Punar Vivah

India-Forums

   
Punar Vivah
Punar Vivah

10/8 Dragon Club :Come..Fall in Love:AarYa :D (Page 108)

Zetter IF-Rockerz
Zetter
Zetter

Joined: 24 March 2012
Posts: 8038

Posted: 13 August 2012 at 10:21am | IP Logged
@Jyo: Go for it Dear! Can't wait to read it Big smile
Ooh u know how we like it LOL

The following 8 member(s) liked the above post:

bbbcccPearl_27saf24SamanalyseAngeloScuroAllbut1jyoti06KinSanj

Strawbella IF-Dazzler
Strawbella
Strawbella

Joined: 22 November 2011
Posts: 4818

Posted: 13 August 2012 at 10:21am | IP Logged
Originally posted by Zetter

@Sanju: Evil nah if this is the only way for Mr Yash Scindia to come out of his "Arpitaland" I say bring it on and he better be very very happy when he sees her again or else...LOL Tongue
I guess Cvs should read this

The following 9 member(s) liked the above post:

shanrybbbcccPearl_27saf24SamanalyseAngeloScuroAllbut1jyoti06KinSanj

KinSanj IF-Stunnerz
KinSanj
KinSanj

BollyCurry Buzzer
Joined: 10 March 2006
Posts: 33957

Posted: 13 August 2012 at 10:22am | IP Logged
Originally posted by Strawbella

Originally posted by Zetter

@Sanju: Evil nah if this is the only way for Mr Yash Scindia to come out of his "Arpitaland" I say bring it on and he better be very very happy when he sees her again or else...LOL Tongue
I guess Cvs should read this
haha and what if the CVs change their mind reading this? LOL Reverse psychology u see ROFL

The following 7 member(s) liked the above post:

bbbcccPearl_27saf24SamanalyseAngeloScuroAllbut1jyoti06

bbbccc IF-Dazzler
bbbccc
bbbccc

Joined: 11 July 2006
Posts: 3090

Posted: 13 August 2012 at 10:27am | IP Logged
Originally posted by SylvaniaLUX

@Angel : True ... The Promo team seem to have put a lot of thought.. Every element in the promo seems to have a layered meaning... Dream interpretation seems to be the underlying theme..Like some body said in the prev pages.. Inception inspired ConfusedShocked

Now that blank paper, pen , Tea , sitting we know the meaning   , beach is water ..life ???   so Aarti will nourish him with life sustaining water... 

What about the shot when the screen zooms away and Yash appears smaller 


Edit : Yippee  a century ClapParty

Do they have separate promo team, if yes they should hire them as writers. Seriously Promos are shot and written more convincingly than real shotsConfused
 
BTW, 108 pages that is some feat.. Congrates to us all...

The following 8 member(s) liked the above post:

-Deepzz-Pearl_27saf24SamanalyseAngeloScuroAllbut1jyoti06KinSanj

Strawbella IF-Dazzler
Strawbella
Strawbella

Joined: 22 November 2011
Posts: 4818

Posted: 13 August 2012 at 10:28am | IP Logged
Lol this Mittals are unpredictable. I wanna tell u one thing Sanju after reading your update on Wednesday at midnight i was laughing so much as u mentioned about Yash and karela. Ma dad came and thought have u become nuts. I am eagerly waiting for tuesday.

The following 10 member(s) liked the above post:

Mr.ZkshanrybbbcccPearl_27saf24SamanalyseAngeloScuroAllbut1jyoti06KinSanj

jyoti06 Channel Moderator
jyoti06
jyoti06

Joined: 30 December 2006
Posts: 103303

Posted: 13 August 2012 at 10:28am | IP Logged
@Geets : I will do a bend and break action-reaction the day Yash actually bends and breaks in front of Aarti TongueLOLLOLLOL

The following 7 member(s) liked the above post:

Mr.ZkshanryPearl_27saf24SamanalyseAngeloScuroAllbut1

Zetter IF-Rockerz
Zetter
Zetter

Joined: 24 March 2012
Posts: 8038

Posted: 13 August 2012 at 10:29am | IP Logged
@Sanju @Strawbella: So true they might use reverse psychology on us but knowing the CVs they may just do what they do best give us something UNEXPECTED yet FABULOUS Wink

The following 9 member(s) liked the above post:

shanrybbbcccPearl_27saf24SamanalyseAngeloScuroAllbut1jyoti06KinSanj

KinSanj IF-Stunnerz
KinSanj
KinSanj

BollyCurry Buzzer
Joined: 10 March 2006
Posts: 33957

Posted: 13 August 2012 at 10:30am | IP Logged
Originally posted by Strawbella

Lol this Mittals are unpredictable. I wanna tell u one thing Sanju after reading your update on Wednesday at midnight i was laughing so much as u mentioned about Yash and karela. Ma dad came and thought have u become nuts. I am eagerly waiting for tuesday.
hehe i am glad you loved my updates Embarrassed honestly it's all on my mood and the episode...hehe...god knows what i'll get tomorrow ROFL

The following 7 member(s) liked the above post:

bbbcccPearl_27saf24SamanalyseAngeloScuroAllbut1jyoti06

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Punar Vivah Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index