphoria.

Joined: 23 September 2009
Posts: 14624

Posted: 04 September 2012 at 7:14am | IP Logged
Indeed bechara Yash! LOL I can't wait to see him flaring up when Aman decides to be touchy with Aarti. We have seen so many shades of Yash's character, can't wait to see his possessive side! Embarrassed And YES YES YES!! It's gonna be cute for sure. Can't wait for the episode to air! =D Sheesh I used 'can't wait' for like 3 times in this response. Surely does go to show how 'patient' I am! LOL

Edited by Euphoria. - 04 September 2012 at 7:13am

The following 1 member(s) liked the above post:

KinSanj

luv_lvndr IF-Dazzler
luv_lvndr
luv_lvndr

Joined: 02 June 2012
Posts: 3795

Posted: 04 September 2012 at 7:18am | IP Logged
T4s...love the sbs sgmnt...can see Yash jealousy...LOL
-Anarkali. IF-Veteran Member
-Anarkali.
-Anarkali.

Joined: 11 April 2010
Posts: 14860

Posted: 04 September 2012 at 7:23am | IP Logged
Thanks for sharing Jyo...,
Yash is jealous...,haha...,
KinSanj IF-Stunnerz
KinSanj
KinSanj

BollyCurry Buzzer
Joined: 10 March 2006
Posts: 33957

Posted: 04 September 2012 at 7:26am | IP Logged
Originally posted by Euphoria.

Indeed bechara Yash! LOL I can't wait to see him flaring up when Aman decides to be touchy with Aarti. We have seen so many shades of Yash's character, can't wait to see his possessive side! Embarrassed And YES YES YES!! It's gonna be cute for sure. Can't wait for the episode to air! =D Sheesh I used 'can't wait' for like 3 times in this response. Surely does go to show how 'patient' I am! LOL
haha i am gettign impatient too now ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

Euphoria.

fairy_tales IF-Sizzlerz
fairy_tales
fairy_tales

Joined: 21 January 2011
Posts: 11476

Posted: 04 September 2012 at 7:30am | IP Logged
TFS, they even said tht aman real intensions r also not clear till now, even think aman is not the same wht he looks thier is something ishy abt him. maybe he will get them close now, but later on notice abt the hidden truth of aarti first  marriage from her in laws and then blackmail her and tht time might b yash stands for aarti.

Edited by maya.sethi17 - 04 September 2012 at 7:29am
Shashi1984 IF-Dazzler
Shashi1984
Shashi1984

Joined: 09 March 2012
Posts: 3917

Posted: 04 September 2012 at 7:52am | IP Logged
I just want Yash confess that he loves Aarti.
ananda29 Goldie
ananda29
ananda29

Joined: 07 April 2011
Posts: 1227

Posted: 04 September 2012 at 7:56am | IP Logged
You mean it's the old trick in the book  jealousy...hmm whatever ...it sure was fun to look at the flirting between Aman and Aarti and not the push and shove and crying Aarti.
It's lovely to hear Aarti's laughter in the company of Aman for a change... yet Yash is our hero and we feel for him too... we are looking forward to hear and see Yash's  touching and crushing story now.

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Punar Vivah Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index