Dekha Ek Khwaab

India-Forums

   
Dekha Ek Khwaab
Dekha Ek Khwaab

SS The way of Love..ch 27 pg 140 note pg 139 (Page 101)

--Zinay-- IF-Rockerz
--Zinay--
--Zinay--

Joined: 18 June 2012
Posts: 5473

Posted: 07 March 2013 at 7:25am | IP Logged
Originally posted by snowdream

Originally posted by huma12.

Originally posted by -Zina-

Originally posted by huma12.

Originally posted by snowdream

Originally posted by -Zina-

Originally posted by snowdream

Originally posted by -Zina-

meko update ka pm hi nai kia Cry

zinu haven't updated fully..just 1/4th...Huma was asking me many a times and hence wrote a bit last ni8 which i updated


update full tonightCry

k i'll but u pls continue ur stories



yes zaini plz dont leave ur story like this plz continue them 4 our sake Cry


acha ronay ka naiLOL i will continue!!
drama queenLOL


yipeee zainiii man gayeee
humara drama challl gayaaa <img src="http://www.laymarks.com/l/m/m027.gif" alt="" />


acha to ye drama tha, hmm

huma12. IF-Dazzler
huma12.
huma12.

Joined: 11 March 2012
Posts: 4638

Posted: 07 March 2013 at 11:51am | IP Logged
Originally posted by -Zina-

Originally posted by snowdream

Originally posted by huma12.

Originally posted by -Zina-

Originally posted by huma12.

Originally posted by snowdream

Originally posted by -Zina-

Originally posted by snowdream

Originally posted by -Zina-

meko update ka pm hi nai kia Cry

zinu haven't updated fully..just 1/4th...Huma was asking me many a times and hence wrote a bit last ni8 which i updated


update full tonightCry

k i'll but u pls continue ur stories



yes zaini plz dont leave ur story like this plz continue them 4 our sake Cry


acha ronay ka naiLOL i will continue!!
drama queenLOL


yipeee zainiii man gayeee <img src="http://www.laymarks.com/l/m/m121.gif" alt="" />
humara drama challl gayaaa <img src="http://www.laymarks.com/l/m/m027.gif" alt="" />


acha to ye drama tha, hmm


dekh lay zaini tere update kay liye main acter bn gaye Wink LOL
MAHI1198 Goldie
MAHI1198
MAHI1198

Joined: 20 July 2012
Posts: 2486

Posted: 08 March 2013 at 10:12am | IP Logged
haye finally manveer are gonna be happy...
loved it loads yar...
huma12. IF-Dazzler
huma12.
huma12.

Joined: 11 March 2012
Posts: 4638

Posted: 08 March 2013 at 10:26am | IP Logged
comment edited on 101

The following 1 member(s) liked the above post:

princessSonia

snowdream IF-Stunnerz
snowdream
snowdream

Joined: 20 December 2011
Posts: 26547

Posted: 08 March 2013 at 10:27am | IP Logged
Originally posted by MAHI1198

haye finally manveer are gonna be happy...
loved it loads yar...
thanks dearBig smile
MAHI1198 Goldie
MAHI1198
MAHI1198

Joined: 20 July 2012
Posts: 2486

Posted: 08 March 2013 at 10:48am | IP Logged
Originally posted by snowdream

Originally posted by MAHI1198

haye finally manveer are gonna be happy...
loved it loads yar...
thanks dearBig smile
welcum or plz plz apna love vs fate bhi jaldi update karnaWink
sanah12 Goldie
sanah12
sanah12

Joined: 15 February 2013
Posts: 1427

Posted: 08 March 2013 at 12:56pm | IP Logged
loved it! It was a fabulous update. Do continue soon.
snowdream IF-Stunnerz
snowdream
snowdream

Joined: 20 December 2011
Posts: 26547

Posted: 09 March 2013 at 2:52am | IP Logged
Originally posted by huma12.

hiii jijiii
any body at homee
awsssmmm starttt jijiii
uday in full on naughty modee
uday self talkkk wasss awsssmmm
uday say manyata wifeyy
chaluu finalyyy uday kay dimag ki batiii jal gayeee
uday nay manyata ka hath pakraaa
eager to read manyata's reaction
but kahi yahan action ka reaction na ho jaye
uday nay manayta ku hug kiyaaa
manveer sceneee wasss sooo sweetttt awww


manyata is right on her side after what uday did to her how can she forgive him soo easilyy
dadi ku daubt hu gayaaa

hayeee manyata wasss sooo heart broken
promooo ka first part aj hu gayaaa yippeee
but promooo kay aglay partsss kuch dangerious type hainnn
did manyata forgive uday
manyata kisss udayyy

ok bye jijiii 

thanksss 4 the pm
lovelyyy updateee jijiii love it tooo the core

aww thanks a lot dear for the sweet sweet sweet comment..I know the chapter was too short will compensate it in the next update...
 
ya promo ka aage ki part dangeous hain too much dangerous...Tongue

Love youHug

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
An Important Note! Viewbie's Note Pg 3

2 3

Author: -Demi-   Replies: 20   Views: 3434

-Demi- 20 3434 18 June 2012 at 10:41am by shentu
UV's divine love and Akash's fake love

2 3 4 5 6 7 ... 14 15

Author: alissa345   Replies: 114   Views: 9260

alissa345 114 9260 15 June 2012 at 12:35pm by alissa345
Strength of UV's love over Akash's love

Author: sweet_gargi   Replies: 9   Views: 2076

sweet_gargi 9 2076 27 April 2012 at 7:28am by srividyahv
DOTW:Is this love or mutilation of love?

Author: -SilverAngel-   Replies: 3   Views: 1138

-SilverAngel- 3 1138 23 March 2012 at 2:12am by leavesandwaves
LOVE LOVE LOVE LVE DEK

Author: mistyi   Replies: 0   Views: 1178

mistyi 0 1178 18 January 2012 at 4:30pm by mistyi

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dekha Ek Khwaab Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index