Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

KaJenAT779~HogayiPuriAdhooriSiDua (Page 33)

BElieveYOUrself IF-Sizzlerz
BElieveYOUrself
BElieveYOUrself

Joined: 08 October 2010
Posts: 16833

Posted: 08 August 2012 at 11:41am | IP Logged
Originally posted by sjain

Originally posted by luvudmg

Dnt wry mahua diii. Lia acts like tallly alwyzzz...hahaaa



I saw that ..evening se I am talking to her LOLL
<div></div>
u r talking to her since evning n stilll zinda... Shocked   haaahaaa
Lol...
I m talking to u after long time... Today i m missing yuni... Cry
kajen k saath yuni shuld cum back...

The following 1 member(s) liked the above post:

SleepingBeauty.

SleepingBeauty. IF-Stunnerz
SleepingBeauty.
SleepingBeauty.

Joined: 15 September 2010
Posts: 26657

Posted: 08 August 2012 at 11:41am | IP Logged
Hello Mahua! So you didnt run this time? LOL
BElieveYOUrself IF-Sizzlerz
BElieveYOUrself
BElieveYOUrself

Joined: 08 October 2010
Posts: 16833

Posted: 08 August 2012 at 11:43am | IP Logged
Mahua diii i think lia n anamika... Kajen k baad apki hi shaadi karayenge...lol
@lia cum back plsss... Need to go after sumtime pls yaaar... Cum back...
MidnightMusings IF-Sizzlerz
MidnightMusings
MidnightMusings

Joined: 12 January 2010
Posts: 12532

Posted: 08 August 2012 at 11:45am | IP Logged
ROFL Excuse me but Am not talli..

Mahua, aap bhulakar ho kya?? 1 it's ur marriage today, am busy with ur tayaariyan.. Sej sajaane ka kaam ROFL
2nd u told shruti u're not getting married, ye jhoot hi to hain :/

Anamika, main kisi se nahin darti
:P it's not my fault u're going when i come and you come when i go LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

sjain

SleepingBeauty. IF-Stunnerz
SleepingBeauty.
SleepingBeauty.

Joined: 15 September 2010
Posts: 26657

Posted: 08 August 2012 at 11:46am | IP Logged
Hahaha.. Obviously shru! Next most awaited wedding but done in front of only family wedding will be mahua's only! LOL
Wo bhi jen and karan ki tarah agree nai kar rahi ki shaadi hai! ROFL ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

sjain

MidnightMusings IF-Sizzlerz
MidnightMusings
MidnightMusings

Joined: 12 January 2010
Posts: 12532

Posted: 08 August 2012 at 11:49am | IP Logged
Heyya Shruti, aa gayi :)
u know what, i love you yaar.. waise gift zaroori nahin hain, intention counts :D

waise i love my dhaba too. lol

The following 1 member(s) liked the above post:

BElieveYOUrself

SleepingBeauty. IF-Stunnerz
SleepingBeauty.
SleepingBeauty.

Joined: 15 September 2010
Posts: 26657

Posted: 08 August 2012 at 11:49am | IP Logged
Aaahaa.. Li finally aa gayi!
Ap mujhse darti hai, maan lijiye! LOL
Ap hi ki galti hai! I know! I know! Tongue
SleepingBeauty. IF-Stunnerz
SleepingBeauty.
SleepingBeauty.

Joined: 15 September 2010
Posts: 26657

Posted: 08 August 2012 at 11:50am | IP Logged
aaja piya.. Tohe pyaar du..

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index