Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

KaJen~Destined2Luv780~ZindeganiBanayaHaiTujhe (Page 107)

-RosyAzure- IF-Dazzler
-RosyAzure-
-RosyAzure-

Joined: 08 April 2012
Posts: 4168

Posted: 16 August 2012 at 3:30am | IP Logged
Originally posted by Salwa_Mehrin

Originally posted by -RosyAzure-

i know but i missed mt LT practises i feel so captivatedStern Smile anyways howa you u went india??Big smile,u choose your subjects .
Yaa. Its good. My subjects are Bio, Chem and Physics. Wht r urs??
LOLIts PCMTongue forever now you wanna be doc like AR ROFL

abditory. IF-Stunnerz
abditory.
abditory.

Joined: 16 April 2012
Posts: 35902

Posted: 16 August 2012 at 3:30am | IP Logged
Originally posted by Die_hardfan_KSG

Originally posted by Salwa_Mehrin

I get bored becoz when i do not see KSg!!LOL[/EM]
exactly! LOL
KaJen really needs to show us their khoobsurat sa chehra!!
I wonder when will they show it.Day Dreaming
SleepingBeauty. IF-Stunnerz
SleepingBeauty.
SleepingBeauty.

Joined: 15 September 2010
Posts: 26657

Posted: 16 August 2012 at 3:30am | IP Logged
Originally posted by Salwa_Mehrin


<font face="Georgia, Times New Roman, Times, serif">Anny ur subject is maths riight??Confused</font>
Hahaha.. Yeah! LOL
You hatesss it? LOL
abditory. IF-Stunnerz
abditory.
abditory.

Joined: 16 April 2012
Posts: 35902

Posted: 16 August 2012 at 3:32am | IP Logged
Originally posted by -RosyAzure-

Originally posted by Salwa_Mehrin

Originally posted by -RosyAzure-

i know but i missed mt LT practises i feel so captivatedStern Smile anyways howa you u went india??Big smile,u choose your subjects .
Yaa. Its good. My subjects are Bio, Chem and Physics. Wht r urs??
LOLIts PCMTongue forever now you wanna be doc like AR ROFL
U mean Maths, Physics and ChemConfused. Yes i wanna be a doc.Wink  Inshallah.Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

-RosyAzure-

-RosyAzure- IF-Dazzler
-RosyAzure-
-RosyAzure-

Joined: 08 April 2012
Posts: 4168

Posted: 16 August 2012 at 3:32am | IP Logged
ROFL goofy ,As i was watching donald duck ROFLROFLWink
abditory. IF-Stunnerz
abditory.
abditory.

Joined: 16 April 2012
Posts: 35902

Posted: 16 August 2012 at 3:33am | IP Logged
Originally posted by Die_hardfan_KSG

Originally posted by Salwa_Mehrin


<font face="Georgia, Times New Roman, Times, serif">Anny ur subject is maths riight??Confused</font>
Hahaha.. Yeah! LOL
You hatesss it? LOL
Not exactly hate. But i prefer science over it.Big smile
abditory. IF-Stunnerz
abditory.
abditory.

Joined: 16 April 2012
Posts: 35902

Posted: 16 August 2012 at 3:34am | IP Logged
Why arent dey showing the third promo??Angry
-RosyAzure- IF-Dazzler
-RosyAzure-
-RosyAzure-

Joined: 08 April 2012
Posts: 4168

Posted: 16 August 2012 at 3:34am | IP Logged
Originally posted by Salwa_Mehrin

Originally posted by -RosyAzure-

Originally posted by Salwa_Mehrin

Originally posted by -RosyAzure-

i know but i missed mt LT practises i feel so captivatedStern Smile anyways howa you u went india??Big smile,u choose your subjects .
Yaa. Its good. My subjects are Bio, Chem and Physics. Wht r urs??
LOLIts PCMTongue forever now you wanna be doc like AR ROFL
U mean Maths, Physics and ChemConfused. Yes i wanna be a doc.Wink  Inshallah.Smile
LOLLOLYesh yesh ,n u will be sally dream of ur real life Armaan from now only ,it will give u aspiration and inspirations together ROFLROFL



lovely Stern SmileDay Dreaming

The following 1 member(s) liked the above post:

abditory.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
KAJEN~Destined2Love502~HottiesInWhite-KaJen&Layout

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: soundsofcedar   Replies: 1178   Views: 42087

soundsofcedar 1178 42087 29 March 2011 at 9:31am by .Almaas.
KAJEN ~Destined2Love462~KaJen&LoveIsAllWeNeed

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: gia.khan   Replies: 1164   Views: 39710

gia.khan 1164 39710 15 February 2011 at 12:58pm by ammyridz600
KAJEN~Destined2Love451~KaJen&Kian-PicturePerfect!

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: anitamalik   Replies: 1164   Views: 42492

anitamalik 1164 42492 05 February 2011 at 3:38am by swashbuckling
STOP BASHING KAJEN.KAJEN FANS NEED UR SUPPORT

2 3 4 5 6 7 ... 17 18

Author: BElieveYOUrself   Replies: 137   Views: 14252

BElieveYOUrself 137 14252 21 November 2010 at 9:05pm by TheMummy_LeAbba
KaJen and KaJen

Author: xogopi1022   Replies: 5   Views: 3196

xogopi1022 5 3196 04 June 2010 at 2:12pm by xogopi1022

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index