Members Lounge
Members Lounge

India-Forums

   

According To You!! (Page 5)

-Ursh- IF-Sizzlerz
-Ursh-
-Ursh-

Joined: 01 December 2010
Posts: 22219

Posted: 25 August 2012 at 11:42pm | IP Logged
Jennifer aniston Maybe lol

Best Actor
luckyp Goldie
luckyp
luckyp

Joined: 21 January 2012
Posts: 1453

Posted: 25 August 2012 at 11:50pm | IP Logged
Robert de Niro

Best Comic Actor Hollywood  ?


Edited by luckyp - 26 August 2012 at 12:19am
-Ursh- IF-Sizzlerz
-Ursh-
-Ursh-

Joined: 01 December 2010
Posts: 22219

Posted: 26 August 2012 at 12:15am | IP Logged
hmm...there are lots ben stiller maybe

best Car
luckyp Goldie
luckyp
luckyp

Joined: 21 January 2012
Posts: 1453

Posted: 26 August 2012 at 12:22am | IP Logged
Yeah Ben Stiller is cool , 

Car : my fav is Ferrari 

Best Author ( Children's books : English )
-Ursh- IF-Sizzlerz
-Ursh-
-Ursh-

Joined: 01 December 2010
Posts: 22219

Posted: 26 August 2012 at 12:34am | IP Logged
hmmm...Raldalh

I think thats how you spell his name

best hindi movie
luckyp Goldie
luckyp
luckyp

Joined: 21 January 2012
Posts: 1453

Posted: 26 August 2012 at 12:54am | IP Logged
Dunno Raldah , 

Best Hindi  Movie : My fav is :  Deewar

Best Indian Director  ? ( any lang )
-Ursh- IF-Sizzlerz
-Ursh-
-Ursh-

Joined: 01 December 2010
Posts: 22219

Posted: 26 August 2012 at 1:35am | IP Logged
hmmm hard one... karan Johar

Best Drink
luckyp Goldie
luckyp
luckyp

Joined: 21 January 2012
Posts: 1453

Posted: 26 August 2012 at 5:02am | IP Logged
KJO mine too , Big smile 

Best drink : for me , milk shake with ice cream ..

Best Food ( Indian )

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
who according to u is the most beautiful actress?

2 3 4 5 6 7 8 9 10

Author: Shipra_S   Replies: 75   Views: 4717

Shipra_S 75 4717 06 June 2011 at 10:30pm by _YuviFanatic_
Who according to you is the most popular....

2 3 4

Author: Shipra_S   Replies: 24   Views: 1117

Shipra_S 24 1117 28 January 2011 at 12:38am by BElieveYOUrself
Best HiNDi Song According To Yoou?

2 3 4

Author: xox.iloveyou   Replies: 25   Views: 1902

xox.iloveyou 25 1902 12 July 2009 at 10:59pm by divyankat
Baby's age according to mother... PLZ REA

Author: neha9   Replies: 2   Views: 383

neha9 2 383 25 June 2006 at 5:56am by vinit_fan
Your Personality According To Your Names!

2 3

Author: sana_usa   Replies: 17   Views: 6163

sana_usa 17 6163 13 February 2005 at 8:06am by jazmine

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Members Lounge Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index