Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

da.Cr Gall#2 || YJHD.JW.SiddPari.JV pg.143 (Page 37)

madhoshiyaan. IF-Sizzlerz
madhoshiyaan.
madhoshiyaan.

Joined: 19 November 2009
Posts: 16523

Posted: 29 November 2012 at 7:40am | IP Logged
Originally posted by -Zaara-

gorgeous update Avni!!!!
really like the Yami sigs
Ahww thankyouuu Zaara!Hug
 
 
Originally posted by RadhaHiBawari

OH my dear God! I cannot believe how beautiful your creations are! Everything, every single thing, is so effing GORGEOUS! How do you do it? I mean, your icons are so super cute with the way you color them and crop them. How can someone crop well? I thought that that was such a common technique, that I didn't know you could do it in such a cool way. I love the asymmetry in how your subject is always on one side of the frame, and not dead center, which everyone does, and which can get boring.

But omg, this has to be the prettiest thing ever! It's like a fusion of tumblr and indiaforums with a dash of genius.


I so want to request something. If you didn't know already, the HD videos of Jai Shri Krishna came out! I am so excited! Do me a favor and send me the PM before everyone else. I'm an old customer afterall. :P
 
OMG why is everyone thinking that my stuff are 'beautiful' ,because its not ;|
Ohh well.. I donno what to say.. Even thought im not that good.. but you comment made me SUPERBB happy.. Im veryyy overwhelmed reading this!Blushing so glad you liked those esp the yami sggy.. this sggy was one of my favo too in this update :) .. nd Read your PM Embarrassed 
Thankyou AISH! *hugzz*
Ohh btw.. you serious.. its on DVD now :O  wooww.. so i can expect some HQ pics on them, right? (A)LOL


Edited by -Durgavnii- - 29 November 2012 at 7:41am

madhoshiyaan. IF-Sizzlerz
madhoshiyaan.
madhoshiyaan.

Joined: 19 November 2009
Posts: 16523

Posted: 29 November 2012 at 7:44am | IP Logged
Originally posted by Ashii.PrinCess

Dhinka Chika Dhinka Chika
Dhinka Chika Dhinka Chika
Re ae ae.. Ae ae ae..


IHATEYOUUU Hug

ILOVEYOUUU Hug
IHATEYOUUU Hug
 
begint ze weer met haar saregamapa.. or you are excited for 'something' :P
Pfff...LoveyouuuHAMESHA! :D
 
 
Originally posted by Ashii.PrinCess

AHAHAHAHAAHA ROFL omggg i am MAHAAN remeber PRINCESS ROFLROFLROFL And i DID wehooo now i cant sleeep YAAAYYY DancingDancingDancing Tommorooo lardkiii tommorrrooo
thoda sa intezaar karrr Tongue OYE! i am not lazyyy didnt you saw my comment on the other one that was fastROFLROFLROFLBut i am going talk ya tommm Big smileLOL Love youuu Heart

YES you are a 'princess' but im the QUEEN.. Evil Smile it isn'r written anywhere.. but I know that you know that we all know that i am! Kuch samajh mein aa rahi hai! ROFLROFL
Thankyouuu for editing babs <3 muah <3


Edited by -Durgavnii- - 29 November 2012 at 7:46am

The following 1 member(s) liked the above post:

Barishkiduaa

madhoshiyaan. IF-Sizzlerz
madhoshiyaan.
madhoshiyaan.

Joined: 19 November 2009
Posts: 16523

Posted: 29 November 2012 at 7:52am | IP Logged
Originally posted by -Ammie-

OMG---resHug
abh UNres bhi karlooo :P
Originally posted by iloveyouafridi

DAMN DAMN DAMN am i dreaming ! ShockedShocked
Avuuu tum apna khud ka world record bana rahi hoo Winkand we expect you to keep doing soo ;P seriously KILLER ! UPDATE HeartSaRun ones ... <3 just SUPERBBB! icons , the siggs just WOW WOW WOW ! too Goood loved them <3ClapClap Yami siggs are just STUNNING ! both siggs just FABBB x VarunSana sigg and icon is just AWESOME x love the way every single sigg has come out LOVE all the styles yaar <3  lol i was about to say to you that you need to open soon as i want to request and  it came true i should have asked for more naa ?Wink lol. KEEP ROCKING x
 
Tc
loveyou
Sofia
x
ps. how is my vibrant comment? nice na :D
 
WOOWW so many colours! LOL 
Aarrreee... nazar na lagaoo reee :P warna aisa na hooo.. my updates will be gayab again! ROFL Tell me about! I really donno whats happening with me.. why the hell am I updatee so fast! Oh god! Stern SmileLOL
 
Eeekss thankyouuu Sofii! sooo happy your liked them <33 means alot to meee!Hug
haahah yaah.. I said in first shop that i will be open my shop soon.. so thought.. why not making a start now ;P
 
madhoshiyaan. IF-Sizzlerz
madhoshiyaan.
madhoshiyaan.

Joined: 19 November 2009
Posts: 16523

Posted: 29 November 2012 at 7:53am | IP Logged
Originally posted by abhiya_pkyek

Beautiful updt <33
lovee d colouring
Originally posted by Natasha...

Love the update too Good.. ClapClap
Originally posted by lipshaa

Lovely update avni.. SaRun ones r just fab..
 
Thankyouuu <3
madhoshiyaan. IF-Sizzlerz
madhoshiyaan.
madhoshiyaan.

Joined: 19 November 2009
Posts: 16523

Posted: 29 November 2012 at 7:56am | IP Logged
Originally posted by -Hoor-

EEEKKKSSS!
Shit im gonna miss these two SO frigging much :'(

Those icons are too gorgeous avnii.. but honestly, i feel like crying seeing this update. Probably one of the last times we'll see SaRun together :O LOVEEED those two SaRun sigs btw! Saved em :D I love the text style in the second one Embarrassed

Loved the Yami nd SanaVarun stuff too :D
 
Ahww thankyouuu Hoorii! Hug Glad you liked them :D
nd yahh! tell me about it! Gonna miss them sooo much :(  there will be an update coming up with old scenes of ARHI/sarun .. How hard will it be for me to make stuff on them :(
madhoshiyaan. IF-Sizzlerz
madhoshiyaan.
madhoshiyaan.

Joined: 19 November 2009
Posts: 16523

Posted: 29 November 2012 at 7:58am | IP Logged
@ CrazyFans1
thanks :)
 
 
 
Originally posted by Ashii.PrinCess

http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=3138129&PID=70234852&#70234852

DancingDancingDancingDancing

And now if you said that i am lazy, this lazy butt will come withhh hatchet too youuu ROFL

 
YESYESYES! Im still saying it .. you are SOOO DAMN lazyyy! nd i guess you will always be!
UfffSleepy


Edited by -Durgavnii- - 29 November 2012 at 7:57am

The following 1 member(s) liked the above post:

Barishkiduaa

Barishkiduaa IF-Rockerz
Barishkiduaa
Barishkiduaa

Joined: 09 October 2005
Posts: 8653

Posted: 29 November 2012 at 9:06am | IP Logged
Originally posted by -Durgavnii-

Originally posted by Ashii.PrinCess

Dhinka Chika Dhinka Chika
Dhinka Chika Dhinka Chika
Re ae ae.. Ae ae ae..


IHATEYOUUU Hug

ILOVEYOUUU Hug
IHATEYOUUU Hug
 
begint ze weer met haar saregamapa.. or you are excited for 'something' :P
Pfff...LoveyouuuHAMESHA! :D
 
 
Originally posted by Ashii.PrinCess

AHAHAHAHAAHA ROFL omggg i am MAHAAN remeber PRINCESS ROFLROFLROFL And i DID wehooo now i cant sleeep YAAAYYY DancingDancingDancing Tommorooo lardkiii tommorrrooo
thoda sa intezaar karrr Tongue OYE! i am not lazyyy didnt you saw my comment on the other one that was fastROFLROFLROFLBut i am going talk ya tommm Big smileLOL Love youuu Heart

YES you are a 'princess' but im the QUEEN.. Evil Smile it isn'r written anywhere.. but I know that you know that we all know that i am! Kuch samajh mein aa rahi hai! ROFLROFL
Thankyouuu for editing babs <3 muah <3


Urghhh shataaa i am smarrter then youuu and soo you cant be the queen Tongue you can only be a queen in your dreams.. but i am the real Rajkumarii ROFL aww glad you liked hunnn and noo... cant i sing in yourrr shop CHEEEZZZ and if i cant i will still doo LOL  soo bad for youuu good for meee ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

madhoshiyaan.

Barishkiduaa IF-Rockerz
Barishkiduaa
Barishkiduaa

Joined: 09 October 2005
Posts: 8653

Posted: 29 November 2012 at 9:07am | IP Logged
Originally posted by -Durgavnii-

@ CrazyFans1
thanks :)
 
 
 
Originally posted by Ashii.PrinCess

http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=3138129&PID=70234852&#70234852

Dancing

And now if you said that i am lazy, this lazy butt will come withhh hatchet too youuu ROFL

 
YESYESYES! Im still saying it .. you are SOOO DAMN lazyyy! nd i guess you will always be!
UfffSleepy


your kameeni thats whyyy tsss ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

madhoshiyaan.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~MystCreations~(C)KaBhi-73

2 3 4 5 6 7 ... 74 75

Author: MaaU   Replies: 597   Views: 14988

MaaU 597 14988 23 August 2013 at 10:12am by MaaU
Karrzcreations Gallery#1 Close this please

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: DEEPZzzz   Replies: 1188   Views: 30282

DEEPZzzz 1188 30282 18 June 2013 at 10:28pm by DEEPZzzz
Saher/D#16/MR/KSG/SCK 144/MR/BP 147

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: saher_90   Replies: 1195   Views: 37770

saher_90 1195 37770 21 April 2013 at 10:13am by -Swetha-
||.Sadffi's Garden.||New GalL lInk @ 148

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: sadffi   Replies: 1178   Views: 55698

sadffi 1178 55698 19 September 2012 at 9:57am by sadffi
[SugarDesignz] Closing the Gall, Note Pg 44

2 3 4 5 6 7 ... 43 44

Author: Siddhi_   Replies: 351   Views: 20897

Siddhi_ 351 20897 07 January 2012 at 5:05am by -Hina-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index