The Buddy Project  Season 2 - Now in College

   

RaHi FF - Once AgainllPart 3 pg 8 (Page 3)

Post Reply New Post

Page 3 of 8

Page 1 Page 2
Page   of 8
Page 4 Page 8

--Akshu--

IF-Rockerz

--Akshu--

Joined: 30 August 2011

Posts: 8908

Posted: 17 August 2012 at 2:19am | IP Logged
aww nidha it was awesome yaar!!!!
the way ranveer came in the room and kiya tried to stop him he ignored her n moved towards his moti!!!!
aww the way he waited for the slap but he dint get!!!!
and loved the way u said panchi's mom tol him aww that was soo sweet of hr man!!!!
shit!!!!
she forgot him,her nono,her love?????
dam it it was soo freaking awesme yaar!!!!
do write more it was an awesome one

The following 1 member(s) liked the above post:

CavingIn

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "RaHi FF - Once AgainllPart 3 pg 8 (Page 3)" in The Buddy Project Season 2 - Now in College forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

kittu_arsha

Goldie

kittu_arsha

Joined: 19 March 2012

Posts: 1394

Posted: 17 August 2012 at 8:06am | IP Logged
awww..this ws sad ! :(

Bt it ws Touching..Moti has Foregotten HER Nonu ! SIGH !

There's a Continuation..Yayyy ! :D

Plz plz plz Update the Next part Soon! THIS probably is added in my Favourites Now..M Simply Loving It !

Its Ahmaazinggg ! RANVEER..aww..my baby ! M sure he's not able to believe..HIS Moti has gorgotten him n Now She's Rude to HIM ! :O

Update Soonn.. :)

n Yes ! Dun forget to PM me :

Edited by kittu_arsha - 17 August 2012 at 8:58am

The following 1 member(s) liked the above post:

CavingIn

aashi_arsha

Goldie

aashi_arsha

Joined: 02 November 2011

Posts: 1779

Posted: 17 August 2012 at 8:09am | IP Logged
AWESOME !

The following 1 member(s) liked the above post:

CavingIn

FieryLioness

IF-Sizzlerz

FieryLioness

Joined: 17 July 2012

Posts: 12282

Posted: 17 August 2012 at 8:28am | IP Logged
OMG sad OS on RaHi Shocked
didn't expected that... i think its  first Rahi OS m reading...
its very touchy...
liked itSmile

The following 1 member(s) liked the above post:

CavingIn

CavingIn

IF-Rockerz

CavingIn

Joined: 17 February 2011

Posts: 8181

Posted: 17 August 2012 at 8:48am | IP Logged
Originally posted by StandingAlone

Originally posted by FeistySoul

[QUOTE=StandingAlone]
@Red-Exacccttllyy!LOL

@Blue-Don't worry,zarror ayooghi :) I
 understand lol I'm doing BBA right now (in accounting) but don't ask me how did I end up studying this sub.LOLchalo main khud hi bata deti huLOLI got good marks in my 12th boards & I have always wanted to become a doctorLOLI even got selected into it but the day when they showed that dead body to me aur uska chir padh karrahe theWacko..I faint just there Confusedon the top of that,I can't handle myself when I see blood..My dad was like doctor banna hai to baan,mujhe apni beti ko paitent nahin banana..Thankfully we had university exams going on..I did a lil bit study n got English literature & lol almost one year ussmein padne k badh this Education board fellows changed my sub to accounting & now I have my exams in 1month.. main yehan khud zindaghi aur accounting k beech mein ulrahi huOuchLOL
My study is itself a history..nahin?LOL

@Greay bold=You said I can write? Main half story likhne k badh sochti hu agla line kya likhu,thats how I write stuff..so its really not writting..Embarrassed

..Hmm I'll try to get a copy of that book then..


Haila! Yeh tho golmaal huaShockedLOL
Meri baath bolu tho ajeeb hain...
My favourite subject then and now was English...BA literature karna chahthi thi...
Dad ka sapn tha ki I do something professional and he preferred MBBS...
He asked whether I am ready to study if he is ready to pay the fees...
And well somehow I said yes...
The ride is not smooth but I am determine to give it my best...
And well I am still in connection with English via books and writing in IF, in college competitions vagera...
Piya , you do write well...har ek ka apna ek style hain and you have your own...
Do get it , am 90% sure you will enjoy it.

CavingIn

IF-Rockerz

CavingIn

Joined: 17 February 2011

Posts: 8181

Posted: 17 August 2012 at 8:55am | IP Logged
Originally posted by rocksravya11

aww so sad aftre reding i had a tears in my eyes omg dis z awesome plz update d nxt part soon i cant wait mainly d last lines she forget me her nonu dats so sad i cant even express superb yr fab ...plz pm me ..ford next update...
Thank you dear...
I am quiet a tragedy queen you seeLOL...
Will pm ya next time...

The following 1 member(s) liked the above post:

rocksravya11

CavingIn

IF-Rockerz

CavingIn

Joined: 17 February 2011

Posts: 8181

Posted: 17 August 2012 at 8:56am | IP Logged
Originally posted by dmg_mjht_d3_rox

aww nidha it was awesome yaar!!!!
the way ranveer came in the room and kiya tried to stop him he ignored her n moved towards his moti!!!!
aww the way he waited for the slap but he dint get!!!!
and loved the way u said panchi's mom tol him aww that was soo sweet of hr man!!!!
shit!!!!
she forgot him,her nono,her love?????
dam it it was soo freaking awesme yaar!!!!
do write more it was an awesome one
Thank you dear...
Glad you found it awesome...
Will try and write soon

CavingIn

IF-Rockerz

CavingIn

Joined: 17 February 2011

Posts: 8181

Posted: 17 August 2012 at 8:57am | IP Logged
Originally posted by kittu_arsha

awww..this ws sad ! :(

Bt it ws Touching..Moti has Foregotten HER Nonu ! SIGH !

There's a Continuation..Yayyy ! :D

Plz plz plz Update the Next part Soon! THIS probably is added in my Favourites Now..M Simply Loving It !

Its Ahmaazinggg ! RANVEER..aww..my baby ! M sure he's not able to believe..HIS Moti has gorgotten her n Now She's Rude to HIM ! :O

Update Soonn.. :)

n Yes ! Dun forget to PM me :
Thanks  Kittu...
Ranveer has got a shock for sure...

Post Reply New Post

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

The Buddy Project Season 2 - Now in College Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.