Channel V Dil Dosti Dance

India-Forums

   
Channel V Dil Dosti Dance
Channel V Dil Dosti Dance

||TaaRey/VriMar Dreamland 15|| Mai Pareshaan <3 (Page 114)

-silhouette- IF-Dazzler
-silhouette-
-silhouette-

Joined: 18 July 2012
Posts: 4199

Posted: 10 September 2012 at 10:51am | IP Logged
Originally posted by saraasad22

Originally posted by fatima_tr

I was waiting for hoody wala Rey so desperately!
Why you do this to me CVs? Why? Cry

Mujhe hoody wala Rey chahiye! NOW!
 
totally agree with u was desperately waiting for it but wat we got was sooo disappointing i wanna see hawt rey with the hoody puting he screen on fire


Bass promo se kaam chalo LOL I 've seen that a bajillion times Cry

-silhouette- IF-Dazzler
-silhouette-
-silhouette-

Joined: 18 July 2012
Posts: 4199

Posted: 10 September 2012 at 10:52am | IP Logged
Originally posted by LoveTaaRey

Originally posted by fatima_tr

Correction Ritika! Fatis Cutie Pie Vrinda* ROFL

Kill me... okay I'll shut up LOL

ohhh yea plzz shut up :P


Chalo chalo kaam karo apna LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

maneesha_sanker

-PixieDust- IF-Sizzlerz
-PixieDust-
-PixieDust-

Joined: 15 July 2012
Posts: 11257

Posted: 10 September 2012 at 10:52am | IP Logged
Originally posted by LoveTaaRey

Originally posted by Ana_Taarey

Originally posted by LoveTaaRey

fatzzz we think alike we both said hi manii at the same time 
we are twins hahahha

Red highlited words


Beauty and the beast

and wid beauty i mean faatz..fr others..no guessing..we all knw..ROFLROFLROFL

ohhh please we dont need ur comment here :P LOL u mean fatz is beast omggg

Chashmuddin Khala

check i said Faati is beauty
and y ur getting jelly??
i dint mention u anywhre so chill bbz


UR INSECURE
DUNNO WAT FOR??? (no sarcasm just singing a song)

ROFLROFLROFLROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

-silhouette-Loveurlife1

-silhouette- IF-Dazzler
-silhouette-
-silhouette-

Joined: 18 July 2012
Posts: 4199

Posted: 10 September 2012 at 10:53am | IP Logged
Originally posted by RitikaLoveAmar

Originally posted by fatima_tr

Correction Ritika! Fatis Cutie Pie Vrinda* ROFL

Kill me... okay I'll shut up LOL


Damn 1ce again Correction
LOL


Please naaa! Let me have this one xD

The following 1 member(s) liked the above post:

...Ritzy...

Loveurlife1 IF-Sizzlerz
Loveurlife1
Loveurlife1

Joined: 21 March 2009
Posts: 13041

Posted: 10 September 2012 at 10:53am | IP Logged
ohhh dont make fun of me m new new here my :( u ppl are sooo bad m leaving 

The following 1 member(s) liked the above post:

-PixieDust-

-silhouette- IF-Dazzler
-silhouette-
-silhouette-

Joined: 18 July 2012
Posts: 4199

Posted: 10 September 2012 at 10:54am | IP Logged
Originally posted by LoveTaaRey

hey sara u look new here hi my name is annie wot ur name ?


Not again...ughhh. Thakti nahi ho tum 'annie' Sleepy

The following 2 member(s) liked the above post:

Loveurlife1PreciousHeart

Forum.Maniac IF-Rockerz
Forum.Maniac
Forum.Maniac

Joined: 14 October 2011
Posts: 7491

Posted: 10 September 2012 at 10:54am | IP Logged
Originally posted by saraasad22

Originally posted by fatima_tr

<font color="#ff0000">I was waiting for hoody wala Rey sodesperately!Why you do this to me CVs? Why?Cry

Mujhe hoody wala Rey chahiye! NOW!</font>
<img src="http://www.pic4ever.com/images/tantrumsmiley.gif" alt="" />

</div>
totally agree with u was desperately waiting for it but wat we got was sooo disappointingCryi wanna see hawt rey with the hoody puting he screen on fireWinkBig smile

<div>
Hoody wala Rey Day Dreaming Mujhe bhi chahiye

The following 2 member(s) liked the above post:

Loveurlife1PreciousHeart

PreciousHeart IF-Sizzlerz
PreciousHeart
PreciousHeart

Joined: 05 May 2012
Posts: 12724

Posted: 10 September 2012 at 10:54am | IP Logged
Originally posted by LoveTaaRey

Originally posted by saraasad22

Originally posted by fatima_tr

I was waiting for hoody wala Rey so desperately!
Why you do this to me CVs? Why? Cry

Mujhe hoody wala Rey chahiye! NOW!
 
totally agree with u was desperately waiting for it but wat we got was sooo disappointing i wanna see hawt rey with the hoody puting he screen on fire

hey sara u look new here hi my name is annie wot ur name ?
hey annieBig smile actually not really new as i join 3 4 months back for taarey but actually ffirst time interacting with u Big smile n my naame is saraBig smile


Edited by saraasad22 - 10 September 2012 at 10:53am

The following 1 member(s) liked the above post:

Loveurlife1

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Channel V Dil Dosti Dance Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index