Suggestions / Comments
Suggestions / Comments

India-Forums

   

Please allow members to edit their poll options (Page 4)

.Heisenberg Senior Member
.Heisenberg
.Heisenberg

Joined: 17 August 2012
Posts: 251

Posted: 25 September 2012 at 12:24pm | IP Logged
Oh nooo... Dex you are exposed, what you gonna do?? CryCry ... your world has come to an end Cry... there is nothing more to live for Cry ... what you gonna do? Cry ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

Dexterkilaila

Dexterkilaila IF-Sizzlerz
Dexterkilaila
Dexterkilaila

Joined: 16 June 2012
Posts: 18196

Posted: 25 September 2012 at 12:29pm | IP Logged
Originally posted by .Heisenberg

Oh nooo... Dex you are exposed, what you gonna do?? CryCry ... your world has come to an end Cry... there is nothing more to live for Cry ... what you gonna do? Cry ROFL


I'm going to go home and "pray" on the behalf of this tormented soul and hope that he gets laid soon.Cry Seriously...his obsession with exposing me is beyond crazy. LOLLOL


Apparently this dufus is sending PMs around to people with the heading "Dexter exposed"...SB just told me...obviously everyone is ignoring this jobless moron. LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

.Heisenberg

.Heisenberg Senior Member
.Heisenberg
.Heisenberg

Joined: 17 August 2012
Posts: 251

Posted: 25 September 2012 at 12:49pm | IP Logged
[QUOTE=Dexterkilaila]
I'm going to go home and "pray" on the behalf of this tormented soul and hope that he gets laid soon.Cry Seriously...his obsession with exposing me is beyond crazy. LOLLOL


Apparently this dufus is sending PMs around to people with the heading "Dexter exposed"...SB just told me...obviously everyone is ignoring this jobless moron. LOL
[/QUOTE

ROFL... Dex, don't waste your prayers on this chutiya... he is sending PMs around, but no-one is interested, just last night someone who he sent a PM to told me that they don't give a shit about the tweets... so much for exposition ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

Dexterkilaila

Dexterkilaila IF-Sizzlerz
Dexterkilaila
Dexterkilaila

Joined: 16 June 2012
Posts: 18196

Posted: 25 September 2012 at 12:55pm | IP Logged
Originally posted by .Heisenberg

[QUOTE=Dexterkilaila]
I'm going to go home and "pray" on the behalf of this tormented soul and hope that he gets laid soon.Cry Seriously...his obsession with exposing me is beyond crazy. LOLLOL


Apparently this dufus is sending PMs around to people with the heading "Dexter exposed"...SB just told me...obviously everyone is ignoring this jobless moron. LOL
[/QUOTE

ROFL... Dex, don't waste your prayers on this chutiya... he is sending PMs around, but no-one is interested, just last night someone who he sent a PM to told me that they don't give a shit about the tweets... so much for exposition ROFL


Yeah...thankfully members know not to believe newbies with propaganda against an old veteran member. The only people who will buy his exposition are ones that have issues with me. And even then...nobody gives  a shit about past issues. Not only has no one paid any heed to him, he also has failed at getting me off this site. LOLLOL



I'm curious though. How come this person is not posting the date and times of my tweets. Is he trying to make people believe that these are recent tweets and not ones from several months ago?LOLLOL
.Heisenberg Senior Member
.Heisenberg
.Heisenberg

Joined: 17 August 2012
Posts: 251

Posted: 25 September 2012 at 1:01pm | IP Logged
Originally posted by Dexterkilaila


Yeah...thankfully members know not to believe newbies with propaganda against an old veteran member. The only people who will buy his exposition are ones that have issues with me. And even then...nobody gives  a shit about past issues. Not only has no one paid any heed to him, he also has failed at getting me off this site. LOLLOL



I'm curious though. How come this person is not posting the date and times of my tweets. Is he trying to make people believe that these are recent tweets and not ones from several months ago?LOLLOL


even the people you fought with in the past don't care, apart from Xaffron, no-one else has appreciated his efforts, so a grand total of 1... wow, what an achievement. LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Dexterkilaila

Dexterkilaila IF-Sizzlerz
Dexterkilaila
Dexterkilaila

Joined: 16 June 2012
Posts: 18196

Posted: 25 September 2012 at 1:20pm | IP Logged
Originally posted by .Heisenberg

Originally posted by Dexterkilaila


Yeah...thankfully members know not to believe newbies with propaganda against an old veteran member. The only people who will buy his exposition are ones that have issues with me. And even then...nobody gives  a shit about past issues. Not only has no one paid any heed to him, he also has failed at getting me off this site. LOLLOL



I'm curious though. How come this person is not posting the date and times of my tweets. Is he trying to make people believe that these are recent tweets and not ones from several months ago?LOLLOL


even the people you fought with in the past don't care, apart from Xaffron, no-one else has appreciated his efforts, so a grand total of 1... wow, what an achievement. LOL



Nah...Xaffron is cool too...he just gets angry really quick...just like me.LOL

Apart from that hag (who I've already dealt with on twitter in an eye for an eye fashion Approve), nobody cares about these tweets.


On that note, I know I sound like a broken record that keeps going back and forth but I really want to say sorry to you, Xaffron. I have been feeling bad about this blow up between you and me. I believe you when you say you're not the MID. I know you're not this creep. I just accused you of being one yesterday despite my apology the other day because you were pissing me off by siding with this creepy MID. So I am very sorry about that. I am also sorry about my nasty tweets about you...you know I have anger issues but I did delete those tweets when I cooled down. Unfortunately though, this creepy Satya stalker saw them and copied and pasted them before I had a chance to delete them. What a creep this man is. But yes...as of now...I have nothing against you because blow up is behind me and today's a new day. So I wish you the best from here onwards. Big smile


In any case, this Satya's exposition has failed completely and he will never get the best of me. So he can keep torturing himself by trying to hack my twitter account. LOLLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

.HeisenbergThe-Voice

-SalShah4eva- IF-Achieverz
-SalShah4eva-
-SalShah4eva-

Joined: 13 March 2006
Posts: 125770

Posted: 25 September 2012 at 1:33pm | IP Logged
I agree Thumbs Up

The following 1 member(s) liked the above post:

Dexterkilaila

-SalShah4eva- IF-Achieverz
-SalShah4eva-
-SalShah4eva-

Joined: 13 March 2006
Posts: 125770

Posted: 25 September 2012 at 1:34pm | IP Logged
Originally posted by vijay

Yes.. its a good suggestion and we will work on it.

Regards,
Vijay
Cool

The following 1 member(s) liked the above post:

Dexterkilaila

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
My posts options!

Author: SobtiObsession   Replies: 9   Views: 644

SobtiObsession 9 644 17 January 2010 at 3:04am by SobtiObsession
options below the avtar..

Author: UnderControl.   Replies: 3   Views: 391

UnderControl. 3 391 21 October 2009 at 11:19am by Ishan.
please please please help

Author: shruti_5   Replies: 5   Views: 871

shruti_5 5 871 09 December 2007 at 8:29am by x-lima96-x
Poll Options

Author: smallwonder   Replies: 2   Views: 355

smallwonder 2 355 24 October 2007 at 12:24pm by kmishra
Search Options

Author: Shreerama   Replies: 1   Views: 342

Shreerama 1 342 07 October 2007 at 6:36pm by ronnie sandhu

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Suggestions / Comments Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index