Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

~H.G.O.R.C~#165--invites only-- (Page 82)

SomethingRandom IF-Addictz
SomethingRandom
SomethingRandom

Joined: 18 July 2011
Posts: 75018

Posted: 03 September 2012 at 1:40pm | IP Logged
Amrika mein bhi Holidays sucks but not If u have IF Wink EmbarrassedEvil SmileROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

.FearlessSoul...Prinzy..

..Prinzy.. IF-Achieverz
..Prinzy..
..Prinzy..

Joined: 04 June 2011
Posts: 101717

Posted: 03 September 2012 at 1:40pm | IP Logged
Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by ..MissBindaas..

haha LOL is second home for me  EmbarrassedEvil SmileROFL kuch feel nahi hota  EmbarrassedEvil SmileROFL 
it became second home for me as well Embarrassed Evil Smile ROFL not gonna leave this place Dancing
IF rockx  EmbarrassedEvil SmileROFL just for HGORC ROFL other stuff is all crap EmbarrassedEvil SmileROFL
i so agree Embarrassed Evil Smile ROFL BTW yeh HGORC name kis ne diya honga Ermm

The following 2 member(s) liked the above post:

SomethingRandom.FearlessSoul.

SomethingRandom IF-Addictz
SomethingRandom
SomethingRandom

Joined: 18 July 2011
Posts: 75018

Posted: 03 September 2012 at 1:41pm | IP Logged
Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by ..MissBindaas..

haha LOL is second home for me  EmbarrassedEvil SmileROFL kuch feel nahi hota  EmbarrassedEvil SmileROFL 
it became second home for me as well Embarrassed Evil Smile ROFL not gonna leave this place Dancing
IF rockx  EmbarrassedEvil SmileROFL just for HGORC ROFL other stuff is all crap EmbarrassedEvil SmileROFL
i so agree Embarrassed Evil Smile ROFL BTW yeh HGORC name kis ne diya honga Ermm
purane CC owner ne shayad hume kya lena dena  EmbarrassedEvil SmileROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

..Prinzy..

..Prinzy.. IF-Achieverz
..Prinzy..
..Prinzy..

Joined: 04 June 2011
Posts: 101717

Posted: 03 September 2012 at 1:41pm | IP Logged
Originally posted by -Heartbreaker-

Originally posted by prinzylvsKaSh

LT HOF phir se back do u knw Cool Embarrassed Evil Smile ROFL
nope i didn't knew.. haha so cool Cool Crazy Rabbit EmoticonROFL first  place mein kon hai?
ha ha jake dek na bitwa tum bhi 3rd pe thi ab pata nahi 4 5 pe hongi Embarrassed Evil Smile ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

SomethingRandom.FearlessSoul.

.FearlessSoul. IF-Addictz
.FearlessSoul.
.FearlessSoul.

Joined: 19 September 2011
Posts: 50166

Posted: 03 September 2012 at 1:42pm | IP Logged
Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by -Heartbreaker-

Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by ..MissBindaas..

haha LOL is second home for me  EmbarrassedEvil SmileROFL kuch feel nahi hota  EmbarrassedEvil SmileROFL 
it became second home for me as well Embarrassed Evil Smile ROFL not gonna leave this place Dancing
same here dudes  Crazy Rabbit EmoticonROFL
i feel so lucky to find this place never ever thought ki my holidays will be this rocking...bach gayi warna UK main holidays bohot boring hoti hAIEmbarrassed Evil Smile ROFL
actually I-F is not a fun place this CC is Evil SmilePartyROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

SomethingRandom..Prinzy..

..Prinzy.. IF-Achieverz
..Prinzy..
..Prinzy..

Joined: 04 June 2011
Posts: 101717

Posted: 03 September 2012 at 1:42pm | IP Logged
Originally posted by -Heartbreaker-

Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by -Heartbreaker-

Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by -Heartbreaker-

Monkey Emoticon Cici  
WB LT Hug
yaar kitte gayi thi Crazy Rabbit Winks
dank u  Crazy Rabbit EmoticonHugROFL mera kuch personal issues chal raha hai Dead Crazy Rabbit Emoticon
OMG aisa hi lag raha tha Ouch
i hope sab jaldi thik ho jaye Hug
i hope so too Ouch but iss bar bohot bada problem haiOuch
lekin ek na ek din sab thik toh hota hi hai na Approve

The following 1 member(s) liked the above post:

.FearlessSoul.

SomethingRandom IF-Addictz
SomethingRandom
SomethingRandom

Joined: 18 July 2011
Posts: 75018

Posted: 03 September 2012 at 1:42pm | IP Logged
i will never forget this Saturday, Sunday and Today in my life  EmbarrassedEvil SmileROFL haha  EmbarrassedEvil SmileROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

.FearlessSoul...Prinzy..

..Prinzy.. IF-Achieverz
..Prinzy..
..Prinzy..

Joined: 04 June 2011
Posts: 101717

Posted: 03 September 2012 at 1:43pm | IP Logged
Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by ..MissBindaas..

haha LOL is second home for me  EmbarrassedEvil SmileROFL kuch feel nahi hota  EmbarrassedEvil SmileROFL 
it became second home for me as well Embarrassed Evil Smile ROFL not gonna leave this place Dancing
IF rockx  EmbarrassedEvil SmileROFL just for HGORC ROFL other stuff is all crap EmbarrassedEvil SmileROFL
i so agree Embarrassed Evil Smile ROFL BTW yeh HGORC name kis ne diya honga Ermm
purane CC owner ne shayad hume kya lena dena  EmbarrassedEvil SmileROFL
bus thoda cool name hai Embarrassed Evil Smile ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

SomethingRandom

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
IBL CC #18 (Invites Only) Feeling 'Sanskari' :P

2 3 4 5 6 7 ... 36 37

Author: -Alohomora-   Replies: 293   Views: 37688

-Alohomora- 293 37688 03 January 2014 at 11:43pm by -Alohomora-
Peregine Falcons Galz CC # 6 *INVITES ONLY*

2 3 4 5 6 7 ... 76 77

Author: meluvsrk   Replies: 610   Views: 37502

meluvsrk 610 37502 26 May 2013 at 4:54pm by P.Kamaljit.Sean
Amicable Gleam Thread#3 Invites Only..

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Sangs-   Replies: 1199   Views: 41796

-Sangs- 1199 41796 09 February 2013 at 1:52pm by -lazybee-
Abusers#33 | Invites Only

2 3 4 5 6 7 ... 35 36

Author: isomers   Replies: 286   Views: 16038

isomers 286 16038 09 February 2013 at 12:48pm by ..-Jia-..
| Incognito Critics 104 | Invites Only |

2 3 4 5 6 7 ... 87 88

Author: Ishan.   Replies: 696   Views: 52895

Ishan. 696 52895 28 December 2012 at 2:23pm by wanker

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index