Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

Fate-Mate Thread FOUR Chapter 31 (Page 25)

jahnvi.luvs.ASR IF-Rockerz
jahnvi.luvs.ASR
jahnvi.luvs.ASR

Joined: 08 March 2012
Posts: 6350

Posted: 08 September 2012 at 1:25pm | IP Logged
A really looong update and an amazing one too...so much changed and got clear after this update...i had an idea about that voice to be of anji...but never thought it to be of nani...thank god its nani only...so whats the "gossip"...and i just wish that as a promise he does not ask her to leave him in future...thanks for fab update...congrats for new thread...happy anniversary...and thanks for pm:-) btw was listening to this song "dil yeh bekarar kyun h from players" and it was perfectly fitting to asr situation...btw when are you going to officially tell ur that asr is arnav...i just wish there is no twist to it...and i loved the "mr. Perfect" gift of khushi...really loved the ur effort to give us such superb updates:-)

Edited by jahnvi.luvs.ASR - 08 September 2012 at 1:28pm

The following 1 member(s) liked the above post:

karmachameleon

horizon123 Goldie
horizon123
horizon123

Joined: 10 July 2012
Posts: 1723

Posted: 08 September 2012 at 1:26pm | IP Logged

awesomeSmile. You have a unique writing style. Love the way u play with words.

Thanks for the update.
 

The following 1 member(s) liked the above post:

karmachameleon

deeswarna IF-Rockerz
deeswarna
deeswarna

Joined: 30 April 2012
Posts: 7996

Posted: 08 September 2012 at 1:30pm | IP Logged
the updates were simply mind-blowing, loved them:)
the person who arnav was talking was hid nani, i dont no y but i was thinking maybe it was his sister.
cant wait for the day when khushi will come to know that arnav is the hot boss whom she wants to make a bucket of coffee. lol
i so wanted to know the gossip khushi wanted to know!
oh khushi, she just made a huge promise, i hope she keeps it:)
plz plz plz a humble request plz continue soon, ur ff is getting really interesting!


Edited by deeswarna - 08 September 2012 at 1:29pm

The following 1 member(s) liked the above post:

karmachameleon

Sona257 IF-Rockerz
Sona257
Sona257

Joined: 04 March 2012
Posts: 8774

Posted: 08 September 2012 at 1:32pm | IP Logged
Loved ur writingskills..

The following 1 member(s) liked the above post:

karmachameleon

arhi_maneet Goldie
arhi_maneet
arhi_maneet

Joined: 26 December 2011
Posts: 1295

Posted: 08 September 2012 at 1:34pm | IP Logged
VERY NICE UPDATE.

The following 1 member(s) liked the above post:

karmachameleon

LeenaRocks IF-Dazzler
LeenaRocks
LeenaRocks

Joined: 25 December 2011
Posts: 3658

Posted: 08 September 2012 at 1:35pm | IP Logged
KC!!!!!

The MAHA EPISODE!!! LOL    that was so gud!!

was waiting for this update of urs for sooo long!!!!

that was one yummy a dish i gobbled up in one scoop!!! 

how can one be soo brilliant i say?

kudos to you for creating such beautiful characters ... Khushi and Arnav!!! and what more for doing a fabulous job in dialogue writing ... evry conversation... every dialogue.. is so beautifully written that it all comes alive in my mind as if watching a movie...

pls pls pls continue to write more and more... u have no idea what an immense pleasure u give me through ur FF... 

i am all HATS OFF TO U!!

Preets

The following 1 member(s) liked the above post:

karmachameleon

vrinda725 Senior Member
vrinda725
vrinda725

Joined: 03 July 2012
Posts: 335

Posted: 08 September 2012 at 1:36pm | IP Logged
thankyoou for such a long update :)))) 
plzz update the next soon .. will she ever come to no that his ASR is arnav singh raizada? :O i wonder ,no :P
plzz pm me as always! 

The following 1 member(s) liked the above post:

karmachameleon

ARSHI_FAN11 Senior Member
ARSHI_FAN11
ARSHI_FAN11

Joined: 02 February 2012
Posts: 499

Posted: 08 September 2012 at 1:37pm | IP Logged
Firstly, many congratulations on your anniversary !!! Party
Secondly, simply loved this update Heart finally the mystery of the person who Arnav talks to on Skype (which am so glad is his Naani !!!) is solved beautifully and then the mehndi stained shirt and then the black t-shirt - wow Wink  and last but the best Khushi's promise - aah haa - I wonder what will Arnav make her do in future... I am looking forward for at least one of them to acknowledge (even to just themselves) that they are head over heels in love with the other Blushing

Oh btw I just love it when you get so carried way and give us so many parts in a single update (I secretly pray sometimes that you reach part Z sometimes Dancing )

PS: I guess I did mention that I have a special corner for this story of your since it instantly transport me back to my teenage years Day Dreaming


Edited by ARSHI_FAN11 - 08 September 2012 at 1:38pm

The following 1 member(s) liked the above post:

karmachameleon

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
FF.manneet-**ANIMOSITY** Thread 1 pt 16 new thread

2 3 4 5 6 7 ... 152 153

Author: FireSafireFiree   Replies: 1218   Views: 323752

FireSafireFiree 1218 323752 25 August 2013 at 7:55am by PoojaSheth
MG FF:Limitless -Thread 3- NEW THREAD LINK PG1

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: maan-ki-sanjana   Replies: 1172   Views: 148396

maan-ki-sanjana 1172 148396 25 November 2012 at 12:42pm by FairyAngel12
FF-M&G-**ANIMOSITY** THREAD 3- link to thread 4

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: FireSafireFiree   Replies: 1173   Views: 228195

FireSafireFiree 1173 228195 29 November 2011 at 6:23am by jafrin
Siddhima-AR FF: Fate, O.S.C.Fate [Completed]

2 3 4 5 6 7 ... 38 39

Author: malluangel   Replies: 309   Views: 55392

malluangel 309 55392 14 October 2011 at 8:31am by sweetie_angel
FF-Enigma- THREAD 7 (thread 8 link on 1st page)

2 3 4 5 6 7 ... 137 138

Author: FireSafireFiree   Replies: 1102   Views: 155604

FireSafireFiree 1102 155604 05 July 2011 at 3:55am by khwaishfan

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index