Punar Vivah

India-Forums

   
Punar Vivah
Punar Vivah

10/8 Dragon Club :Come..Fall in Love:AarYa :D (Page 63)

Strawbella IF-Dazzler
Strawbella
Strawbella

Joined: 22 November 2011
Posts: 4818

Posted: 12 August 2012 at 5:46am | IP Logged
Originally posted by Euphoria

Btw, am Anu. It feels really strange to see people address me as Euphoria
Even i get the same feeling when people call me Strawbella. Am VaishnaviWink

The following 7 member(s) liked the above post:

kriti07Pearl_27saf24SamanalyseAllbut1jyoti06Euphoria.

Euphoria. IF-Sizzlerz
Euphoria.
Euphoria.

Joined: 23 September 2009
Posts: 14798

Posted: 12 August 2012 at 5:48am | IP Logged
Oops! LOL Hehe, hey Vaishnavi! Nice to meet you! :)

The following 5 member(s) liked the above post:

kriti07Pearl_27saf24SamanalyseAllbut1

Strawbella IF-Dazzler
Strawbella
Strawbella

Joined: 22 November 2011
Posts: 4818

Posted: 12 August 2012 at 5:50am | IP Logged
Originally posted by Euphoria.

Oops! LOL Hehe, hey Vaishnavi! Nice to meet you! :)
nICE MEETING U TOO aNUTongue

The following 4 member(s) liked the above post:

Pearl_27saf24SamanalyseEuphoria.

anushaarja IF-Rockerz
anushaarja
anushaarja

Joined: 23 January 2011
Posts: 5530

Posted: 12 August 2012 at 5:58am | IP Logged
Originally posted by AngelDark

Originally posted by anushaarja


may be she asked u coz there were so many docs in this forum and people who have natural sciences as their study... but it was a wonderful reply angel bhai...


Yeah, I was a lab tech for about 19years among other things. That must be it!LOL

19 long years!!!!!! gr8 angel bhai... waise what are u doing now??

The following 4 member(s) liked the above post:

kriti07Pearl_27saf24Samanalyse

kriti07 IF-Dazzler
kriti07
kriti07

Joined: 22 November 2010
Posts: 2603

Posted: 12 August 2012 at 6:13am | IP Logged
Wow wonderful posts and analysis around really loving them. Nice to see so many new people joining up here, its a great place and am loving it.

Would like to add that I feel Aartis excess giggling and laughter is more to do with Yashs reactions and the way things have been happening since they came into Mumbai then actually her being in a love lorn mode or anything ,she has been quite mature in her dealings with Yash. Its only that shes learning to live life happily here now .

Yash was like a cute kid yesterday and in that scene of  the tender coconut or the heart shape he acted like a small kid ,my daughter does this at times when shes embarassed by extra attention she gets from all hehehe and thats whyy Aarti was laughing over it and seemed more amused by all that that happened than actually being a imature lovelorn gal I find her reactions very mature actually and I do believe is she is making the confessions shes entitled to it she must be 27-28 maximum and at that lage you are still young and lively even if you ar mother  of 2-3 .

The following 6 member(s) liked the above post:

angakePearl_27nirmalac99saf24Samanalysejyoti06

anushaarja IF-Rockerz
anushaarja
anushaarja

Joined: 23 January 2011
Posts: 5530

Posted: 12 August 2012 at 6:15am | IP Logged
Originally posted by Strawbella

Originally posted by Euphoria

Btw, am Anu. It feels really strange to see people address me as Euphoria
Even i get the same feeling when people call me Strawbella. Am VaishnaviWink

then it will b easier if u put up your names as your profile name... no confusion great combination...LOL

The following 4 member(s) liked the above post:

kriti07Pearl_27saf24Samanalyse

anushaarja IF-Rockerz
anushaarja
anushaarja

Joined: 23 January 2011
Posts: 5530

Posted: 12 August 2012 at 6:21am | IP Logged
@phal
yeah i agree with you in every aspect... aarthi is not behaving as a love sick puppy... but she can't even with hold her love for yash for many days!!! and thus making her blabber her feelings as in the spur of the second...i accept that it was sudden but it was not done at an unwanted timing...


Edited by anushaarja - 12 August 2012 at 6:21am

The following 8 member(s) liked the above post:

bbbccckriti07Pearl_27nirmalac99saf24SamanalyseInduG64jyoti06

KinSanj IF-Stunnerz
KinSanj
KinSanj

BollyCurry Buzzer
Joined: 10 March 2006
Posts: 33957

Posted: 12 August 2012 at 6:39am | IP Logged
Originally posted by ..Sadiie..

Originally posted by KinSanj

@sadiie: hahah sadiie Ji! I do switch on my crazy mind sometimes...and come up with crazy vms...I guess Om Mangalam I can do ROFL gotta listen to that song once...and then come up with a crazy story there...! you can expect one from me on that song ;)
feel free to suggest anything =D
 
The day I get hold of a reliable Sony Vegas, I shall make the first VM on AarYa with Om Mangalam...ROFL
Don't tell me you haven't heard that song!Shocked It's a sik tune Bruv! And yeah, waiting to see ya VMBig smile
 
no i have heard the song Sadiie Ji...but i always listen to the songs again in order to plan the VM in my head LOL

The following 5 member(s) liked the above post:

bbbcccPearl_27saf24SamanalyseInduG64

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Punar Vivah Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index