Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

India-Forums

   
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

My take on Future track..Kinda Convincing..Peep in (Page 3)

rosystar Senior Member
rosystar
rosystar

Joined: 01 August 2011
Posts: 233

Posted: 04 September 2012 at 12:10am | IP Logged
Unhappy...if its true,then thank God their Suhag raat didnt work out... ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

sprinkle2

sprinkle2 Goldie
sprinkle2
sprinkle2

Joined: 13 March 2012
Posts: 1833

Posted: 04 September 2012 at 12:10am | IP Logged
Originally posted by Flora3333

Originally posted by sprinkle2

Originally posted by Flora3333

I don't think this kind of weird thing will be shown on TV! Fans will kill the CVs/ PH! Confused Dead 

I know..Its just a joke dear! Tongue


I know! Scary joke though! LOLLOL

Hahah, Yes! LOL
sprinkle2 Goldie
sprinkle2
sprinkle2

Joined: 13 March 2012
Posts: 1833

Posted: 04 September 2012 at 12:11am | IP Logged
Originally posted by rosystar

Unhappy...if its true,then thank God their Suhag raat didnt work out... ROFL

Hahahaha! Shocked
I never thought about that! LOL
Good Job! You have deep Thoughts! ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

rosystarsprinkle

sprinkle2 Goldie
sprinkle2
sprinkle2

Joined: 13 March 2012
Posts: 1833

Posted: 04 September 2012 at 12:12am | IP Logged
Originally posted by shar1988

arnav has really strong bonds with both his sisters...ROFl, yeah its all about loving your didi

Hahahahhaah!
ragvir.fan IF-Sizzlerz
ragvir.fan
ragvir.fan

Joined: 22 October 2010
Posts: 22479

Posted: 04 September 2012 at 12:16am | IP Logged
lol..
Plz yaar dont make arshi bro-sis...
Not sounds good...
Dont mind...

The following 1 member(s) liked the above post:

sprinkle2

-lovestory- IF-Rockerz
-lovestory-
-lovestory-

Joined: 31 July 2010
Posts: 8192

Posted: 04 September 2012 at 12:24am | IP Logged
Originally posted by shar1988

arnav has really strong bonds with both his sisters...ROFl, yeah its all about loving your didi


oh god this reminds me of karan johars tag line "its all abt loving ur paraents" LOL kabhi khushi kabhi DiiiLOL jaan ne ke liye dekiye iss siblings ko kya naam doon.mon - fri sirf SP par Cool

The following 3 member(s) liked the above post:

sprinkle2ArHiLover-xalonebird

sprinkle2 Goldie
sprinkle2
sprinkle2

Joined: 13 March 2012
Posts: 1833

Posted: 04 September 2012 at 12:42am | IP Logged
Originally posted by ragvir.fan

lol..
Plz yaar dont make arshi bro-sis...
Not sounds good...
Dont mind...

Haha, Okay...
sprinkle2 Goldie
sprinkle2
sprinkle2

Joined: 13 March 2012
Posts: 1833

Posted: 04 September 2012 at 12:43am | IP Logged
Originally posted by -lovestory-

Originally posted by shar1988

arnav has really strong bonds with both his sisters...ROFl, yeah its all about loving your didi


oh god this reminds me of karan johars tag line "its all abt loving ur paraents" LOL kabhi khushi kabhi DiiiLOL jaan ne ke liye dekiye iss siblings ko kya naam doon.mon - fri sirf SP par Cool

Hahahah! LOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
For Some Positivity - Peep in!!!!

2 3 4

Author: ArHi_4ever   Replies: 25   Views: 3718

ArHi_4ever 25 3718 21 November 2011 at 11:18pm by LadyLaLa
FALL AND CATCH...IS THAT CONVINCING????

2

Author: -kri-   Replies: 11   Views: 1346

-kri- 11 1346 14 November 2011 at 10:19am by -kri-
For All People Bashing ASR - Pls peep in [edit]

2 3 4 5 6

Author: ArHi_4ever   Replies: 42   Views: 5389

ArHi_4ever 42 5389 03 November 2011 at 5:25am by ArHi_4ever
kinda doubt on la and anjali...

Author: .Saraa.   Replies: 1   Views: 724

.Saraa. 1 724 24 October 2011 at 3:28pm by Ipkknd-ki-fan1
most convincing reason for Arhi marriage plz read

2

Author: DiamondLife   Replies: 10   Views: 1842

DiamondLife 10 1842 17 October 2011 at 5:35am by anjani-pagli

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index