Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

India-Forums

   
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

IP REDUX ; Ksheera Sagar !! (Page 10)

sharmibalan IF-Rockerz
sharmibalan
sharmibalan

Joined: 16 April 2012
Posts: 6967

Posted: 08 August 2012 at 6:24pm | IP Logged
I just saw bushy's post...
 
I paused twice yesterday when i was watching the episode...and was wondering who that guy was ...and when i saw that pic...now in Bushy's post...Just couldn't control myself...ROFLROFLROFLROFLROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

suhanamausamArhimaniacRJXX

RJXX IF-Sizzlerz
RJXX
RJXX

Joined: 05 March 2012
Posts: 14392

Posted: 08 August 2012 at 6:24pm | IP Logged
Originally posted by sharmibalan

Hi Guys...Hug
Hi Sharmi Big smile

The following 2 member(s) liked the above post:

sharmibalanArhimaniac

Arhimaniac IF-Sizzlerz
Arhimaniac
Arhimaniac

Joined: 16 December 2010
Posts: 10475

Posted: 08 August 2012 at 6:25pm | IP Logged
Originally posted by sharmibalan

I just saw bushy's post...
 
I paused twice yesterday when i was watching the episode...and was wondering who that guy was ...and when i saw that pic...now in Bushy's post...Just couldn't control myself...ROFL

dekh li?? LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

sharmibalanRJXX

RJXX IF-Sizzlerz
RJXX
RJXX

Joined: 05 March 2012
Posts: 14392

Posted: 08 August 2012 at 6:26pm | IP Logged
Originally posted by jpatel1289

Originally posted by RitJ26

Originally posted by jpatel1289

Ah the things one learns from REDUX!  Everyone writes so brilliantly here it makes me go back and watch the episode again to make sure I go over what I missed! I was totally jumping up and down today when NK mentioned twins, my sister thought I was crazy till I made her read the old REDUX analyses and she was SHOCKED when she read doods' take on the twins and maybe separation track! Can't wait to see what she has in store for us today! 
Hi Big smile,
 
Where've you been for a few days? 
 
I was super happy too...I was like yay Doodsss!!!
And was happy about the suicide thing - not that that's a thing to be happy about. That may have come out wrong Confused

I've been right here!!! Missed out on saying anything because I fell behind in the reading yesterday! But it's all good I'm caught up today and can't wait for everyone's updates!!! 

The suicide thing seemed inevitable even though some people thought his mom was shot by someone else! 
I'm always falling behind! Redux moves too fast
 
Yeah it was the logical way to explain her death. Hmm she could have been shot by Chacha Malik, but suicide seems more plausible

The following 2 member(s) liked the above post:

sharmibalanArhimaniac

jpatel1289 Senior Member
jpatel1289
jpatel1289

Joined: 21 June 2012
Posts: 210

Posted: 08 August 2012 at 6:31pm | IP Logged
Originally posted by RitJ26

Originally posted by jpatel1289

Originally posted by RitJ26

Originally posted by jpatel1289

Ah the things one learns from REDUX!  Everyone writes so brilliantly here it makes me go back and watch the episode again to make sure I go over what I missed! I was totally jumping up and down today when NK mentioned twins, my sister thought I was crazy till I made her read the old REDUX analyses and she was SHOCKED when she read doods' take on the twins and maybe separation track! Can't wait to see what she has in store for us today! 
Hi Big smile,
 
Where've you been for a few days? 
 
I was super happy too...I was like yay Doodsss!!!
And was happy about the suicide thing - not that that's a thing to be happy about. That may have come out wrong Confused

I've been right here!!! Missed out on saying anything because I fell behind in the reading yesterday! But it's all good I'm caught up today and can't wait for everyone's updates!!! 

The suicide thing seemed inevitable even though some people thought his mom was shot by someone else! 
I'm always falling behind! Redux moves too fast
 
Yeah it was the logical way to explain her death. Hmm she could have been shot by Chacha Malik, but suicide seems more plausible

I wonder if they'll bring him back... Unless Snakewa killed him within the past year... I dunno if the PH can handle all the extras... I mean Om Prakash and Hari Prakash in RM at the same time?!?! I wish they had shown him! The OP that was there when the girls came for the kanya puja was ADORABLE! Hands down my favorite Prakash brother! 

The following 2 member(s) liked the above post:

sharmibalanRJXX

RJXX IF-Sizzlerz
RJXX
RJXX

Joined: 05 March 2012
Posts: 14392

Posted: 08 August 2012 at 6:31pm | IP Logged
Originally posted by Arhimaniac

Originally posted by sharmibalan

I just saw bushy's post...
 
I paused twice yesterday when i was watching the episode...and was wondering who that guy was ...and when i saw that pic...now in Bushy's post...Just couldn't control myself...ROFL

dekh li?? LOL
ROFL so funny!!
 
I was wondering who that guy was - did anyone else think he looked like Shyam? I was like Shocked he's back!!
 
That BD was the worst in history of BD's! She was shorter than Anji, her hair was a diff colour and it looked like a rat LOL

The following 3 member(s) liked the above post:

suhanamausamsharmibalanArhimaniac

sharmibalan IF-Rockerz
sharmibalan
sharmibalan

Joined: 16 April 2012
Posts: 6967

Posted: 08 August 2012 at 6:32pm | IP Logged
BRB...and Doods is online :)

The following 4 member(s) liked the above post:

jpatel1289lalsunvidRJXXArhimaniac

RJXX IF-Sizzlerz
RJXX
RJXX

Joined: 05 March 2012
Posts: 14392

Posted: 08 August 2012 at 6:33pm | IP Logged
Originally posted by jpatel1289

Originally posted by RitJ26

Originally posted by jpatel1289

Originally posted by RitJ26

Originally posted by jpatel1289

Ah the things one learns from REDUX!  Everyone writes so brilliantly here it makes me go back and watch the episode again to make sure I go over what I missed! I was totally jumping up and down today when NK mentioned twins, my sister thought I was crazy till I made her read the old REDUX analyses and she was SHOCKED when she read doods' take on the twins and maybe separation track! Can't wait to see what she has in store for us today! 
Hi Big smile,
 
Where've you been for a few days? 
 
I was super happy too...I was like yay Doodsss!!!
And was happy about the suicide thing - not that that's a thing to be happy about. That may have come out wrong Confused

I've been right here!!! Missed out on saying anything because I fell behind in the reading yesterday! But it's all good I'm caught up today and can't wait for everyone's updates!!! 

The suicide thing seemed inevitable even though some people thought his mom was shot by someone else! 
I'm always falling behind! Redux moves too fast
 
Yeah it was the logical way to explain her death. Hmm she could have been shot by Chacha Malik, but suicide seems more plausible

I wonder if they'll bring him back... Unless Snakewa killed him within the past year... I dunno if the PH can handle all the extras... I mean Om Prakash and Hari Prakash in RM at the same time?!?! I wish they had shown him! The OP that was there when the girls came for the kanya puja was ADORABLE! Hands down my favorite Prakash brother! 
 
Snakewa can't handle more than one opponent...they have to bring back someone from the past. Dad or Shyam's sis??
 
Awww he was my fave Prakash bro too, the confused face when Khushi accused him of playing hide & seek LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

sharmibalan

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
VM request on 'aankhon ke sagar'

Author: shaam91   Replies: 2   Views: 466

shaam91 2 466 13 October 2011 at 4:23am by shaam91

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index