Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Writings and Ramblings *Invites Only* (Page 91)

.x-bumblebee-x. IF-Sizzlerz
.x-bumblebee-x.
.x-bumblebee-x.

Joined: 06 November 2011
Posts: 20052

Posted: 10 September 2012 at 4:21am | IP Logged
Originally posted by jessicad

Originally posted by .._sonii_..

Originally posted by jessicad

Originally posted by SamiyaIPKKND

Originally posted by secretsurprise

Please PM me and jess about D WOMAN

which woman Confused

The woman di. 'THE WOMAN' LOL
The one that demands likes 
 
What does she beg ?
 
Please Mujhe Like Karo .. Thumbs Up
 
Ergh It remindes me of a Person on FB ..
They Go on Chat and ask everyone that is online to like her status..
About Love or some Song Lyrics ..

yeah I get that a lot of times too. and the status turns out to be the most lame thing you've ever read, and you sit there wondering why did I waste a minute reading this LOL
 
aha exactly .. and if you don't like it .. They will ask again and again until you LIKE the damn thing !!Ouch

The following 2 member(s) liked the above post:

jessicadSamiyaIPKKND

jessicad IF-Rockerz
jessicad
jessicad

Joined: 04 December 2011
Posts: 6693

Posted: 10 September 2012 at 4:22am | IP Logged
Originally posted by SamiyaIPKKND

Originally posted by jessicad

Originally posted by SamiyaIPKKND

Originally posted by jessicad

Originally posted by SamiyaIPKKND

Originally posted by jessicad

Originally posted by lazyleaves

I am about to start the thread :) I will let you know as and when it is ready and then you can res. I am gonna res first for the index and then you can res fine?

OMG OMG I WANNA RES TOO WHATS IT FOR

sequel for destroyed 

I just only resd for destroyed today! but I will res nonetheless!! :D

but only after me

Finders of first spot, keepers ROFL

teriii to... LOL

LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

SamiyaIPKKND

.x-bumblebee-x. IF-Sizzlerz
.x-bumblebee-x.
.x-bumblebee-x.

Joined: 06 November 2011
Posts: 20052

Posted: 10 September 2012 at 4:23am | IP Logged
Any New Spoilers ?

The following 2 member(s) liked the above post:

jessicadSamiyaIPKKND

jessicad IF-Rockerz
jessicad
jessicad

Joined: 04 December 2011
Posts: 6693

Posted: 10 September 2012 at 4:24am | IP Logged
Originally posted by .._sonii_..

Originally posted by jessicad

Originally posted by .._sonii_..

Originally posted by jessicad

Originally posted by SamiyaIPKKND

Originally posted by secretsurprise

Please PM me and jess about D WOMAN

which woman Confused

The woman di. 'THE WOMAN' LOL
The one that demands likes 
 
What does she beg ?
 
Please Mujhe Like Karo .. Thumbs Up
 
Ergh It remindes me of a Person on FB ..
They Go on Chat and ask everyone that is online to like her status..
About Love or some Song Lyrics ..

yeah I get that a lot of times too. and the status turns out to be the most lame thing you've ever read, and you sit there wondering why did I waste a minute reading this LOL
 
aha exactly .. and if you don't like it .. They will ask again and again until you LIKE the damn thing !!Ouch

LOL
jessicad IF-Rockerz
jessicad
jessicad

Joined: 04 December 2011
Posts: 6693

Posted: 10 September 2012 at 4:24am | IP Logged
Originally posted by .._sonii_..

Any New Spoilers ?

dont want any atm 

The following 1 member(s) liked the above post:

.x-bumblebee-x.

SamiyaIPKKND IF-Sizzlerz
SamiyaIPKKND
SamiyaIPKKND

Joined: 22 October 2011
Posts: 21568

Posted: 10 September 2012 at 4:25am | IP Logged
Originally posted by .._sonii_..

Any New Spoilers ?

yes ASR fell in love with a girl named Samiya

He left khushi for her...Khushi married NK... 

The following 2 member(s) liked the above post:

jessicad.x-bumblebee-x.

jessicad IF-Rockerz
jessicad
jessicad

Joined: 04 December 2011
Posts: 6693

Posted: 10 September 2012 at 4:28am | IP Logged
Originally posted by SamiyaIPKKND

Originally posted by .._sonii_..

Any New Spoilers ?

yes ASR fell in love with a girl named Samiya

He left khushi for her...Khushi married NK... 

And then jessica sends jeej after ASR who puts sense into ASR that jessica is the one for him LOL, and ASR leaves samiya for jessica at the request of jeej, who then lives happily ever after with samiya and jessica with her Anie boy Embarrassed

The following 2 member(s) liked the above post:

SamiyaIPKKND.x-bumblebee-x.

jessicad IF-Rockerz
jessicad
jessicad

Joined: 04 December 2011
Posts: 6693

Posted: 10 September 2012 at 4:29am | IP Logged
Oh Khushi never comes into picture ever again ROFL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
samgeethamaral CC Part 9 [ Invites only ] Only "

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: thambu   Replies: 1199   Views: 82665

thambu 1199 82665 05 July 2017 at 3:17am by thambu
IBL CC #18 (Invites Only) Feeling 'Sanskari' :P

2 3 4 5 6 7 ... 36 37

Author: -Alohomora-   Replies: 293   Views: 38122

-Alohomora- 293 38122 03 January 2014 at 11:43pm by -Alohomora-
Amicable Gleam Thread#3 Invites Only..

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Sangs-   Replies: 1199   Views: 42249

-Sangs- 1199 42249 09 February 2013 at 1:52pm by -lazybee-
| Incognito Critics 104 | Invites Only |

2 3 4 5 6 7 ... 87 88

Author: Ishan.   Replies: 696   Views: 54145

Ishan. 696 54145 28 December 2012 at 2:23pm by wanker
<3 Krazzy 4 CC#4<3 *Invites Only*

2 3 4 5 6 7 ... 69 70

Author: aish_punk   Replies: 555   Views: 21521

aish_punk 555 21521 28 November 2012 at 8:12am by somergasm.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index