Madhubala - Ek Ishq Ek Junoon

India-Forums

   
Madhubala - Ek Ishq Ek Junoon
Madhubala - Ek Ishq Ek Junoon

I m sorry:( (Important Plz do check)

SheDevil IF-Sizzlerz
SheDevil
SheDevil

Joined: 18 March 2011
Posts: 22852

Posted: 10 August 2012 at 5:01am | IP Logged
I & my whole wicked team is sorrysorry smiley face emoticon 4 morning FAKE PROMO post.
Trust me the intention was not 2 hurt anybody but pure fun
V all were fightingangel smiley fighting with devil emoticon since so many days so I though instead of Fighting wid each other jst have fun together so I made a post on Barati & Ghrati & v played Dare-Dare act
 
Vivoash got the idea of making fake promo post on RishBala's SR
And I was the writer,dialogbaaz,director & all
Baki jinhe pta tha I asked thm 2 keep their mouth shutShut Up
 
LOL Shifu ka bhi POPAT kiya but its was not 2 hurt or anybody sentiments but jst 4 fun
 
So I m very very sorryi'm sorry emoticon
Plz Forgive me
Luk at my puppy face
 
THIS PROMO OF SR IS FAKE
 
Arnav this SBS segment post is also fake-  http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=3140947
I WANNA CRYcrybaby emoticoncrybaby emoticoncrybaby emoticon
 
This is not a DARE post.Sachie wala dil se wala SORRY post hai atleast I tried 2 make this forum one rocking place nhi toh bakiyo nai isse barbaad kar diya tha apni fighting se
 
Aaj Janmashtmi ka fast rakha hai maine.And Lord Kanha was known as brat so unse thodi inspiration lekar prank kar liya.I know my Kanha will forgive me coz he love me so much
 
If I hurt u all so much thn I'll stop making post only.U all can Banned me if u wnt


Edited by SheDevil - 10 August 2012 at 5:34am

The following 58 member(s) liked the above post:

rania786ArShi_AbhIyadddhfanNiharikaNeha777Precious_PalAahnacfiona18Shooting.Starsravani899prema_ksstressreliefFragile_Queenishqbaaz4everAshleyAngelenaSnakeEyesarunsunita_gmsangeeta9211Abhayangelreadingworms.xBabyAngelx-Ratzz-.tanu.Courageous_LeoForeverForURaDMG25gennyMNoorFatima--faroo--ANJALI_SAMARIYA-anoshka-TeDylovedreamyjenniceDark_Chocolatesonia_koolkhanSahSahrahmona_paksweSunsetglowBasilisk-lazybee-Shru77.ShreeYaa..Sad.But.True.Billu-Maamma_Darling_Little_Mermaid.-brokensoul-_Sparkles_-Rashu-villian-CrazyGirl.21Arnav90piya-leverneLoquacious_AashBefikremysteriousmilliCoeur2PsychoFMSsilent.desireitsRitzi

SheDevil IF-Sizzlerz
SheDevil
SheDevil

Joined: 18 March 2011
Posts: 22852

Posted: 10 August 2012 at 5:05am | IP Logged
Har baar mere har faltu post mai sab aate ho & this time whn I actually made one ure Dil se,sorry post toh koi nhi aa rha?
Sachi u all ppl love my evil side & not angel side

The following 4 member(s) liked the above post:

ArShi_AbhIyaAahnacarunsunita_gmCrazyGirl.21

supriya.ipkknd IF-Rockerz
supriya.ipkknd
supriya.ipkknd

Joined: 12 February 2012
Posts: 7405

Posted: 10 August 2012 at 5:06am | IP Logged
hmm :|
itsRitzi IF-Addictz
itsRitzi
itsRitzi

Joined: 12 May 2012
Posts: 54232

Posted: 10 August 2012 at 5:07am | IP Logged
LOL haah  UR puppy face dekh main aa gaayi ROFL
-brokensoul- IF-Sizzlerz
-brokensoul-
-brokensoul-

Joined: 27 May 2011
Posts: 18968

Posted: 10 August 2012 at 5:08am | IP Logged
Its OK. Shrish. I came online late. So me not fooled. But was fun.

Anyways what an imagination. Awesome promo. Wish we get one like that. Who knows we might.WinkWinkWinkWink

The following 2 member(s) liked the above post:

ArShi_AbhIyaSheDevil

SheDevil IF-Sizzlerz
SheDevil
SheDevil

Joined: 18 March 2011
Posts: 22852

Posted: 10 August 2012 at 5:08am | IP Logged
Originally posted by ritzi12

LOL haah  UR puppy face dekh main aa gaayi ROFL
LOL muh band rakh tujhe bhi sab pta tha

The following 2 member(s) liked the above post:

CrazyGirl.21itsRitzi

.tanu. IF-Rockerz

Joined: 28 July 2011
Posts: 8921

Posted: 10 August 2012 at 5:08am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 3 member(s) liked the above post:

BasiliskSheDevilCrazyGirl.21

RaDMG25 IF-Rockerz
RaDMG25
RaDMG25

Joined: 15 October 2010
Posts: 8392

Posted: 10 August 2012 at 5:09am | IP Logged
think people might think this is another dare post ROFL

The following 5 member(s) liked the above post:

ArShi_AbhIyareadingworms.Shru77SheDevilCrazyGirl.21

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index