Teri Meri Love Stories

India-Forums

   
Teri Meri Love Stories
Teri Meri Love Stories

KaranSGrover~Back To Conquer~Ek Nano Si Love Story (Page 42)

dhruviarmaanfan IF-Sizzlerz
dhruviarmaanfan
dhruviarmaanfan

Joined: 05 June 2008
Posts: 17175

Posted: 11 August 2012 at 4:34am | IP Logged
@midnight Sky: wat's ur name..
lol came on IF after soo long time toh forgot's ever1's name... plz introduce ur self.. Im dhruvi

HydroxyGroup IF-Rockerz
HydroxyGroup
HydroxyGroup

Joined: 23 February 2010
Posts: 6401

Posted: 11 August 2012 at 4:34am | IP Logged

Originally posted by KashForever.

Ankita thank you..you have also a lovely name :)
wel cum...mine is common one...Smile
bt still i love my name ...lol

The following 2 member(s) liked the above post:

dhruviarmaanfanSugarDream

dhruviarmaanfan IF-Sizzlerz
dhruviarmaanfan
dhruviarmaanfan

Joined: 05 June 2008
Posts: 17175

Posted: 11 August 2012 at 4:35am | IP Logged
Originally posted by funnyanki

Originally posted by -MidnightSky-

SEXYYY PAPA :$

angelic...
Both r sooo cute!!!
.MrsNatePeters. IF-Dazzler
.MrsNatePeters.
.MrsNatePeters.

Joined: 05 June 2012
Posts: 3426

Posted: 11 August 2012 at 4:35am | IP Logged
Originally posted by dhruviarmaanfan

@midnight Sky: wat's ur name..
lol came on IF after soo long time toh forgot's ever1's name... plz introduce ur self.. Im dhruvi
I am Neeti :)

The following 1 member(s) liked the above post:

dhruviarmaanfan

tranquilsoul.. IF-Sizzlerz
tranquilsoul..
tranquilsoul..

Joined: 14 May 2012
Posts: 12996

Posted: 11 August 2012 at 4:36am | IP Logged
Originally posted by rajsuasrkian

Originally posted by funnyanki

Originally posted by sneha_kajen


Its gonna be a Khatti Meethi Love Story i guesss...Tongue

SM shud release one more teaser now
kya LOOK hai...so intense...
and there gonna be lots of naughtiness from KSG side i am telling u

That reminded me of chaai chaai songLOL He is soo cuteEmbarrassed

The following 2 member(s) liked the above post:

.MrsNatePeters.dhruviarmaanfan

-rajsua- IF-Rockerz
-rajsua-
-rajsua-

Joined: 25 March 2010
Posts: 5595

Posted: 11 August 2012 at 4:36am | IP Logged
hahaha he is back with romantic comedy

The following 1 member(s) liked the above post:

dhruviarmaanfan

HydroxyGroup IF-Rockerz
HydroxyGroup
HydroxyGroup

Joined: 23 February 2010
Posts: 6401

Posted: 11 August 2012 at 4:37am | IP Logged
thr vll b new songs tooo...n cvz r gud in making songs...
dhruviarmaanfan IF-Sizzlerz
dhruviarmaanfan
dhruviarmaanfan

Joined: 05 June 2008
Posts: 17175

Posted: 11 August 2012 at 4:37am | IP Logged
Hello Neeti...!!!

The following 1 member(s) liked the above post:

.MrsNatePeters.

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Teri Meri Love Stories Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index