Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain

   

KUSHAL TANDON AT #3 HOTNESS PERSONIFIED (Page 145)

Post Reply New Post

Page 145 of 151

..Gowri..

IF-Rockerz

..Gowri..

Joined: 25 February 2012

Posts: 5508

Posted: 20 November 2012 at 8:28am | IP Logged
Originally posted by shrav_virman

Buhahahaha..i loved karan's dialogues today..the way he was describing the thali scene..lmaooo..viren's condition was really like that..buhahahaha..

Yeah shravzz.. He acts insecurities really welll!Wink! Hats off Jeeju fr pulling it off so realistically!

The following 2 member(s) liked the above post:

munnihyderabad__Sneha__

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "KUSHAL TANDON AT #3 HOTNESS PERSONIFIED (Page 145)" in Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

..Gowri..

IF-Rockerz

..Gowri..

Joined: 25 February 2012

Posts: 5508

Posted: 20 November 2012 at 8:29am | IP Logged
Kasam againnn!!!LOL!!!!!!!!

__Sneha__

IF-Stunnerz

__Sneha__

Joined: 22 December 2010

Posts: 25655

Posted: 20 November 2012 at 8:31am | IP Logged

The following 2 member(s) liked the above post:

..Gowri..Delena-cious

shrav_KTholic

IF-Sizzlerz

shrav_KTholic

Joined: 31 May 2011

Posts: 23691

Posted: 20 November 2012 at 8:32am | IP Logged
Kasam again!???..yeh dono bade siblings ko ho kya gaya..agar kasam nai khaoge tho yakeen hi nai karenge..ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

..Gowri..Delena-cious

munnihyderabad

Cool Viewbie

munnihyderabad

Joined: 20 May 2005

Posts: 30441

Posted: 20 November 2012 at 8:33am | IP Logged
Originally posted by ..Gowri..

Originally posted by shrav_virman

Buhahahaha..i loved karan's dialogues today..the way he was describing the thali scene..lmaooo..viren's condition was really like that..buhahahaha..

Yeah shravzz.. He acts insecurities really welll!Wink! Hats off Jeeju fr pulling it off so realistically!


jiju's expressions are so realistic ClapStar

 Karan's analysis of the thaali scene was incredible ROFL

Karan is playing a mind game with Jiju as his target 

The following 2 member(s) liked the above post:

sennareni..Gowri..

Delena-cious

IF-Sizzlerz

Delena-cious

Joined: 12 January 2008

Posts: 12248

Posted: 20 November 2012 at 8:36am | IP Logged
OMG ! i really enjoyed todays epi! ROFL Karan's way of rubbing salt over wound was totally classic!

Hey ALL Hug

The following 3 member(s) liked the above post:

munnihyderabadsennareni..Gowri..

..Gowri..

IF-Rockerz

..Gowri..

Joined: 25 February 2012

Posts: 5508

Posted: 20 November 2012 at 8:36am | IP Logged
@Munni dii : LOL dii, But this plot of karan fr creating the rift btwn VV was so LKGish..! I mean VV are adults yaar.. U cant go & create misunderstandings btwn them saying that he told me this & you told me that!!!

The following 2 member(s) liked the above post:

sennareniDelena-cious

..Gowri..

IF-Rockerz

..Gowri..

Joined: 25 February 2012

Posts: 5508

Posted: 20 November 2012 at 8:40am | IP Logged
Hey Sia...Hug Meeh too liked today's epi..! 

Mannu, chachu & Viren the three musketeers!!

The following 1 member(s) liked the above post:

Delena-cious

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
Jodi Name for Nia-Kushal?

2 3 4

-Nahi- 31 3763 28 December 2012 at 12:32am
By kulsum_virman
Kushal Tandon in Ads...

2 3 4

priya bhagat 30 5991 16 September 2012 at 10:48am
By ilovevirat21
AT!!!Dashing Viraat *Kushal Tandon*Apprn Thread!

2 3 4 5 6 7 ... 154 155

amrithaanand 1233 45137 07 August 2012 at 3:33am
By ...Jes...
Kushal Tandon as kid

2 3 4 5 6 7

Chasmis_31 51 6493 05 August 2012 at 7:50am
By Ramii_20
KT^2= VV^2= HOTNESS aaliya25 2 471 18 November 2011 at 11:06pm
By arzun-arohi

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.