Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

~O.O~Bhootnis daa Adda #5~O.O~ [InViTeS OnLy] (Page 52)

Anjalika13 IF-Sizzlerz
Anjalika13
Anjalika13

Joined: 20 February 2012
Posts: 16342

Posted: 11 August 2012 at 2:42am | IP Logged
Originally posted by AKlover-16

lol...I'm back again...btw my internet connection is failing baar-baarLOL
lol...welcome back ria

-Niha- IF-Sizzlerz
-Niha-
-Niha-

Joined: 16 February 2012
Posts: 10158

Posted: 11 August 2012 at 2:42am | IP Logged
Originally posted by Jarin04

Hey guys why can't we start from this month? We can call nitz, yasha, sarah
i cant make sigies this month and im gonna be busy next week coz of eid
Jarin04 IF-Sizzlerz
Jarin04
Jarin04

Joined: 26 October 2011
Posts: 13311

Posted: 11 August 2012 at 2:44am | IP Logged
Originally posted by Anjalika13

Originally posted by Jarin04

Originally posted by Anjalika13

guys im nt in...nt without sarah , nitz n yasha...srry
okies then what's the plan?

lol im into emo spamming again
me too back in the fultu business spamming

The following 1 member(s) liked the above post:

Anjalika13

Anjalika13 IF-Sizzlerz
Anjalika13
Anjalika13

Joined: 20 February 2012
Posts: 16342

Posted: 11 August 2012 at 2:44am | IP Logged
-Niha- IF-Sizzlerz
-Niha-
-Niha-

Joined: 16 February 2012
Posts: 10158

Posted: 11 August 2012 at 2:44am | IP Logged
anjie read my comment on page 54

The following 1 member(s) liked the above post:

Anjalika13

Jarin04 IF-Sizzlerz
Jarin04
Jarin04

Joined: 26 October 2011
Posts: 13311

Posted: 11 August 2012 at 2:45am | IP Logged
Originally posted by -Niha-

Originally posted by Jarin04

Hey guys why can't we start from this month? We can call nitz, yasha, sarah
i cant make sigies this month and im gonna be busy next week coz of eid
oh i got it actually i'm free this month not after that

The following 1 member(s) liked the above post:

Anjalika13

.Killer. IF-Addictz
.Killer.
.Killer.

Joined: 16 April 2012
Posts: 54863

Posted: 11 August 2012 at 2:46am | IP Logged

The following 1 member(s) liked the above post:

Anjalika13

Anjalika13 IF-Sizzlerz
Anjalika13
Anjalika13

Joined: 20 February 2012
Posts: 16342

Posted: 11 August 2012 at 2:47am | IP Logged
Originally posted by -Niha-

Originally posted by Anjalika13

Originally posted by -Niha-

i think thats enough
anjie is right we cant do anytiing wivout dem. sarah gets annoyed da most

yep n nitz n yasha would be sad...very sad cause we decided without them...
yaa
do u remember that story we were writing. about dek and me u zayn and sarah fawad as parents. shud we cont wiv dat? just4 fun lmao
yup lets do it...

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Adda:..(Ria Ka Adda) CC# 30

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: sweetassugar16   Replies: 1169   Views: 58457

sweetassugar16 1169 58457 06 February 2011 at 11:24am by shaan17
Adda:..(Ria Ka Adda) CC# 29

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: WildestDreams   Replies: 1177   Views: 48689

WildestDreams 1177 48689 11 November 2010 at 2:07pm by sweetassugar16
Adda:..(Ria Ka Adda) CC# 28

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: secretkeeper   Replies: 1176   Views: 56405

secretkeeper 1176 56405 07 October 2010 at 9:27am by WildestDreams
Adda:..(Ria Ka Adda) CC# 27

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: secretkeeper   Replies: 1190   Views: 52755

secretkeeper 1190 52755 03 September 2010 at 6:48am by adda-keepers

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index