Balika Vadhu

India-Forums

   
Balika Vadhu
Balika Vadhu

AnSh- Start of new feelings (AT 19) (Page 22)

AnjanaYYZ IF-Stunnerz
AnjanaYYZ
AnjanaYYZ

Joined: 26 September 2008
Posts: 28669

Posted: 05 September 2012 at 1:07am | IP Logged
Naz - that's perfect cuz by rose lunch segment, Anandi is fine except for Jalebi.  So, J may just remain behind the trees...and A will think its her vehem and work even harder to connect with Shiv and Shekhars.ROFL

Edited by AnjanaYYZ - 05 September 2012 at 1:06am

The following 2 member(s) liked the above post:

SiriuslySujalMalika

-Ursh- IF-Stunnerz
-Ursh-
-Ursh-

Joined: 01 December 2010
Posts: 27006

Posted: 05 September 2012 at 1:07am | IP Logged
Originally posted by SiriuslySujal

LOL, Jags has indeed lost it. Yelling to himself on the street. And he still has that weird sense of entitlement... "Khud ka hospital hai mera!" (arre, kahan, bhai!?). I want to say "bechara", but then I also agree with Anjana that every time I think about all the horrible stuff he did to Anandi, I think he deserves way worse! Besides, the "bechara" shabd is kinda reserved for our Shivu Embarrassed LOL
Loved the Shekhars' cooking scene, by the way. Men shelling peas! Not something Anandi's ever come across in the Singh household. How she adapts to her new life after marriage is going to be really interesting...

Hey Naz Aww your using Sig I createdEmbarrassed 

Lol i laughed at that line about Jagya having his own hospital 

I agree with you Anandi's going to have a culture shock when shes married can't wait for ANSH Marriage 

The following 1 member(s) liked the above post:

SiriuslySujal

togepe30 IF-Stunnerz
togepe30
togepe30

Joined: 12 July 2005
Posts: 31116

Posted: 05 September 2012 at 1:07am | IP Logged
It wud be soo awesome if...
 
Shiv comes to pick up Anandi and just when they are seated in the jeep...Out comes Jagya and falls at Anandi's feet...
 
And Anandi is all scared at first and then goes - Jagya tum...Yaha kya kar rahe ho..
 
Bhikari goes on with his usual rant of another chance and Shiv-Anandi look at each other like "Omg...What a douche bag this guy is"...Hahaha..
 
And then Shiv forcibly separates Bhikari away and asks him to not trouble HIS FIANCE...And off they go !!Embarrassed


Edited by togepe30 - 05 September 2012 at 1:08am

The following 2 member(s) liked the above post:

lavySiriuslySujal

SiriuslySujal IF-Dazzler
SiriuslySujal
SiriuslySujal

Joined: 14 July 2005
Posts: 2566

Posted: 05 September 2012 at 1:08am | IP Logged
Originally posted by AnjanaYYZ

Naz - don't give the Shekhars too much credit... they were just shelling for show!  And Shiv was NOTROFLROFLROFL  He was making muh why they are shelling peas until he learnt his honewali was coming for lunchEvil Smile
 
 
Hahaha, I know!!! I wanted Daddu to tell him, "Jawan! Get down here and shell peas with us!" LOL But then I guess he's allergic, so he's exempt. xD Par agli baar he definitely needs to sit down with them and peel potatoes or whatever it is they do. There is a Swahili song about peeling potatoes which you might like, Anj... it's in my head now xD YouTube 'Chonga Viazi' if you can! LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

AnjanaYYZ

SiriuslySujal IF-Dazzler
SiriuslySujal
SiriuslySujal

Joined: 14 July 2005
Posts: 2566

Posted: 05 September 2012 at 1:11am | IP Logged
Originally posted by UrshP


Hey Naz Aww your using Sig I createdEmbarrassed 

Lol i laughed at that line about Jagya having his own hospital 

I agree with you Anandi's going to have a culture shock when shes married can't wait for ANSH Marriage 
Haha, yes, 'culture shock' is a good way to describe it! xD
 
 
And yes!!! Was waiting to catch you online so I could congratulate and thank you Big smile Embarrassed It was love at first sight for me and that siggy - excellent job Clap I was shocked no-one else had bagged it yet! One of my favourite songs in the world too Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

-Ursh-

-Ursh- IF-Stunnerz
-Ursh-
-Ursh-

Joined: 01 December 2010
Posts: 27006

Posted: 05 September 2012 at 1:16am | IP Logged
@Naz, Awww thanks a lot...Going to make Avi's too Still learning!

Lets see what happens waiting for tomorrows episode..

The following 1 member(s) liked the above post:

SiriuslySujal

AnjanaYYZ IF-Stunnerz
AnjanaYYZ
AnjanaYYZ

Joined: 26 September 2008
Posts: 28669

Posted: 05 September 2012 at 1:19am | IP Logged
Naz - hahahaha I will check out the swahili potato peeling song another time... now I ve to prep for courtDead  

Shiv is too nazook to peel btw...he will probably accidentally stab himself and make faces cuz he got a boobooEvil Smile

The following 2 member(s) liked the above post:

SiriuslySujaladi2512

SiriuslySujal IF-Dazzler
SiriuslySujal
SiriuslySujal

Joined: 14 July 2005
Posts: 2566

Posted: 05 September 2012 at 1:22am | IP Logged
Yes, do learn to make avis too! There's a significant dearth of them in the Creations thread... way more siggies than avis there. I would love to learn to make stuff, but photo editing software confuses the heck out of me... think I will stick to writing (and possibly VMs)! Smile
 
 
Today's episode should be good... hopefully we will get some AnSh!!!! If not today, then definitely tomorrow... Yay!!! Looking forward to seeing them alone together after the looong gap we've had Big smile

The following 1 member(s) liked the above post:

-Ursh-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Where r u AnSh Fans????

Author: AkDha_Fanatic   Replies: 8   Views: 3918

AkDha_Fanatic 8 3918 10 November 2011 at 9:48am by anshansh
will anandi start her samaj seva again ?

Author: anshansh   Replies: 0   Views: 507

anshansh 0 507 03 October 2011 at 11:05am by anshansh
Get trained to start a craft centre, Anandi

Author: sreevask   Replies: 2   Views: 704

sreevask 2 704 21 September 2011 at 1:06am by sreevask
Rocking start!

2

Author: KamalikaG   Replies: 15   Views: 2167

KamalikaG 15 2167 29 July 2011 at 11:22am by trendzy
serials do reflect real lifes feelings

Author: poongo88   Replies: 1   Views: 802

poongo88 1 802 29 April 2011 at 2:33pm by serialjunkie

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Balika Vadhu Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index